huorittelu?!?

tyttö91

miten saan huorittelun loppumaan?? kun muo haukutaan koko ajan koulussa ja sen ulkopuolella huoraks eikä se oo kauheen kivaa=( mä oon jo sanonu siitä mun luokanvalvojalle ja se otti ne pojat puhutteluun mut ei auttanu mitään muuta kun et ne alko haukkuu myös kantelijaks.. en haluis enää kasilla kuunnella tollasta huorittelua kun sitä on jo koko seiskan ajan jatkunut eikä koulun vaihtokaan auttanut=( niin mikä avuks.. huorittelussa ei ole mitään perää koska en ees oo ollu monen pojan kanssa..

26

2267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasadfsfrwh<cfrguy

      Oletko itse tuon aiheuttanut mietippä ennen kuin tulet tänne ruikuttamaan...

      • Tatti

        No olipa asiallinen kommentti. *huokaus*


      • Anonyymi

        Huorittelu on lisääntynyt Ruotsissakin. Joissakin kouluissa kutsutaan useimpia naispuolisia oppilaita huoriksi. "Kolla den lilla huoran där". Sitten raiskataan ja joukkoraiskataan nuoria koulutyttöjä. Kyllä nekin ilmiöt löytää teille vähitellen.


    • ja puhuvat

      et siis ole ollut monen kanssa? mutta muutaman kuitenkin.

      ja ihan vain tiedoksi, niin pojat on kovia vaihtamaan tietoja porukoissaan. kuka antaa, keneltä saa. ja jos parikin on saanut on huoran leima valmis. se sitten siitä tasa-arvosta.

      kannattaisi ehkä alkaa selibaatti muutamaksi vuodeksi. ihan imagonkirkastus mielessä.

      terveisin äiti, joka kävi koulunsa poikien keskellä hyvänä jätkänä.

      • vittu!!

        ette sit yhtään parempia neuvoja voinu antaa!!


      • kokoajan
        vittu!! kirjoitti:

        ette sit yhtään parempia neuvoja voinu antaa!!

        ja sen jakamisesta


      • blondi

        HUORITTELU ON TÖRKEÄÄ SE VOI JOHTUA IHAN MISTÄ VAAN EIKÄ KENELLÄKÄÄN OLE SIIHEN OIKEUTTA EIKÄ KENENKÄÄN TULE HYVÄKSYÄ HUORITTELUA!!!!! pojat saattaa huoritella jos pukeudut väärin olet kova ääninen tai hiljainen ja syrjäytynyt tai yleisimpinä syinä on se että pojat vaan tahtovat huomiosi VAIKKA väkisin! Kukaan nainen ei aiheuta huorittelua itse kuinka törkeää väittää jotain sellaista huora on maksullinen nainen jota sinä tuskin olet! koita pärjätä ystäväiseni!


