HD matkailu

Anonyymi

Minä voisin ehkä ajaa HD:llä. En ole koskaan ajanut HD:llä. Monella muulla pyörällä olen ajanut.
Jos moottoripyörän vuokraa ne ovat kalliita. Mutta, jos olisi joku sellainen edullinen mahdollisuus, niin voisi ottaa vaikka viikonlopun matkan HD:llä.

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jopo olis kiva kesäretkipeli.

• Anonyymi

Kannatta vuokrata , ei ostaa omaksi , huoltoihin/remontteihin menee ISO kasa rahaa kun kunnossa pitelet ,sittenkin saat ajella pelko persiissä pääsetkö reissusta kotiin myös. Jos kattelet nettimotosta niin näet että uudehkoihinkin pelkeihin tehty jo vaikka ja mitä remonttia , se on semmosta jatkuvaa kunnossapitoa hd:n kanssa.

• Anonyymi

Kahdeksan vuotta Harrikalla riitti. Ei niitä paljonpuhuttuja vikoja juuri ollut, mutta
      pyörä itsessään on oikeasti aikalailla laiskanpulskea, ja kuten usein on todistettu myös äärettömän uraherkkä. Ei mikään mukava ajettava, sitä saa oikeasti "ajaa" koko ajan
      leppoisasta matkanteosta ei juuri ehdi nauttimaan.

Ei toista HD merkkistä ainakaan minulle. Mutta sen kuitenkin myönnän, pyöräni oli vm. 2001 eli uudemmista taas itsellä ei kokemusta.

• Anonyymi

URAL sivuvaunu kaupat venäjällä vuonna 2018. Ajoi itse Iigori pyörän suomeen, Rajamuodollisuuksista huolimatta. Oli paperit kuulemma kunnossa. What next?.....

• TM:n testissä tilanne parani kunnon renkailla, eli siis tuo mainittu uraherkkyys.

• Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

TM:n testissä tilanne parani kunnon renkailla, eli siis tuo mainittu uraherkkyys.

Ei se myöskään siedä renkaiden kulumista huonostikaan. Jännä ajatus että vuosittain joutuisi uusimaan renkaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se myöskään siedä renkaiden kulumista huonostikaan. Jännä ajatus että vuosittain joutuisi uusimaan renkaat?

Itse uusin kyykkyihin renkaat vuosittain tai useammin koska ajan paljon, kaikki on suhteellista.

• Anonyymi

Kesässä noin 10 000 km tulee ajeltua HD-matkalehmällä. 5 vuoden omistamisen aikana ei kertaakaan ole jättänyt tien päälle ja perushuoltojen ohella tarvinnut lähinnä pikkunippelien uusimista (esim. sulakkeet).

Kannattaa ehkä käydä koeajamassa ja sitten tehdä omat johtopäätöksensä. Suoli24:n asiantuntijoilla tietysti on näkemyksiä, mutta niiden mukaan nyt ei ehkä ole hyvä elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe