Ihanaa, liputetaan äitipuolille!!!

Anonyymi

Omia äitejä lapsilla ei enää oikein ole, nyt on äitipuolenpäivä. Harmi vaan ettei miehen lapset tule onnittelemaan ja tuomaan lahjoja kun heidän entinen äiti kieltää. Miekään ei tue tässä asiassa oikein minua. Huonosti kasvatetut lapset eivät tajuu että minä olen nyt heidän äiti ja kasvatan heitä. Työn toki tekee entinen äiti mutta minä sanelen säännöt ja laitan viestejä miten lapseia tulee kasvattaa ja mitä ruokaa. Tuskin tekevät kun ei päästä mua vahtimaan ja tarkastamaan, siksi kun meillekkääne i saa tulla, miksi saisi kun minä olen suvun pomo? Minä määrään. Kurjat lapset eivät ymmärrä vielä että olen vastuussa heidän tekemisistään ja min len se joka ohjaa ja päättää.

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi heinoa kun äitipuolille olisi aivan oma juhlapäivä, he kuitenkin raatavat toisten lasten eteen. Kuin moni naapurin täti esim hoitaa toisen naapurin lapsia, ei kukaan. Äitipuolen on pakko kasvattaa vaikke haluisi, ja usein ne lapset ovat vielä hankalia ja lisäksi siinä on rassaavana se miehen ex mukki.
      Kun äitipuoli tekee omat hommansa, ja vielä ylimääräisenä hoitaa ex vaimon ja lasten asioita, niin eikä se olisi palkan arvoista?
      Monesti lapset ovat likaisia, nälkäisiä, väsyneitä, ja ongelmia yllin kyllin. Kouluun meno ei maistu eikä tuttaminen äitipuolta, eikä kunnioiteta eikä toetlla. Ei puhuta eikä mitään senkun sydöään ja ollaan.
      Kun on huonot eväät saanut kotoonta niin eihän sitä helpolla opi.

      Kyllä he aikanaankiittää äitipuolta kun ovat hyvissä ammateissa ja menestyvät, mutta kuka muistaa kenen ansiota se on, äitipuolta ei muisteta. Nytkään ei tulla mun juhlaan, kun oma äitinsä pitää visusti heidät kotonaan. Minäkin olen lahjan ansainnut, mutta edes mies ei muista. Olemme näkymättömiä, mutta erittäin tarpeellisia ja ilman meitä mikään ei uusioperheessä toimi jos meitä ei olisi. Siksi on rankkaa mutta poiskaan ei voi lähtä, lapset eivät osaisimitään aikä pärjäisi. Pitää olla pomo talossa.

      • Anonyymi

        Olisi heinoa kun isäpuolille olisi aivan oma juhlapäivä, he kuitenkin raatavat toisten lasten eteen. Kuin moni naapurin setä esim hoitaa toisen naapurin lapsia, ei kukaan. Isäpuolen on pakko kasvattaa vaikke haluisi, ja usein ne lapset ovat vielä hankalia ja lisäksi siinä on rassaavana se naisen ex ukkeli.
        Kun isäpuoli tekee omat hommansa, ja vielä ylimääräisenä hoitaa oman exvaimon ja lasten asioita, niin eikä se olisi palkan arvoista?
        Monesti lapset ovat likaisia, nälkäisiä, väsyneitä, ja ongelmia yllin kyllin. Kouluun meno ei maistu eikä auttaminen isäpuolta, eikä kunnioiteta eikä totella. Ei puhuta eikä mitään senkun sydöään ,ollaan, ja tupakoidaan.
        Kun on huonot eväät saanut kotoonta niin eihän sitä helpolla opi.

