Minulle asetettiin Mirena kierukka vajaa kuukausi sitten ja alun menkkamaisten kipujen jälkeen olin kivuton pari viikkoa. Nyt vajaan viikon verran olen jälleen kerran kärsinyt alavatsakivuista jotka tällä kertaa tuntuvat erilaisilta, ja pahenevat kun käyn vessassa isolla hädällä ja joudun ponnistamaan. Välillä kipu on niin kova että istun pöntöllä kaksin kerroin...
Muutoinkin kipu on koko ajan läsnä, tosin ei niin pahana kuin silloin kun joudun ponnistamaan. Onkohan joku muu kärsinyt tällaisesta kivusta joka tosiaan pahenee vessassa käydessä, ja oliko ns. normaalia ja asiaan kuuluvaa kierukan asetuksen jälkeen?
Soitin terveysasemalle ja sieltä kehotettiin ottamaan särkylääkettä...
Alavatsakipu ulostaessa kierukan laiton jälkeen
3
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Ok. Eli sait avun terv.keskuksesta ja silti valitat ja kyselet jotain muuta??
- Anonyymi
Koska tunnetustihan terveysasemilla osaavat aina antaa parhaan mahdollisen avun asiaan kuin asiaan heti kättelyssä eikö niin?
Nimim. keuhkoveritulpan takia melkein henkensä menettänyt koska terveysasemalla oltiin sitä mieltä ettei mikään oire viittaa veritulppaan...
- Anonyymi
En halua pelotella . Mutta tiedän tapauksen jossa kierukka rupesi aiheuttamaan neurologisia oireita vapinaa ja tärinää uupumusta voimattomuutta. Välillä epäilivät jopa Parkinsonin tautia tai ALS tautia. Kun kierukka oli poistettu oireet kuulemma hävisivät. Eli ei ne kaikille sovi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404645Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183721Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4822221Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881555Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1161524- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel691340- 701323
- 841164