Mistä tukea eroon?

Anonyymi

Minulla on tilanne, jossa erossa lapsi on päätynyt isälleen ja vieraannuttamisen merkit ovat ilmassa. Lapsi on hyvin vihamielinen minua kohtaan.

Onko jotain vertaistukiryhmää tällaiseen tilanteeseen? Voikukkia on huostaanotettujen lasten vanhemmille. Omani ei ole huostassa, mutta en myöskään pääse tapaamaan häntä kuin rajoitetusti. Saako tällaiseen tilanteeseen tukea mistään?

12

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pehreenrikoja suttura määrää ja pakottaa mitä tehddään.

      • Anonyymi

        Perheenhajoittaja häntäheikki määrää ja uhkailee sekä pakottaa mitä tehdään.


    • Anonyymi

      Kävikö erossa niin, että pettäjämies vei lapsen mukanaan ja vielä nainen otti lapsen avosylin vastaan?

      • Anonyymi

        Tuttua tarinaa. Näinhän näissä yleensä just käy ja sitten alkaa vieraannuttaminen. Uudessa kodissa uuden äidin kanssa lapsella on kaikki hyvin ja vanha äiti yksinään jossain vanhassa kodissa ei kiinnosta lasta enää yhtään 😆


    • Anonyymi

      Ehkä olisi hyvä kääntyä asiassa osaavan asianajajan puoleen.

    • Anonyymi

      Tsemppiä. Kokemuksesta muutaman istunnon läpikäyneenä lapsen puolesta, sanoisin että se kannattaa.

      Lapsen puolesta oikealla asialla, toisin kuin tapaamisia ja yhteydenpitoa estävä vanhempi.

      • Anonyymi

        Tar-koi-tit-ko tapaamisia ja yhteydenpitoa estävä Raision "lastensuojelun" viranomainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tar-koi-tit-ko tapaamisia ja yhteydenpitoa estävä Raision "lastensuojelun" viranomainen

        Ehkä sinun olisi hyvä kääntyä psykiatristen palveluiden puoleen?


    • Anonyymi

      Tsemppiä. Toivottavasti tilanne ei pahentunut enempää vaan sait korjattua asian.

    • Anonyymi

      Ei tuossa auta kuin asianajaja ja kanne.

      Pompottelu on se sitten äidin tai isän osalta, ei ole lapsilähtöistä toimintaa.

      • Anonyymi

        Pompottelu Raision "lastensuojen" viranomaisten taholta tuomioistuimen kieltäytyessä anteesta eli äkäsittelyn järjestämisestä johtopäätöksiin vedoten vastoin lainsäädäntöä, perustuslakia, lapsen--ja ihmisoikeuksia omassa menettelyssään narsistina. Naiset ovat "lastensuojelun" viranomaisten kanssa katkeria lasten vieraannuttaja omassa menettelyssään lapsen edun- ja oikeuksien vastaisesti, perätön lausunto annettu 27.5.2008 Raision kaupungin perhepalvelujen menettelyssä. Nimen oman katkeria ja alkoholisoituneita narsisteja. Eivät ota vastuuta tosi elämästä ja omasta itsestään, katkeruuden siirtävät lapsiinsa , omat vihansa ja samalla , lapset kasvussa aikuisuuten eivät luota kehenkään. , eivät uskalla parisuhteet avioliitot ym..


      • Anonyymi

        Pompottelu Raision "lastensuojen" viranomaisten taholta tuomioistuimen kieltäytyessä anteesta eli äkäsittelyn järjestämisestä johtopäätöksiin vedoten vastoin lainsäädäntöä, perustuslakia, lapsen--ja ihmisoikeuksia omassa menettelyssään narsistina. Naiset ovat "lastensuojelun" viranomaisten kanssa katkeria lasten vieraannuttaja omassa menettelyssään lapsen edun- ja oikeuksien vastaisesti, perätön lausunto annettu 27.5.2008 Raision kaupungin perhepalvelujen menettelyssä. Nimen oman katkeria ja alkoholisoituneita narsisteja. Eivät ota vastuuta tosi elämästä ja omasta itsestään, katkeruuden siirtävät lapsiinsa , omat vihansa ja samalla , lapset kasvussa aikuisuuten eivät luota kehenkään. , eivät uskalla parisuhteet avioliitot ym..


    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe