Hitsi kun väsäsin

maron

pitkän ja autuaan vastauksen jollekin hihhulille joka tänne tuli meitä vanhalla vihtahousulla uhkailemaan, mutta taas kerran lähti viestini taivaan tuuliin, kuten uskovaisen ystäväisenikin palopuhe. Turhaa niin turhaa on kirjoittaa mitään kun kaikki pyyhitään pois, tämä on minun turhaakin turhempi päiväni uskollisen tietokoneeni ääressä. Eilen itkin kaffepalstalla yksinäisyyttäni - tänään täällä turhautumistani YHYYYYYYYYYY..............

20

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

tuo ja jospa se löytyisi,että pääsisi hienoa vastaustasi lukemaan.
      Siis uskovaisten yhteistä tavaraako oli?

Jospa löytyisi autuaitten osastolta?

• maron

pelkään että menojansa meni - no eipä hätää, pieni masennuksenpoikanen meni ohi yhtä nopeasti kuin tulikin:) Elämä hymyilee jälleen:-)
        Enpä viitsi autuaitten osastolle mennä - olen liian suuri syntisäkki sinne.

• kerran väsätä oikein tulikivenkatkuisen vastauksen yhteen epämiellyttävään sepustukseen, mutta se (onneksi) katosi sillä aikaa kun mietin, mitä haluaisin/viitsisin sanoa.

Luultavasti joku oli ilmoittanut asiattomasta viestistä. Se oli ainoa kerta, kun itsekin olisin saattanut sen tehdä.

Kunnon väittely voisi joskus olla ihan mukavaa, mutta ehkä on parempi välttää jotain ihmisryhmää syvästi loukkaavien aiheiden käsittelemistä täällä.

• n52

kuinka sinä jaksoit niin pitkän.Ei ihme,että otti ohimoon....=)

• maron

ollut mitään kirjoittanut, vastasin kyllä, mutta vastaukseni oli myöhässä ja se hävisi jonnekin. Minä sentään väsäsin sitä ainakin puoli tuntia, ja sitten kun sen valmiiksi sain niin kone ilmoitti että kirjoitus on poistettu, joten hukkaan meni minun kommenttini:-) Eipä kai se nyt niin tärkeää ollutkaan.

• Skeptikko
        maron kirjoitti:

ollut mitään kirjoittanut, vastasin kyllä, mutta vastaukseni oli myöhässä ja se hävisi jonnekin. Minä sentään väsäsin sitä ainakin puoli tuntia, ja sitten kun sen valmiiksi sain niin kone ilmoitti että kirjoitus on poistettu, joten hukkaan meni minun kommenttini:-) Eipä kai se nyt niin tärkeää ollutkaan.

Vau!'

Voisihan niitä avausviestejä hieman kauemminkin täällä roikottaa. Jää hyvät vastaukset lukematta.
        Joskus on ollut itselläkin melkein jäänyt kuittaamatta...

• n52
        maron kirjoitti:

se eka kommentti oli sun....=)
        Entä se toinen?

• maron
        n52 kirjoitti:

se eka kommentti oli sun....=)
        Entä se toinen?

kirjotan vaan ihan omalla nikilläni, ja koska sitä ei siellä näkynyt, niin en edes kommentteja lukenut. Voisihan sitä joskus jonkin oikein provosoivan jutun pistää toisella nikillä ja katsoa moniko tarttuu syöttiin:) Hmm.. pistämpä mietintämyssyn alle ajatuksen muhimaan:)

• maron
        Skeptikko kirjoitti:

Vau!'

Voisihan niitä avausviestejä hieman kauemminkin täällä roikottaa. Jää hyvät vastaukset lukematta.
        Joskus on ollut itselläkin melkein jäänyt kuittaamatta...

nopeasti poistuvat keskuudestamme, ettei niitä moni ehdi lukemaan, saati sitten vastaamaan:(

• n52
        maron kirjoitti:

kirjotan vaan ihan omalla nikilläni, ja koska sitä ei siellä näkynyt, niin en edes kommentteja lukenut. Voisihan sitä joskus jonkin oikein provosoivan jutun pistää toisella nikillä ja katsoa moniko tarttuu syöttiin:) Hmm.. pistämpä mietintämyssyn alle ajatuksen muhimaan:)

hetken miettinyt asiaa,mutta tullut siihen tulokseen,että mä nyt kuitenkin joudun sietämään itseäni kaikkein eniten joten mä olen edelleen sama.

