Syksy Alanya 2021

Anonyymi

Optimistina tilasin lennot ja asunnon marraskuuksi Alanyaan. Toivottavasti korona tilanne on sellainen että voi sinne turvallisesti matkustaa pakoon loskaa ja pimeyttä.

27

3072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä väliä missä sitä on kunhan huolehtii omalta osaltaan. Ei siellä sen kummempaa ole kuin Suomessakaan. Itse siellä alkuvuodesta 5 viikkoa oltuani tunsin oloni turvallisemmaksi kuin Suomessa. Huolehditte hyvästä käsihygieniasta ja pidätte turvavälit. Asunnon kanssa se on helppo hoitaa. Hyvää matkaa teille!

    • Anonyymi

      Hyvää matkaa!

    • Anonyymi

      Asun Alanyassa kaikki on hyvin, ei ole mitään pelättävää Tervetuloa

      • Anonyymi

        Hei

        Olemme miettineet matkaa Turkkiin ensi kesänä, jos vain maailman tilanne sen sallii... Minulla on tällä hetkellä todistus sairastetusta taudista ja saan uuden EU:n koronatodistuksen voimaan ensimmäisen rokotuksen jälkeen. Osaatko sanoa, käykö tämä todistukseksi myös Turkin päässä? Ilmeisesti maahaan pääsee myös esittämällä negatiivisen testituloksen? Onko testaus kuinka yleistä maahaan saavuttaessa? Kiitos jos viitsi vastata :)


    • Anonyymi

      Minunkin seuraava matkani suuntautuu todennäköisesti Alanyaan, ja nimenomaan marraskuussa.

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä ei taida Turkin lomamatkat olla edes mahdollisia. Näin ymmärsin valtioneuvoston matkustus suosituksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä ei taida Turkin lomamatkat olla edes mahdollisia. Näin ymmärsin valtioneuvoston matkustus suosituksista.

        Tottakai ovat - suomalaisia koskee ainoastaan kohdemaiden rajoitukset. Itse olen menossa Istanbuliin taas elokuussa.


    • Anonyymi

      Itse odottelen Deturin lentojen alkamista, syyskuussa, jos... Sitten asuntoa varaamaan.
      Lentohinnat aika paljon Finnairia halvempia.

    • Anonyymi

      Syyskuussa ollaan menossa Alaniaan.

    • Anonyymi

      Älyvapaata mennä vapaaehtoisesti tautipesäkkeeseen.

      • Anonyymi

        Turvalliempaa siellä, kun Suomessa. Täällä ääliöt ei käytä edes maskeja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvalliempaa siellä, kun Suomessa. Täällä ääliöt ei käytä edes maskeja..

        Ja Turkissako käyttää ??? :) :)


    • Anonyymi

      Siis turvallisempaa...

    • Anonyymi

      Vierastaa ja kummastuttaa koko ajatus mennä lomalle turkkiin!!

      • Anonyymi

        Halpaa, helppoa olla siellä ja varma aurinko ja lämpö.


      • Anonyymi

        Minä en Aasian maihin mene, Euroopan puolella ja etenkin EU maissa turvallisempaa.


    • Anonyymi

      Kannattaa käydä itse toteamassa jos ei käyneitä usko miten huono paikka , no antalya on vielä huonompi , marmaris on paras noista , alanya tai antalya enää menisi vaikka ilman pääsisi.

      • Anonyymi

        Mukava paikka, pienempi kuin Antalya, mutta silti ihan miellyttävä. Tämä siis ihan oikeasti paikalla käyneen kommentti.


    • Anonyymi

      Kuka tuollaiseen persläpeen matkustaa

      • Anonyymi

        Minä matkustan, heti kun tilanne rauhoittuu. Ei mitään pahaa sanomista eri Turkin paikoista. Kaikki olleet hyviä, mutta Alanyasta tykkään parhaiten. Ja ne jotka valittaa Turkista, miten ne muut paikat eroa kun moititte turkkia.Ihan samalla tavalla he rahan takia siellä ovat. Eikö se ole niin että välimeren kaikki paikat on turistia varten, siis raha ratkaisee, ja sitä varten he ovat meitä varten. Jokainen valitsee itse, Alanyassa on kulttuuri toinen ja vaihtoehtoja löytyy.


    • Anonyymi

      Olisin kiitollinen jos saisin tietoa laajojen maastopalojen vaikutuksesta Alanyan tilanteeseen. Pahin lienee siellä kuitenkin ohi.

    • Anonyymi

      alanya on turvallinen jos itse ymmärtää tosiaan ne hygienia jutut plus turvavälit,siinä missä suomessakin.
      jos haluaa mennä,ottaa lennot ja hotellin tai muun majoituksen erikseen .hinnat alka kasvaa kohti sesongin päätettä eli loppua kohti,ainakin kovasti yrittääävät. mikä aika tavallista kylläkin.
      muuten halpaa yhä, kun euro on aika hyvällä mallilla ollut tänä vuonna.

      lämpöä siis riittää liiaksikin asti sielä syyskuussa ,eli ei tarvitse olla kylmissään,saati pitkissä vaatteissa.
      sinne nyt vaan reissuu saisi muutakin väriä kuin itäblkokin maan edustajia joita on ihan liikaa.eli ryssiä-

    • Anonyymi

      Turkkiin, demokratian irvikuvaan, en vie rahojani. Muiden tekemisiin en tietenkään voi vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Ylimielistä typeryyttä! Mikäli olet noin "oikeamielinen" ymmärtäisit, että Turkissa suurin osa kansasta inhoaa nykytilaa ja tarvitsevat siksi siteitä myös ulkomaailmaan. Omapahan on menetyksesi!


    • Anonyymi

      Kuinka lämmintä siellä mahtaa olla marraskuussa? Hieman puoeln välin jlk?

      • Anonyymi

        Tiistaisin 24 astetta, tuuli 3 m/s ja puoli neljältä tulee 17 minuutin sadekuuro.


    • Anonyymi

      Voit matkustaa ihan huoletta, pidät vain hyvä huoli käsihygieniasta, maskit taksissa, kaupoissa ym. Sisätiloissa. Tulimme itse juuri äsken Alanyasta 👍👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe