Isot miehet

Anonyymi

Tämä ei ole novelli. Mutta mietin, että onkohan kenelläkään muulla niin, että ei kiinnosta hommailla sellaisen miehen kanssa, jolla normaalin kokoinen kulli. Mutta isokyrpäinen mies saa aivan kiimaan. Olen nainut pelkästään yhden normikaluisen kanssa. Noi 2 muuta on todella isoja. Eka kokemus tuli kunnon persepanosta vanhemman miehen kanssa, jolla oli 22 senttinen paksu kulli. Tunne hipoo taivasta, kun isokyrpäinen ja isokokoinen mies tulee taakse ja ottaa lantiosta kiinni ja työntyy pohjaan asti hitaasti. Tämän hetkisellä tyypillä jonka luona vierailen kylässä muutaman kerran vuodessa on 20 senttinen ja paksu. Hän on todella raju ja kiihkeä. Nai todella lujaa takaapäin. Nyt vaihdellut kuvia erään miehen kanssa ja sain videon, jossa roiskii spermat kylppärin lattialle. Sperman määrä oli aivan älytön ja kyrpä oli pelottavan kokoinen. Yritämme järjestää pian, että tapaisimme. Videon katsomisen jälkeen vastasin hänelle, että haluan ottaa sulta ekan kerran suihin loppuun asti. Käy kuulemma, mutta sanoi haluavansa nussia mua toisen kerran takaapäin ja laueta sisälle. On aina yhtä kiihottavaa tavata uusi isokyrpä kuin ekalla kerralla. Tunne on mahtava, kun laskee hieman vapisevin käsin housut alas mieheltä ja ottaa kullin esille. Esille tulee sellainen 20 senttinen kivikova ja paksu kulli ja isot kivekset. Isoa kyrpä on niin mahtavaa imeä loppuun asti, kun huomaa että saa pian orgasmin ja laukeaa mun suuhun. Nuolla niitä isoja kiveksiä ja vartta. Nyt on pakko runkata.

2

2138

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei tuo kovin normaalia ole. yleensä keskikokonen tuntuu parhaimmalle. toki jos on kovin löysä pillu niin sitten vaatii isomman

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      99
      3191
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      51
      2610
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      58
      1490
    4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      341
      1217
    5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      43
      1151
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      931
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      921
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      750
    9. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      718
    10. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      718
    Aihe