Suomi maksamaan etelän maiden työttömyyttä? Italian päämin. Mario Draghi taas uutta keksimässä
Nyt tuli avaus eurooppalaisesta työttömyysturvasta Italian päämin. Mario Draghilta
Nyt tuli avaus eurooppalaisesta työttömyysturvasta - Mario Draghi: ”Keskustelu voisi alkaa kesäkuussa”
”Monet, myös maat, joilta en itse olisi sitä odottanut, ovat olleet ajatukselle myönteisiä. Kyse ei vielä ole päätöksestä, mutta odotan, että keskustelu siitä kuten myös keskustelu uudesta talouspolitiikasta voisi alkaa kesäkuun Eurooppa-neuvostossa”, Italian pääministeri kommentoi.
Suomi maksamaan etelän maiden työttömyyttä? Italian päämin. Mario Draghi taas uutta keksimässä
1
59
Vastaukset
- Anonyymi
pohjalta.
Tutkija LM:lle: Lausumat elvytyspaketista voidaan kiertää.
Valtiovarainvaliokunta puolsi hallituksen esitystä elvytyspaketin hyväksymisestä, mutta sisällytti mietintöönsä useita lausumia linjaamaan päätöksentekoa jatkossa.
Valiokunta edellytti, että elpymispaketti on poikkeuksellinen ja kertaluonteinen. Jokaisen jäsenmaan on vastattava jatkossa itse veloistaan eikä EU:sta saa tehdä tulonsiirtounionia.
Lännen Median mukaan se tarkoittaa, että Suomeen ei saa tulla haitallisia ylikansallisia veroja eikä kokonaisveroaste saa nousta EU:n uusien varojen järjestelmän vuoksi. Elpymispaketin rahanjaossa on noudatettava sovittuja käyttökohteita ja oikeusvaltioperiaatetta.
ILKKA AHTOKIVI | 12.05.2021 | 07:46
https://www.verkkouutiset.fi/tutkija-lmlle-lausumat-elvytyspaketista-voidaan-kiertaa/#439b70a4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876