      • Anonyymi

        Minä elin selibaatissa yli 20-vuotiaaksi, mutta äitini haukkuu mua vielä "kaupungin pahimmaksi huoraksi jo 15-vuotiaana". Huorittelut on jatkuneet jo kauan, olisikohan mun äiti huoritellut mua jo muutaman sadan kerran. Se on tietysti erittäin järkyttävää, enkä ole pystynyt mihinkään suhteeseen vuosikymmenien aikaan. Eniten huorittelee äiti kännissä, mutta ei muista siitä mitään jälkeen päin. 15 vuotta sitten äidille tuli oikein huorittelun huippu kun olin sen luona kylässä ja se huusi pitkään "huora, huora, huora jne. ja osoitti mua sormellaan. Vierailu meni täysin pilalle ja olen käynyt äidin luona vain kerran sen jälkeen, isäni hautajaisissa. En usko, että tulen enää koskaan tapaamaan äitiäni. Soitan sille joskus. Sisko ja veli käy siellä, niin mun ei tarvitse. Voin henkisesti niin huonosti, kun äiti huoritteli ekan kerran, että halusin hypätä mereen ja hukkua. Tämä huorittelu järkytti minua hirveästi. Olen kieltäytynyt tapaamasta ketään sukulaisiani sen jälkeen, sanon ettei kukaan sukulainen saa tulla tänne kylään enää koskaan. En kutsu kotiini edes tuttavia enkä ystäviäkään. En pysty enään luottamaan ihmisiin. Äiti ei itse pidä huoritteluaan minäkään, vaan vähättelee ongelmaa. Mene terapiaan! Sanoo äitini. Taustalla on varmasti äidin pettyminen isään ja sen naisjuttuihin ja minä muistutan isääni enemmän ulkonäöltä ja harrastuksiltani, kuin sisarukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä elin selibaatissa yli 20-vuotiaaksi, mutta äitini haukkuu mua vielä "kaupungin pahimmaksi huoraksi jo 15-vuotiaana". Huorittelut on jatkuneet jo kauan, olisikohan mun äiti huoritellut mua jo muutaman sadan kerran. Se on tietysti erittäin järkyttävää, enkä ole pystynyt mihinkään suhteeseen vuosikymmenien aikaan. Eniten huorittelee äiti kännissä, mutta ei muista siitä mitään jälkeen päin. 15 vuotta sitten äidille tuli oikein huorittelun huippu kun olin sen luona kylässä ja se huusi pitkään "huora, huora, huora jne. ja osoitti mua sormellaan. Vierailu meni täysin pilalle ja olen käynyt äidin luona vain kerran sen jälkeen, isäni hautajaisissa. En usko, että tulen enää koskaan tapaamaan äitiäni. Soitan sille joskus. Sisko ja veli käy siellä, niin mun ei tarvitse. Voin henkisesti niin huonosti, kun äiti huoritteli ekan kerran, että halusin hypätä mereen ja hukkua. Tämä huorittelu järkytti minua hirveästi. Olen kieltäytynyt tapaamasta ketään sukulaisiani sen jälkeen, sanon ettei kukaan sukulainen saa tulla tänne kylään enää koskaan. En kutsu kotiini edes tuttavia enkä ystäviäkään. En pysty enään luottamaan ihmisiin. Äiti ei itse pidä huoritteluaan minäkään, vaan vähättelee ongelmaa. Mene terapiaan! Sanoo äitini. Taustalla on varmasti äidin pettyminen isään ja sen naisjuttuihin ja minä muistutan isääni enemmän ulkonäöltä ja harrastuksiltani, kuin sisarukseni.

        Äidin huoritteluun liittyy myös väittäminen alapään tutkimuksista Ruotsinlaivoilla. Äiti väittää, että kun laivan lähtöaika lähestyy, niin sadat suomalaisnaiset ryysää satamaan, jotta pääsisivät matkalle abortti-turistina Ruotsiin, jossa on vapaa abortti, toisin kuin Suomessa, Mutta viranomaiset yrittää käännyttää näitä aviottomia naisia tekemällä nille tutkimuksia. Housut otetaan pois ja nainen saa istua gynekologin tuoliin ja sitten tutkitaan onko immenkalva ehjä. Jos se on ehjä, niin nainen päästetään matkaan, mutta jos neitsyys on mennyt, tehdään tutkimuksen toinen vaihe tunnustelemalla sormilla: tarkistetaan, onko "katiskaan saatu sujautettua pieni ahven", siis onko nainen paksuna. Silloin se käännytetään takaisin maihin. Kysyin äidiltäni, että eikö se laiva myöhästy pahasti, kun täytyy läpikäydä montasataa nuorta naista? Sitten muisti äiti että joo, ne tarkastukset tehdäänkin jo maissa, tullissa. Kuka nuori nainen haluaa näyttää ja antaa tullimiehen ronkkia alapäätä? Tämmöistä kertoo äiti ihan selvin päin. Äiti huorittelee minua, että kun olit nuori ja huora, niin sut olisi käännytetty takaisin maihin, kun huomasivat ettet ollut neitsyt. Anna mun kaikki kestää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä elin selibaatissa yli 20-vuotiaaksi, mutta äitini haukkuu mua vielä "kaupungin pahimmaksi huoraksi jo 15-vuotiaana". Huorittelut on jatkuneet jo kauan, olisikohan mun äiti huoritellut mua jo muutaman sadan kerran. Se on tietysti erittäin järkyttävää, enkä ole pystynyt mihinkään suhteeseen vuosikymmenien aikaan. Eniten huorittelee äiti kännissä, mutta ei muista siitä mitään jälkeen päin. 15 vuotta sitten äidille tuli oikein huorittelun huippu kun olin sen luona kylässä ja se huusi pitkään "huora, huora, huora jne. ja osoitti mua sormellaan. Vierailu meni täysin pilalle ja olen käynyt äidin luona vain kerran sen jälkeen, isäni hautajaisissa. En usko, että tulen enää koskaan tapaamaan äitiäni. Soitan sille joskus. Sisko ja veli käy siellä, niin mun ei tarvitse. Voin henkisesti niin huonosti, kun äiti huoritteli ekan kerran, että halusin hypätä mereen ja hukkua. Tämä huorittelu järkytti minua hirveästi. Olen kieltäytynyt tapaamasta ketään sukulaisiani sen jälkeen, sanon ettei kukaan sukulainen saa tulla tänne kylään enää koskaan. En kutsu kotiini edes tuttavia enkä ystäviäkään. En pysty enään luottamaan ihmisiin. Äiti ei itse pidä huoritteluaan minäkään, vaan vähättelee ongelmaa. Mene terapiaan! Sanoo äitini. Taustalla on varmasti äidin pettyminen isään ja sen naisjuttuihin ja minä muistutan isääni enemmän ulkonäöltä ja harrastuksiltani, kuin sisarukseni.

