patti rinnassa

Anonyymi

moi, jos googletit jotain ton tyyppistä, oot n. 9-13v ja sulla on just alkanu murrosikä, rinnat ei oo kehittyny ja nyt sinne on muodostunu joku sormenpään-tai sitä isomman kokonen patti, sulla ei oo rintasyöpää ja se on täysin normaali asia. se patti sit isonee noin nyrkin kokoseks muutamassa vuodessa nii älä pelästy. kirjotin tän koska opetussysteemi on täyttä paskaa eikä ne opeta tätä koulussa. toi siis tarkottaa että sun rinnat alkaa kehittyä. mulla itellä tuli eka toiseen rintaa ja sit jälkeenpäin vasta toiseen, ja se on normaalia ja tarkottaa vaan että se toinen kehittyy nopeammin joka on myös aivan normaali asia. turha siis hikoilla siitä että kuolenko nyt rintasyöpään koska sulla ei sitä ole. tähän samaan sanon että teillä alkaa tässä samassa vaiheessa myös tulla valkoista nestettä alushousuihin joka on myös normaalia, yleensä hetki sen jälkeen kun sitä on alkanut tulla alkaa menkat, jotka on aluksi ruskeaa ja sitä tulee vähän. jos joku oikeesti pääty lukeen tän ja hengähti samanlailla helpotuksesta niinkuin minäkin kolmen vuoden rintasyövän huolehtimisen jälkeen kun opin tämän itsekin netistä enkä koulusta, paljon tsemppiä sulle :)

1

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

huolestuin jo :0 mut kiitti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1778
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1194
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      800
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      763
    Aihe