Minulle asetettiin Mirena kierukka vajaa kuukausi sitten ja alun menkkamaisten kipujen jälkeen olin kivuton pari viikkoa. Nyt vajaan viikon verran olen jälleen kerran kärsinyt alavatsakivuista jotka tällä kertaa tuntuvat erilaisilta, ja pahenevat kun käyn vessassa isolla hädällä ja joudun ponnistamaan. Välillä kipu on niin kova että istun pöntöllä kaksin kerroin...
Muutoinkin kipu on koko ajan läsnä, tosin ei niin pahana kuin silloin kun joudun ponnistamaan. Onkohan joku muu kärsinyt tällaisesta kivusta joka tosiaan pahenee vessassa käydessä, ja oliko ns. normaalia ja asiaan kuuluvaa kierukan asetuksen jälkeen?
Soitin terveysasemalle ja sieltä kehotettiin ottamaan särkylääkettä...
Alavatsakipu ulostaessa kierukan laiton jälkeen
3
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Ok. Eli sait avun terv.keskuksesta ja silti valitat ja kyselet jotain muuta??
- Anonyymi
Koska tunnetustihan terveysasemilla osaavat aina antaa parhaan mahdollisen avun asiaan kuin asiaan heti kättelyssä eikö niin?
Nimim. keuhkoveritulpan takia melkein henkensä menettänyt koska terveysasemalla oltiin sitä mieltä ettei mikään oire viittaa veritulppaan...
- Anonyymi
En halua pelotella . Mutta tiedän tapauksen jossa kierukka rupesi aiheuttamaan neurologisia oireita vapinaa ja tärinää uupumusta voimattomuutta. Välillä epäilivät jopa Parkinsonin tautia tai ALS tautia. Kun kierukka oli poistettu oireet kuulemma hävisivät. Eli ei ne kaikille sovi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949