Uusavuttomat naapurit. Ärsyttäviä naapureita. Eivät edes ymmärrä töissä käydä, vaan menevät missä lienee. Ihmiset on luotu tätä maata viljelemään ja kyntämään. Klo 6:00.pitäisi nousta ylös ja lähteä klo 7:00 töihin. Olen seurannut jo puoli vuotta heidän elämäänsä ja huomasin heidän roskapönttöä tarkastaessa että ovat syöneet lidlin rapuja ja heittäneet peltisen koiranruokapurkin roskikseensa. Ovat niin köyhiä että syövät varmaan koiranruokaa koko perhe. Ihmeelliset kotiintuloajat heillä, ja vaatetuskin mitä sattuu. Maalla täytyisi käyttää kumisaappaita eikä hienostella.
Uusavuttomuus
12
908
Vastaukset
- Anonyymi
Seinästä saa rahaa ja Siwasta kaljaa.
- Anonyymi
Jollaki on aikaa miettiä asioita itse olet varmaan naapuruston vihatuin ihminen 😏
- Anonyymi
Eikä ainoastaan naapurit! kun seuraa politiikkaa
niin aika uusavuttomia on hallituksen henkilöt
Palkanneet kymmeniä avustajia, ja tuleeko valmista?
ottaa velkaa jakaakseen sen eu / afrikkaan
Näitä päätöksiä tekee uusavuttomat vihreät vassarit nuollen sd
Aina kannattaa miettiä ketä ja mitä puoluetta äänestää - Anonyymi
Missä päin Keuruuta nämä naapurit ovat?
- Anonyymi
Ovat kuulemma Pöljänsyrjän luoteispuolella.
- Anonyymi
Seinästä saa rahaa ja Siwasta pussikaljaa.
- Anonyymi
Todella köyhiä ovat olleet, koska aloittajakaan ei ollut löytänyt heidän roskiksestaan itselleen mitään syötävää, puhumattakaan että olisi löytänyt edes linttaan astutut kumitossut jalkoihinsa laitettavaksi!
- Anonyymi
Mitä ihmettä??
- Anonyymi
Seinästä sää rahaa ja siwasta kaljaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä just luin
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä tässä nyt sitten on?
Ei kaikkien työt ajoitu 8.00-16.00 välille. Ei minunkaan työ ja välilillä olen joutunut myös työttömäksi. Ei työaikoihin ja työpaikkohin voi itse vaikuttaa. Niistä päätöksen tekee työnantaja. - Anonyymi
Ei Keuruulla ole uusavutomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899