limakalvoihin tarvitsen estrogeenia, mutta laastarihoito ei riitä...
kauanko olette käyttäneet paikallisestrogeeniä esim Vagifem
11
1083
Vastaukset
- Anonyymi
Vain niin kauan kuin on seksielämää. Siihen riittää myös estrogeeniton kosteuttaja. Ja liukuvoide.
- Anonyymi
Vuosikausia, toistakymmentä vuotta jo eli siitä lähtien kun huomasin, etteivät laastarit/ voiteet riittäneet.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee naisen alapää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliiksi tulee naisen alapää
Asiaa
- Anonyymi
Vuoden verran, hyvin auttaa. Suositellaan vv-ikäisille ja vanhemmille leideille pysyvään käyttöön, ettei virtsaputkenkin tiivisteet kuivu ja virtsankarkailu ala vaivata. Hyvä tuote, ei lisää rintasyövän riskiä. Reseptillä vähän halvempaa.
- Anonyymi
Jo vuosia. Vaihdevuosiin erikoistunut lääkärini suositteli käyttämään sitä niin kauan kuin henki pihisee.
Kun limakalvot ovat ehjät ja kimmoisat, tulehdukset ja virtsankarkailu ei vaivaa. Samalla muutkin tulehdukset pysyvät paremmin aisoissa, kun immuunijörjesteei ole koko ajan hälytystilassa rikkinäisen ja aristavan intiimialueen kanssa.
Muistaakseni netissä on sivut toiselle vv-asioihin perehtyneelle lääkärille (Riina Katainen), joka myös suosittelee näiden paikallishoitojen käyttöä koko loppuelämän ajan. - Anonyymi
Olen käyttänyt jo vuosia ja todella hyvä tuote. Nykyään paljon halvempikin jo ainakin kun saan sen reseptilääkkeenä.
- Anonyymi
Samat sanat. Limakalvot pysyvät hyvässä kunnossa ja se on tärkeää monista syistä, kuten edellä oleva "Jo vuosia." kirjoitti. Myös seksi tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Mihin tarkoitukseen tuo on , tarviiko jos ei pane kenenkään kanssa ? Mulla kai on ollu vaihdevuodet, kun menkkoja ei ole ollut kaiketi yli vuoteen. Omasta mielestäni on mukavaa kun sieltä ei enää valu mitään möhniä. Ei ole myöskään ollut tulehduksia eikä pissa tullut housuun. On myöskin yksinäiselle helpotus, kun minkäänlaista seksin tarvetta ei ole.
- Anonyymi
Ei niitä menkkoja miehillä ole KAIKETI.
- Anonyymi
Hei. Noin viisivuotta on mennyt ihan hyvin estrogeeni korvaushoito käsikauppa tuotteila. Alkuun käytin ovestin voidetta, mutta olen vaihtanut noin vuosi sitten pausanoliin joka on aika paljon edullisempi tuote. Eikä se ole aiheuttanut erityisempiä ongelmia. Puikon kanssa pidän muutaman tunnin tamppoonia varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589