        En tiennyt ennen kuin tein sukitutkimusta et mutsi ja koko sen suku on vanhoillislaestadiaaneja. Silloin ei saa kuin korkeintaan pitaa toisistaan kadesta ennen naimisiin menoa ja seksia. Faijan suku on Uuspietisteja, Raamatun kirkkoseuraa ja Viides heratys. Olis ollut kiva tietaa etukateen.

        Opin jo lapsena etta jos kielloista huolimatta meinaa olla seksissa niin pitaa olla tuplat kortsut ja sammakkomiehen puku paalla, ei tuu aparoita eika sukupuolisairauksia eika varmaan orkkuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidin huoritteluun liittyy myös väittäminen alapään tutkimuksista Ruotsinlaivoilla. Äiti väittää, että kun laivan lähtöaika lähestyy, niin sadat suomalaisnaiset ryysää satamaan, jotta pääsisivät matkalle abortti-turistina Ruotsiin, jossa on vapaa abortti, toisin kuin Suomessa, Mutta viranomaiset yrittää käännyttää näitä aviottomia naisia tekemällä nille tutkimuksia. Housut otetaan pois ja nainen saa istua gynekologin tuoliin ja sitten tutkitaan onko immenkalva ehjä. Jos se on ehjä, niin nainen päästetään matkaan, mutta jos neitsyys on mennyt, tehdään tutkimuksen toinen vaihe tunnustelemalla sormilla: tarkistetaan, onko "katiskaan saatu sujautettua pieni ahven", siis onko nainen paksuna. Silloin se käännytetään takaisin maihin. Kysyin äidiltäni, että eikö se laiva myöhästy pahasti, kun täytyy läpikäydä montasataa nuorta naista? Sitten muisti äiti että joo, ne tarkastukset tehdäänkin jo maissa, tullissa. Kuka nuori nainen haluaa näyttää ja antaa tullimiehen ronkkia alapäätä? Tämmöistä kertoo äiti ihan selvin päin. Äiti huorittelee minua, että kun olit nuori ja huora, niin sut olisi käännytetty takaisin maihin, kun huomasivat ettet ollut neitsyt. Anna mun kaikki kestää!

        Kun Tukholman yliopistosta on tullut niin perverssi opinahjo, voitaisiin ottaa kayttoon noi mutsin jankuttamat metodit joihin en ole koskaan uskonut, systeri kyll uskoo.

        Ennen kuin paastetaan sisaan rakennukseen, pakotetaan pieneen koppiin, jossa vedetaan alushousut pois. Sit tutkitaan yleinen sukupuolielimien hygienia, siis onko puhdasta tavaraa ja haiseeko "vastanussitulle" vai ei, Se on muuten aina ollut mun vanhoillislaestadiaanilaisen mutsin lempisana, "vastanussittu" tai sit vaan "nussittu". Kaikki haisi kotona "vastanussitulle" mutsin mukaan ja piti pesta.

        Sit nykaistaan alushousunsuoja pois ja katsotaan onko siin spermaa tai mita hajuja siina on. Sitten tarkistetaan miten monen eri kundin spermaa siina on. Sit lahetetaan nama alushousunsuojat DNA testiin, jotta saadaan selville onko niis spermaa ja jos on niin onko matikanopettajan tai proffan kamaa tai jonkun luokkatoverin tai poikakaverin tai talkkarin.

        Sit viel kouritaan syvemmalta onko pamahtanut paksuksi. Tallaista soopaa olen joutunut kuuntelemaan seka yliopistossa etta kotona. Naisten halveksumista.

        Voisin lisata yhden uuden momentin. Ruotsissa on yks poliitikkonainen nimelta Nyamko Sabuni vaatinut ett kaikilta 15 vuotiailta koulutytoilta tarkistetaan pimpit, onko ne leikattu ja viillottu kuten monen kotimaassa on tapana. Tehdaan vahan "yksi risti kaksi" sinne alapaahan ja klitoris leikataan irti ja heitetaan pois, jottei voi nauttia seksista isompana.

        Tasa/arvon vuoksi voitaisiin jatkilta kokeilla pallukat onko ne pudonneet alas niin kuin piti. Sit voi menna sisaan luokkahuoneeseen opiskelemaan. 20 v sitten oli ovet auki yliopistossa, sitten ruvettiin lukitsemaaan joka paikkoja ja nykyaan on yliopisto kuin bunkkeri. Jonkunlainen lukittu laitos. Olen siella viela oppilaana mutta olin siella viimeksi ennen koronaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt ennen kuin tein sukitutkimusta et mutsi ja koko sen suku on vanhoillislaestadiaaneja. Silloin ei saa kuin korkeintaan pitaa toisistaan kadesta ennen naimisiin menoa ja seksia. Faijan suku on Uuspietisteja, Raamatun kirkkoseuraa ja Viides heratys. Olis ollut kiva tietaa etukateen.

        Opin jo lapsena etta jos kielloista huolimatta meinaa olla seksissa niin pitaa olla tuplat kortsut ja sammakkomiehen puku paalla, ei tuu aparoita eika sukupuolisairauksia eika varmaan orkkuakaan.

        Siis Kansan raamattuseura


    • Pööö

      15-v:n voi haastaa oikeuteen herjaamisesta/kunnian loukkaamisesta.

    • lihaksikas

      mut kaveriks ni tuun käymään siel sanomas pari sanaa ni loppuu huorittelu,törkeetä!

    • I_know_that_feeling

      no, sä voit vastata niille aina kun ne haukkuu sua huoraksi niin sanot rennosti vaan, et en oo pyytäny mitään maksua.. En tiedä auttaako toi mut kuitenkin..

    • joku vaan.....

      Ite oon 14 vuotias poika ja mulla on yksi hyvä ystävä me ollaan kohta tunnettu 10 vuotta.
      Kun tultiin yläasteelle niin alko homottelu ja akkamainen seläntakana puhuminen poikien keskuudessa joita en edes tunne. Jostain syystä homo, huora ym. on jonkinlaisia muotisanoja joita käyttämällä olet ``tosi kova``. Ite en oo välittäny siitä, mutta jos se pahenee niin eikun opettajalle sanomaan ja vaikka rikosilmoitusta tekemään.

      • Anonyymi

        Mua on yliopistossa laboratoriossa lesboteltu. Ensin ryysäsi sisälle italialainen oppilas ja kysyi, että onko totta että olet lesbo. Vastasin, että ei ole totta, en tunne ketään lesboja eikä ne ole mitenkään hätistelly mua niin en tykkää niistä huonoa, jos vain hoitavat asiansa siististi ilman tartuntoja jne. Sitten ryysäsi sisään vietnamilainen tyttö samassa asiassa. Yksi iranialais-opiskelija oli siellä kova agitaattori, uskon että se oli yllyttänyt muita kuten tavallisesti.


      • Anonyymi

        Tarvitaanko todistajia tai mahdollisesti jopa äänite todisteeksi? Kaverit voi uhata, jolloin todistajat häipyy. Äänite on parempi, mutta siinäkin kiemurtelee syyllinen, että se on otettu pois oikeasta yhteydestään ja editoitu toiseen järjestykseen.


