Ei kait oo totta , että Kajaanin motonetti loppuisi omistaja menehtymän vuoksi?
Kajaani kuolee jos sielt motonetti häviää
Motonet Kajaani
17
3137
Vastaukset
- Anonyymi
Broman Group on Motonettien omistaja. Sellaisen firman toimintaan ei yhden ihmisen kuolema vaikuta mitään
- Anonyymi
Ainahan voi käydä Iisalmessa, jos elämä on Motonetista kiinni
- Anonyymi
Höpöhöpö! Se loppuu vain siinä tapauksessa että siellä ei käy asiakkaita
- Anonyymi
Onko joku Kajaanin motonetin kiho kuollut?
- Anonyymi
sana on menehtyminen...menehtymisen vuoksi. urpo
- Anonyymi
Vtun kielipoliisi. Mene töihin urpå
- Anonyymi
Ei vaikuta minun arkeen mitenkään.
- Anonyymi
Onneksi motonet löytyy myös internetistä..
- Anonyymi
Varaosa myyjät epäpäteviä
- Anonyymi
Joo, nytkin kävin ja oli semmoinen silmälasipäinen myyjä ehkä,n. 40 ikäinen, tosi tympeän tuntuinen myyjä. Nuoret pojat selvästi häpesivät hänen tympeyttään. Voisikohan sitä pyytää toisen myyjän hänen tilalleen jos vielä sattuu kohdalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nytkin kävin ja oli semmoinen silmälasipäinen myyjä ehkä,n. 40 ikäinen, tosi tympeän tuntuinen myyjä. Nuoret pojat selvästi häpesivät hänen tympeyttään. Voisikohan sitä pyytää toisen myyjän hänen tilalleen jos vielä sattuu kohdalle?
Tää oli siis Kajaanissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli siis Kajaanissa
Joo niillä menee jostain syystä joku päähän ja ne unohtaa että asiakkaat maksaa heidän palkkansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niillä menee jostain syystä joku päähän ja ne unohtaa että asiakkaat maksaa heidän palkkansa
Puuilossa huonoin asiakaspalvelija jonka olen nähnyt. Mutisee ja tuijottelee seinille lasiensa läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuilossa huonoin asiakaspalvelija jonka olen nähnyt. Mutisee ja tuijottelee seinille lasiensa läpi.
Minulla sama kokemus. Ei edes katsonut kun tulin kassalle. Räppäsi kännykkäänsä ja näytti vain viivakoodit laitteeseen ja vaivoin mutisi hinnan ja jatkoi kännyyn räpläämistä.
Se on semmoinen 40-50 välillä oleva asiakas”palvelija”
Hyvin tympeän näköinen
- Anonyymi
Kerran haisi pieru siinä seinän puolen kassalla
- Anonyymi
Olikohan henkilöpierun haju?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan henkilöpierun haju?
….kun ei nykyään saa sukupuolittaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883