Tervetuloa uudistuneeseen asukasyhteisöömme😊 Parjattu kohteemme on Keravan parhaimmailla alueella vieressään metsä ja leikkiympäristöt! Täällä asuu normi-ihmisiä rauhaksiin omissa oloissaan tai yhteisöllisesti. Juuri perustamamme asukastoimikunta yrittää parantaa asukasviihtyvyyttä yhdessä isännöitsijän kanssa. Tuli uudet hiekat hiekkalaatikolle, kaiteet pensaille, kohta pensaskeikkuut jne. Ihmiset sanovat ystävällisesti hei portaikossa toisilleen sen harvakseltaan kun näkevät. Pienet mutkat ovat ojennettavissa, kun vain osallistut kokouksiin tai muuten vain elät muut huomioiden. Itse olen viihtynyt vuoden päivät vaikka ennen ostoa ihmettelin tyhjiä asuntoja. Toivotan lämpimästi uudetkin asukkaat tänne tervetulleeksi perheineen, pariskunnat tahi yksineläjät! Ystävällisesti Katja Holmberg B-talo toimikunnan jäsen
Vasamakatu 5-7
Anonyymi
0
208
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362536- 372441
- 951759
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861301Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51195Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2811092- 561038
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38769- 27760