Itselläni nukkuessa toinen silmä jää auki ja kun muutaman tunnin päästä herään, niin silmä on todella kuiva ja jopa hieman kipeä. Yleensä oikea silmäluomi aukeaa nukkuessa. On jatkunut jo vuoden verran. Onko muilla tällaista? Onkohan tämä syynä näön epätarkkuuteen eli hajataitteisuus on lisääntynyt?
Nukkuminen silmät auki?
Anonyymi
3
535
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on vahvat silmälihakset kun pystyt nukkuessa silmän pitää auki.Se vaatii hyviä silmälihaksia.
- Anonyymi
voi vttu, saakelin sanailija.
Silmä siis aukeaa nukkumisen aikana jääden raolleen. Onko muilla tätä?
- Anonyymi
Kyseessä lienee persesilmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652