Toukokuussa Mamaia

maija

Olen tutkaillut matkatoimistojen sivuja ja aikomuksena varata toukokuun lopussa lähtevä matka Mamaiaan. Olen lukenut jotain vanhoja juttuja, mutta onko jollain kokemusta edellisten sesonkien aluista Romaniassa, että sujuuko kaikki hyvin? Olen lukenut juttuja, että kaikki kaupat eivät ole auki. Hoituuko hotelleissa kaikki hyvin talven jäljeltä? Matkaseurani tulisi olemaan kaksi alle 12 vuotiasta lasta ja kielitani on huono. (Aikaisemmin olen ollut Bulgariassa ja kaikki meni hyvin.)Kaikkia asiallisia vinkkejä otan mielellään vastaan.

2

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karo

hei! Itse olin mamaiassa viime vuonna toukokuun lopusta 2 vk. totta on ettei läheskään kaikki palvelut vielä toimineet, esim. kaupat, postit ym, mutta viereiseen kaupunkiin (constantaan)pääsee sujuvasti taksilla ja bussilla. meidän hotellikin vähän tökki, uima-allas ei ollut käytettävissä koko meidän reissun aikana, mutta meri riitti meille. vesipuisto muistaakseni aukesi kesäkuun ekalla viikolla. sitä suosittelen =) kiva paikka kaiken kaikkiaan, ja jos menen uudestaan, menen tälläkin kertaa alkukesästä koska turistiryysiksen aikana siellä ei halua olla.

• maija

vastauksesta. Itse myös ajattelin, että olisi tilavampaa heti alkukesästä, en kun ole minkäänlainen biletysihminen! Missä hotellissa olit viime kesänä? Onkohan tuo uima-altaan kiinni olo yleistä tuolla matkailukauden alussa? Lapsille olisi pettymys, jos näin kävisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      148
      6841
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      35
      3788
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      306
      3236
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      71
      2832
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      6
      2296
    6. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1873
    7. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      46
      1721
    8. 15
      1656
    9. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1624
    10. Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä

Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi
      Maailman menoa
      8
      1388
    Aihe