Tosin olen katsellut muualla uusia maisemia joten voisi kai sitä rätin väriä vaihtaa jos kokonaan toisiin systeemeihin,mutta yksi tuttu väitti tunnistavansa minut muutamalla peruskysymyksellä!Eli katsellaan...=)

• Skeptikko
        maron kirjoitti:

nopeasti poistuvat keskuudestamme, ettei niitä moni ehdi lukemaan, saati sitten vastaamaan:(

Hitaana hämäläisenä tämä vaivaa. Juuri kun on juttua syttymässä, niin sitten sammuu. Kun ei ole oikein tuota mielikuvitusta, saati mielen rikkautta, niin voisi noitten provojenkin kanssa vähän leikkiä. Sillai hyvässä hengessä tietenkin. Kiitti Maron.

• yopollo
        maron kirjoitti:

on vähän joka puolella, jos juttu on pidempi, kirjoittaa se ensiksi valmiiksi tekstinkäsittelyohjelman puolella (no, mainostettakoon nyt sitten, Wordin) ja vasta lopuksi avata se keskustelun vastausruutu ja kopioida se siihen. Ei tapahdu ikäviä yllätyksiä kesken kaiken pähkäilyn.

• maron
        yopollo kirjoitti:

on vähän joka puolella, jos juttu on pidempi, kirjoittaa se ensiksi valmiiksi tekstinkäsittelyohjelman puolella (no, mainostettakoon nyt sitten, Wordin) ja vasta lopuksi avata se keskustelun vastausruutu ja kopioida se siihen. Ei tapahdu ikäviä yllätyksiä kesken kaiken pähkäilyn.

johon aioin vastata katosi palstalta kun sain omani sinne kirjoitettua, mutta en saanut sitä enää lähetettyä:( 24 perskules ilmoitti että kirjoitus johon aioin vastata on poistettu:-(

• n52
        maron kirjoitti:

johon aioin vastata katosi palstalta kun sain omani sinne kirjoitettua, mutta en saanut sitä enää lähetettyä:( 24 perskules ilmoitti että kirjoitus johon aioin vastata on poistettu:-(

huvikseni runo palstoilla ja et usko,mutta sielläkin oli riita käynnissä!
        Palstatilan käytöstä luullakseni.
        Voi vitsi.....=)

• yopollo
        n52 kirjoitti:

Voi vitsi.....=)

kevät ja sen tuomat reviiritaistelut.

• n52
        yopollo kirjoitti:

kevät ja sen tuomat reviiritaistelut.

kanssa kävi aamulla..
        Eikös ne ihan rakasta tuulta jos ei ole kylmä?

• maron
        n52 kirjoitti:

Voi vitsi.....=)

ei tule kuolleiden runoilijoiden seuraa:-)

• TaikaröNsy

..ajattelin myös tuota samanmoista asiaa kun kirjoitin innoissani sähköpostia omasta mielestäni upein ja mielenkiintoisin kielikuvin ystävlleni..liitin vielä kuviakin siihen..ja pieni virhe painalluksessa ja kaikki ilmaan...siitä mielsin tämän ajan hektisen menon..mitään paperikirjeitä ei ole tullut vuosiin..olen aina ollut innokas kirjeiden kirjoittaja ja olisin vieläkin..ihan paperille,koska siinä saa ajatella,pyyhkiä ja taas piirtää,liimata kuvia ja etsiä runonpätkiä päästään tai kirjasta..se oikea kirje voi olla yhden tai 10 sivun mittainen..mutta tämä,ah,niin turhaa..kirjoitat tällä härvelilla ja mitään ei jää..vaikka onhan tällä omat hyvät puolensa..kieltämättä..kaffepalsta sinänsä on hyvä foorumi..itkeä ja taivastella,nauraa ja väitellä ja antaa auringon laskea kiukkunsa yli..

• maron

on paras aina välillä tallentaa jos pidempää litaniaa jollekin kirjoittaa. Minä kirjoitan kaikki kirjeet ja jutut Wordissa ja sitten vasta lähetän liitetiedostona - ei häviä enää taivaan tuuliin kun vaan muistaa välillä tallentaa. Kyllä minullakin yksi talousarvio kerran pitkällisen uurastuksen jälkeen katosi, ja siinä kyllä muutama painokelvoton sana tuli lausuttua:-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      211
      5302
    2. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      35
      4838
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      50
      4064
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      26
      4029
    5. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      31
      3776
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3746
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      72
      3651
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      35
      2912
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2420
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2366
    Aihe