        Kyllä he aikanaankiittää isäpuolta, kun ovat hyvissä ammateissa ja menestyvät, mutta kuka muistaa kenen ansiota se on, isäpuolta ei muisteta. Nytkään ei tulla mun synttärijuhlaan, kun oma isänsä pitää visusti heidät kotonaan. Minäkin olen lahjan ansainnut, mutta edes naiseni ei muista. Olemme näkymättömiä, mutta erittäin tarpeellisia ja ilman meitä mikään ei uusioperheessä toimi jos meitä ei olisi. Siksi on rankkaa mutta poiskaan ei voi lähtä, lapset eivät pärjäisi . Pitää olla pomo talossa.


      • Anonyymi

        Kuinka moni täti hoitaa ystävän lapsilaumaa,kun ystävä puhuu ympäri.Kuules niitä on paljon itä-Helsinki.Ilmasta työtä,kun yksinhuoltaja äidit keskii minkä tekosyyn tahansa päästäkseen irti lapsista ja viettä sinkku elämää.Jos on äiti puolen roolin valinut.Käsitäkseen äiti puolia ei ole.Vain isän uusi vaimo tai kumpani.Sama on äidin uusi mies,ei ole isä puoli.


    • Anonyymi

      Omia isijä lapsilla ei enää oikein ole, nyt on isäpuolen aika. Harmi vaan ettei naiseni lapset tule koskaan onnittelemaan ja tuomaan lahjoja ,kun mulla joku merkkipäivä heidän entinen isä kieltää. nainenkaan ei tue tässä asiassa oikein minua. Huonosti kasvatetut lapset eivät tajuu että minä olen nyt heidän ISÄ ja kasvatan heitä. Työn toki tekee entinen isä, mutta minä sanelen säännöt ja laitan viestejä miten lapseia tulee kasvattaa .Tuskin tekevät kun ei päästä mua vahtimaan ja tarkastamaan, siksi kun meillekkääne saa tulla, miksi saisi kun minä olen suvun pomo? Minä määrään. Kurjat lapset eivät ymmärrä vielä että olen vastuussa heidän tekemisistään ja minä olen se joka ohjaa ja päättää.olen oikea alfauros.

    • Anonyymi

      Minä oon isäpuoli vaimoni kullanmuruille. Kumpikaan ei sano sanaakaan ellei erikseen kysy, äidilleen kyllä puhuvat.
      Kumpikaan ei osaa kiittää tai tervehtiä.
      Pitäisi varmaan näistä tykätä?
      Omat lapseni kasvatin tervehtimään ja kiittämään, juttelevat myös puolisoni kanssa.
      Kaikkein riemukkain ilmapiiri on kun olen yksin näiden mykkien olentojen kanssa, tunnelma on katossa!

    • Anonyymi

      Minä olen äitipuoli mutta vaadin että lapset sanovat äiti. Olisi kurjaa jos kaupassa huutaisivat nimeltä tai äitipuoli! Kyllä olen lapsille äiti ja jos ei kelpaa meillä on ovi josta voi mennä sen entisen äidin luokse.
      Huonosti kasvaetut lapset ovat taakka meillä, miseskin ressaa kun pitää esittää ihanaa isää. Olenkin sanonut että ei tarvi että tee kuten minä neuvon niin pääsee helpommalla, mutta lellii heitä liianpaljon se on kurjaa.

      Äitinä olen tiukka ja tehdään mun ohjeiden mukaan jos ei samat sävelet.

      • Anonyymi

        Minä olenkin isäpuoli mutta tykkään että lapset sanovat mua isukiksi Olisi kurjaa jos puhuttelisivat minua nimeltä tai äijäksi ! Kyllä olen lapsille isukki ja jos ei kelpaa meillä on ovi josta voi mennä sen oma isänsä luokse.
        Huonosti kasvaetut lapset ovat taakka meillä, naisenikin ressaa heidän kanssaan Olenkin sanonut että ei tarvi että tee kuten minä neuvon niin pääsee helpommalla, mutta lellii heitä liikaa ja antaa periksi heti, se on kurjaa.

        Talon isäntänä olen tiukka ja tehdään mun ohjeiden mukaan niin sillon kaikki toimii hyvin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe