onko ekat menkat

Anonyymi

oon 14 vuotias tyttö ja tänään mulla alko tulemaan sellaista valkovuodontapaista mutta ruskeaa. Onko vihje EKOISTA menkoista? Auttakaa

11

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä.Olet jo sen ikäinen että kuukautisten kuuluukin alkaa.Kuukautiset kuuluvat tytön/naisen elämään.Ja merkki siitä että hormonitoiminta toimii normaalisti

• Anonyymi

mitä mä sit nyt teen?

• Anonyymi

Sanot äidillesi että tartte kuukautissuojia, että sun kuukautiset alkoi.Tai pyydät muutaman euron että saat ostettua siteitä tai tamponeita.Ilman suojia se veri tulee vaatteista läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot äidillesi että tartte kuukautissuojia, että sun kuukautiset alkoi.Tai pyydät muutaman euron että saat ostettua siteitä tai tamponeita.Ilman suojia se veri tulee vaatteista läpi.

Ehken helpoin tapa ois vaan jättää koko asia hoitamatta. Eiks sitä verta tuu ihan vähä vaan. Jos vaik laitan paperia housuun tjs.

• Anonyymi

Näin on. Ekat tulee, sit tokat voivat viipyä, myöhemmin vasta kierto tasaantuu monilla niin, että joka kk tulee. Väli voi sit olla myöhemminkin 5, 6 tai 7kin viikkoa, vaikka iän myötä on se 28-30 päivää monilla. Noin 4 viikkoa. Pidä siteitä mukana, nyt voi pienempi suoja olla avuks. Jos tulee kuukautiskipuja isompana, niin Burana 400 auttaa! Se pitää ottaa jo siinä vaiheessa kun alavatsajännitys on alkamassa. Jos kipu ehtii pahaksi, menee jalat lötöks ja olo on kamala tunti pari! Ajoissa Burana!! Ekois menkois ei kipuja varnaankaan. Tsemppiä!

• Anonyymi

Olen satavarma siitä että ap on yli 80v isoisä. Papalla ei voi olla menkkoja. Vinksahdus on sillä muutamanlainen!

• Anonyymi

mulla päivällä tuli vähäm vuotoa mutta illalla ja yöllä ei ollenkaan. Onko menkat silti alkanut?

• Anonyymi

Yöllä voi tulla vähemmän vuotoa ja se on ihan normaalia.

• Anonyymi

Kun olet makuuasennossa, veri virtaa eri tavalla kuin pystyasennossa.

• Anonyymi

Ekat menkat voi olla tosi niukat ja kestää vaa pari päivää

• Anonyymi

Jos tuoki saa trollata täällä ni sitte mäki saan!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      474
      1685
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      371
      1464
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1318
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1279
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      875
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      836
    7. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      716
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      712
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      681
    10. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      38
      656
    Aihe