En tiiä...

Anonyymi

Ennen olin onnellinen. Nyt surullinen. Suurin syy on kaverisuhteet. Nelosluokan alussa sain uuden bestiksen. Nopeasti kuitenkin aloimme riidellä todella turhista asioista. Tämä johti siihen että aloin saada ahdistuskohtauksia. Onneksi uusi bestikseni vaikka nyt Ella auttoi. Hän auttaa vieläkin. Riitoja jatkui noin 3-4 kuukautta jonka jälkeen olemme saaneet sovittua. Minun on kuitenkin vaikea luottaa ihmisiin tämän vuoksi. Nyt olemme alkaneet riidellä yhden toisen parhaan kaverini kanssa. Hän on nyt vaikka Sara. Eli ”Sara” on ollut pitkään bestikseni mutta nyt olemme alkaneet riidellä hieman ja ”Saran” kaksonen on myös kanssani riidoissa kun olen riidoissa ”Saran” kanssa. ”Ella” auttaa minua vieläkin onneksi. Mutta tuntuu etten löydä enää sitä onnea mikä minulla aiemmin oli. Etten ole enää muuta kuin surullinen. Niin ja luokassamme on ollut hieman kiusaamista mutta se on suurimmaksi osaksi jo hoidettu. Olen välillä iloinen mutta sitten todella rakas koirani lopetettiin ja... en tiedä. Itken lähes joka päivä. Kouluun on vaikea mennä. Käyn välillä kuraattorilla.




Anteeksi tekstin pituus mutta ihanaa kun vihdoinkin sai avautua!

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et tarvitse kavereita, he tuottavat vain pettymyksiä. Paitsi "Ella", miksei hän ole paras kaverisi?

      • Anonyymi

        ”Ella” on paras ystäväni! Unohdin sen mainita


      • Anonyymi

        ”Ella” on paras ystäväni! Unohdin sen mainita


    • Hei! On hyvä että olet pystynyt käydä puhumassa kuraattorin kanssa asioistasi. Onneksi olet saanut sovittua toisen kaverisi kanssa ja hän tukee sekä auttaa sinua. Sinun olisi hyvä puhua "Saran" kanssa ja yrittää sopia riitanne, jos se on vain mahdollista. Tsemppiä ja jaksamista tulevaan! t: Kalajoen rovastikunnan saapas - Jaakko ja Kiia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe