Kävin jo yhtenä aikaisena aamuna eräällä joella. Vesi on jotenkin elotonta kaikkialla, eikä pinnan tuntumassa ole edes hyönteisiä. Liian aikaista? Kauriita pääsin kuvaamaan onneksi niin en ihan turhaan herännyt.
Kummastuttaa kun lapsena täällä Espoossa en edes erityisesti yrittänyt ja aina löytyi kalaa. Nyt olen käynyt samoissa paikoissa mutta täysin tuloksetta. Kenties jokin on muuttunut 10-15 vuodessa.
Todella haluaisin saada ahvenia ruokapöytään asti. Niistä sanotaan netissä että niitä pitäisi löytyä kaikkialta ja kaikin keinoin, mistä ei ole juuri apua kun koittaa keksiä että missä vika.
Ehkä paikka oli tosiaan huono tai ajoitus liian aikainen... onko kellään vinkkejä tai tietoa, mihin kannattaisi suunnata tai onko tällä hetkellä tosiaan vielä liian kylmä? Tuo hyönteisten puuttuminen häiritsee. Ehkä siksi ei näy kalojakaan.
Harkitsen ainakin pientä retkeä Nuuksioon, sinne kuulemma joskus istutettiin ahventa.
ahvenen onginta pk-seudulla
Anonyymi
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512