Näinkin voi käydä...
Hieraisin silmiäni ja , ei voi olla totta, että 70 palstalta löytyy näin mielenkiintoisia aiheita ja aloituksia.
Nyt 70 palstalaiset ovat sairastuneet ja sairastuneet vakavasti.
kaikki aloitukset eivät olekaan persualoituksia tai jotain mukamas politiikkaa.
Aiheent kulki vat laajalti elämän eri kerroksissa ja alueissa, siellä tällä välissä vilahti toki joku tylsä persu aloitus.
Sitten se paljastui, jostai syystä olin luopunut siitä, että suoraan aukeaa 70 sivu, vaan nyt ensimmäiseksi aukeaa Ryhmät.
Kuka hullu jaksaa aina persuista lukea saatikka kirjoittaa, No ehkä jotkut 70 jaksavat.
Onpas lysti juttu
9
120
Vastaukset
Vastaan tuoho viimeisen lauseesi kysymykseen. En minä ainakaan.
Itse olen laittanut tuohon kirjainmerkkeihin 70 sivun, saa suoraan auki.Tuskin olet ainoa tuohon viimeiseen noin vastaava, en minäkään.
Täytynee palauttaa tämä omakin lipsahdus takaisin ruotuunsa,
ja aina voi hypellä yli ja ohi ja väistellä virnistellen.
- Anonyymi
Kannattaa pitää Ryhmät, niin näkee muutakin kuin tuon ulkomaalaisagitaattorin persualoituksia 70 palstalla.
- Anonyymi
Ei ihme, ettei persu jaksa aina persuista lukea - kun ei ole kuin huonoja uutisia.
- Anonyymi
Persulle on katkeraa kalkki lukea ihannepuolueestaan pelkkää negatiivista.
- Anonyymi
Olenkin ihmetellyt,miksi valvoja ei käännä niitä omille sivustoilleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522714646Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään923483Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252706Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582315Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?982202TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921499Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411306
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741266- 62883