onko ekat menkat

Anonyymi

oon 14 vuotias tyttö ja tänään mulla alko tulemaan sellaista valkovuodontapaista mutta ruskeaa. Onko vihje EKOISTA menkoista? Auttakaa

11

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä.Olet jo sen ikäinen että kuukautisten kuuluukin alkaa.Kuukautiset kuuluvat tytön/naisen elämään.Ja merkki siitä että hormonitoiminta toimii normaalisti

    • Anonyymi

      mitä mä sit nyt teen?

      • Anonyymi

        Sanot äidillesi että tartte kuukautissuojia, että sun kuukautiset alkoi.Tai pyydät muutaman euron että saat ostettua siteitä tai tamponeita.Ilman suojia se veri tulee vaatteista läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot äidillesi että tartte kuukautissuojia, että sun kuukautiset alkoi.Tai pyydät muutaman euron että saat ostettua siteitä tai tamponeita.Ilman suojia se veri tulee vaatteista läpi.

        Ehken helpoin tapa ois vaan jättää koko asia hoitamatta. Eiks sitä verta tuu ihan vähä vaan. Jos vaik laitan paperia housuun tjs.


    • Anonyymi

      Näin on. Ekat tulee, sit tokat voivat viipyä, myöhemmin vasta kierto tasaantuu monilla niin, että joka kk tulee. Väli voi sit olla myöhemminkin 5, 6 tai 7kin viikkoa, vaikka iän myötä on se 28-30 päivää monilla. Noin 4 viikkoa. Pidä siteitä mukana, nyt voi pienempi suoja olla avuks. Jos tulee kuukautiskipuja isompana, niin Burana 400 auttaa! Se pitää ottaa jo siinä vaiheessa kun alavatsajännitys on alkamassa. Jos kipu ehtii pahaksi, menee jalat lötöks ja olo on kamala tunti pari! Ajoissa Burana!! Ekois menkois ei kipuja varnaankaan. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Olen satavarma siitä että ap on yli 80v isoisä. Papalla ei voi olla menkkoja. Vinksahdus on sillä muutamanlainen!


    • Anonyymi

      mulla päivällä tuli vähäm vuotoa mutta illalla ja yöllä ei ollenkaan. Onko menkat silti alkanut?

      • Anonyymi

        Yöllä voi tulla vähemmän vuotoa ja se on ihan normaalia.


    • Anonyymi

      Kun olet makuuasennossa, veri virtaa eri tavalla kuin pystyasennossa.

    • Anonyymi

      Ekat menkat voi olla tosi niukat ja kestää vaa pari päivää

    • Anonyymi

      Jos tuoki saa trollata täällä ni sitte mäki saan!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe