Laivapoikana

Anonyymi

Olin nuorena poikasen merillä pari vuotta. Jo viisitoistavuotiaana hakeuduin Katajannokan "myllyyn", mistä jo viikon sisällä sain jobin erääseen ahvenanmaalaiseen tankkeriin messipojaksi. Olin miehistön messikallena ja hommiini kuului yleisten tilojen siivous, hyttien siivous ja vuoteiden petaus, sekä messissä pöytien kattaus aterioille. Kaikilla miehistön jäsenillä oli omat hytit, paitsi meillä messipojilla, joita oli kaksi. Minä miehistön Kallena ja hyttikaverini päällytösn Kallena. Kaverini oli minua vuoden vanhempi ja ollut laivassa jo juuri sen vuoden verran. Hän tutustutti minut muuhun miehistöön ja ystävystyin välittömästi useamman kanssa. Sitten olimme kerran Hampurissa missä minua kuljetettiin tietenkin kulusalle Reberbahnille. Kapakasta kapakkaan ja tietenkin naisiin. ujona poikana en mennyt silloin huoriin, vaikka kaverit maanittelivat. Laivassa hyttikaverini kysyi suoraan illalla, että tykkäsinkö enemmän pojista, kun en mennyt naisiin. Kieltelin sitä puolta voimakkaasti, mutta mynsin runkanneeni joskus poikasakissa 13-14 vuotiaana yhdessä kavereiden kanssa. Silloin kaverini laski housunsa alas ja käski minua ottamaan hänen seisovan kalunsa käteeni ja siitä se alkoi... Runkkasin hänelle orkut ja hän minulle. Siitä eka kerrsata meni kuitenkin vielä pari viikkoa ennenkuin uskalsin ottaa häneltä suihin, senkin vasta kun hän ensin oli tehnyt sen minulle. Niin minusta tuli sitten sen laivan runkkari ja suosittu "imuri". Olin sen vuoden aikana vieras lähes jokaisen hytissä. Siihen mahtui sellaistakin, että eräs päällystön mies muokkasi minsta "tyttöään", sillä hänellä oli paljon vaimonsa hepeneitä hytissään, missä hän puki minut usein tytöksi ja rakasteli kanssani. Otti minusta paljon kuviakin. Joskus pelkäsin, että hän niitä julkaisee muuallakin, saattaa olla että tekikin, sitä en tiedä. Tiedän vain että minusta kehittyi taitava kullin käsittelijä kavereilleni siinä laivassa ja parissa muussakin jälkeen päin.

1

3359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä tarina.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      395
      4814
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      461
      2953
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      129
      2581
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      191
      2516
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      224
      2503
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      58
      1603
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      582
      1494
    8. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      461
      1324
    9. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      14
      1293
    10. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      41
      1043
    Aihe