Olin nuorena poikasen merillä pari vuotta. Jo viisitoistavuotiaana hakeuduin Katajannokan "myllyyn", mistä jo viikon sisällä sain jobin erääseen ahvenanmaalaiseen tankkeriin messipojaksi. Olin miehistön messikallena ja hommiini kuului yleisten tilojen siivous, hyttien siivous ja vuoteiden petaus, sekä messissä pöytien kattaus aterioille. Kaikilla miehistön jäsenillä oli omat hytit, paitsi meillä messipojilla, joita oli kaksi. Minä miehistön Kallena ja hyttikaverini päällytösn Kallena. Kaverini oli minua vuoden vanhempi ja ollut laivassa jo juuri sen vuoden verran. Hän tutustutti minut muuhun miehistöön ja ystävystyin välittömästi useamman kanssa. Sitten olimme kerran Hampurissa missä minua kuljetettiin tietenkin kulusalle Reberbahnille. Kapakasta kapakkaan ja tietenkin naisiin. ujona poikana en mennyt silloin huoriin, vaikka kaverit maanittelivat. Laivassa hyttikaverini kysyi suoraan illalla, että tykkäsinkö enemmän pojista, kun en mennyt naisiin. Kieltelin sitä puolta voimakkaasti, mutta mynsin runkanneeni joskus poikasakissa 13-14 vuotiaana yhdessä kavereiden kanssa. Silloin kaverini laski housunsa alas ja käski minua ottamaan hänen seisovan kalunsa käteeni ja siitä se alkoi... Runkkasin hänelle orkut ja hän minulle. Siitä eka kerrsata meni kuitenkin vielä pari viikkoa ennenkuin uskalsin ottaa häneltä suihin, senkin vasta kun hän ensin oli tehnyt sen minulle. Niin minusta tuli sitten sen laivan runkkari ja suosittu "imuri". Olin sen vuoden aikana vieras lähes jokaisen hytissä. Siihen mahtui sellaistakin, että eräs päällystön mies muokkasi minsta "tyttöään", sillä hänellä oli paljon vaimonsa hepeneitä hytissään, missä hän puki minut usein tytöksi ja rakasteli kanssani. Otti minusta paljon kuviakin. Joskus pelkäsin, että hän niitä julkaisee muuallakin, saattaa olla että tekikin, sitä en tiedä. Tiedän vain että minusta kehittyi taitava kullin käsittelijä kavereilleni siinä laivassa ja parissa muussakin jälkeen päin.
Laivapoikana
Anonyymi
1
2979
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tarina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793