Olen halunnut kania aika pitkään mutta vanhemmat ei suostu. (meillä on 1 koira) haluaisin kääpiölupan ja tiedän kanelista jo aika paljon ja katselen päivittäin kani videoita. Vanhempani eivät kieltäydy kanista koiran takia. :(
Miten suostutella vanhemmat kanin ostoon?
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mä sain ekan kanin oon siis 10v niin sillei et pyysin SYNTTÄRI lahjana ja sain äiti vastusti 2v toista mut tänään äiti sano yhtäkkiä et saan
- Anonyymi
Pystytkö huolehtimaan kanista kani ei ole nimittäin mikään hetken mielijohde siitä saattaa joutua pitämään huolta 10 VUOTTA sun pitää tietää et kaikissa kani videoissa on kokeneita kasvattajia joilla on ollut pupuja jo pitkään ne osaa hoitaa kaneja itse ostin kanin koska näytti helpolta ja rupesin kasvattamaan mut ei se oo niin helppoa heinä pelletit purut/wc pelletit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014