    • ongelmaon

      Käske niitä huorittelijoita hankkimaan elämä! Tai jätä omaan arvoonsa. Ääliöt mitkä ääliöt. Niitähän tässä maailmassa riittää..

    • Anonyymi

      Tukholman yliopistossa huorittelee opettajatkin oppilaitaan.
      Olen tutkijaoppilas yliopistossa ja olen saanut tohtorin väitöskirjani melkein valmiiksi (fysiikan ja kemian alueella). Olen elänyt selibaatissa hirveän monta vuotta ja kuitenkin minuakin huoritellaan ja lesbotellaan. Pahin juttu tapahtui yliopistossa kahvihuoneessa, kun yksi naisopettaja sanoi minulle yhtäkkiä, ettei minun pidä maata professorin kanssa ja vastasin todenmukaisesti, että en minä sitä teekkään. Sitten hän sanoi: etkö kuullut, sun ei pidä maata professorin kanssa, tulet vain petetyksi ja minä protestoin sitä makaamis-väitöstä vastaan samalla tapaa. Sitten se naisopettaja sanoi, että turha sun on kieltää sitä, kun me kaikki tiedetään, että te nussitte koko ajan hirveän paljon keskenänne professorin kanssa (ruotsin verbi knulla=nussia suomeksi) . Kauhistuin ja sanoin, että en ole ollut missään suhteessa professorin enkä ole ollut kenenkään muun kanssa moneen vuoteen. Opettaja jatkoi samaan tapaan: Joo kyllä me tiedetään kaikki täällä että sinä ja professori nussitte keskenänne hirveän paljon jatkuvasti. Kaikki kahvihuoneessa olevat muut opettajat, assistentit ja konttoristit nauroivat halveksuvasti ja hihittivät eikä kukaan reagoinut huoritteluun, päinvastoin he ihastuivat siitä täysin, myös osaston apulaisjohtaja, naispuolinen professori, jonka olisi pitänyt keskeyttää tämä huorittelu, kuten naispuolisen työnsuojelumiehen, joka myös oli läsnä. Heillä oli vain hauskaa minun kustannuksellani. Tällaiset jutut häritsee minun keskittymistäni, tällaiset räikeät huorittelut yliopistossa ei pitäisi olla mahdollisia. Määrärahat pitäisi mielestäni ottaa pois tällaiselta osastolta.

      • Anonyymi

        Se akka sanoi että "hän on seksuaalisesti erittäin kokenut nainen ja että hänellä on ainutlaatuinen kyky tuntea, jos joku hänen oppilaistaan on seksuaalisesti aktiivinen ja että minä mukama olisin sellainen nainen".


    • Anonyymi

      Huorittelun yleistymisen jälkeen ja presidentti Trumpin peppujen kähmimisten jälkeen yleistyneee varmaan rintojenkin kähmiminen kouluissa, kaduilla ja työpaikoilla. Minä olin nuorena 18-vuotiaana lähettinä valtion virastossa Helsingissä ja yksi vahtimestari kopeloi minua jatkuvasti. Hän työnsi kätensä jalkojeni väliin, vaikka kielsin sitä ja raivostuin sen intiimistä lääppimisestä. Se nuori mies haisi vielä pahalle. Se olisisi ansainnut potkut, mutta en uskaltanut käräyttää sitä sen kähmimisestä.

    • Anonyymi

      Huorittelu alkaa usein jo ennen mitaan seksikokemusta. Ehka pitais vastata homolla tai runkkarilla takaisin...

      • Anonyymi

        Sitähän ne lapset huutelee mitä aikusetkin eli heidän idät/äidit vittua ja homoa jne tulee nuorten vanhempien suusta yhtenään kun hiemankin ahtaalle joutuvat.
        Empä ole moista teksitä kuullu koskaan omienvanhempieni suusta,joutuivat nuorina paljon pahempiin paikkoihin kuin nykyajan vanhemmat.
        Eli itsevanhemmat vois siivota suitaan ennen kun aletaan lapsia syyttelemään!


    • Anonyymi

      Tee ilmoitus siitä poliisille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe