Eikö nykyään ole mitään rajaa kun lähetetään tötteröhuulien ja tatuoitujen apinoiden härskiä kielenkäyttöä ja käyttäytymistä sisältäviä ohjelmia.
Mainokset sisältää samaa törkyä ja alaikäiset katselevat niitä jotka eivätosaa suodattaa mitä katsella. Missä moraali TV kanavien ohjelmien järjestäjillä?
Ei mitään järkeä, häpeäisin silmät päästäni jos siellä olisi minulle joku henkilökohtaisesti tuttu henkilö, Pelkkää saastaa.
Törkeää ohjelmatarjontaa lastenkatseluaikaan
Anonyymi
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän ole tänäpäivänä mitään rajaa!!!!. Tvees saa V-sanaa ihan vapaasti kiroilla!!!. Sit nämä härskit ohjelmat ei mitää rajaa!!!. Maailma on täynnä tätä kaikkea hullutusta nämä tosi-Tv sarjat!!!. Sit ruikutetaan kun niihinkin osallistutaan missä järki!!?. Mot-teki ohjelman voi hitto jos ei tiedä mihin päätään pistäää😮🙃!
- Anonyymi
Eikös sun tarkoitus ollut katsoa tv:tä eikä lapsia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006