Minä voisin ehkä ajaa HD:llä. En ole koskaan ajanut HD:llä. Monella muulla pyörällä olen ajanut.
Jos moottoripyörän vuokraa ne ovat kalliita. Mutta, jos olisi joku sellainen edullinen mahdollisuus, niin voisi ottaa vaikka viikonlopun matkan HD:llä.
HD matkailu
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jopo olis kiva kesäretkipeli.
- Anonyymi
Kannatta vuokrata , ei ostaa omaksi , huoltoihin/remontteihin menee ISO kasa rahaa kun kunnossa pitelet ,sittenkin saat ajella pelko persiissä pääsetkö reissusta kotiin myös. Jos kattelet nettimotosta niin näet että uudehkoihinkin pelkeihin tehty jo vaikka ja mitä remonttia , se on semmosta jatkuvaa kunnossapitoa hd:n kanssa.
- Anonyymi
Kahdeksan vuotta Harrikalla riitti. Ei niitä paljonpuhuttuja vikoja juuri ollut, mutta
pyörä itsessään on oikeasti aikalailla laiskanpulskea, ja kuten usein on todistettu myös äärettömän uraherkkä. Ei mikään mukava ajettava, sitä saa oikeasti "ajaa" koko ajan
leppoisasta matkanteosta ei juuri ehdi nauttimaan.
Ei toista HD merkkistä ainakaan minulle. Mutta sen kuitenkin myönnän, pyöräni oli vm. 2001 eli uudemmista taas itsellä ei kokemusta.- Anonyymi
URAL sivuvaunu kaupat venäjällä vuonna 2018. Ajoi itse Iigori pyörän suomeen, Rajamuodollisuuksista huolimatta. Oli paperit kuulemma kunnossa. What next?.....
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
TM:n testissä tilanne parani kunnon renkailla, eli siis tuo mainittu uraherkkyys.
Ei se myöskään siedä renkaiden kulumista huonostikaan. Jännä ajatus että vuosittain joutuisi uusimaan renkaat?
Anonyymi kirjoitti:
Ei se myöskään siedä renkaiden kulumista huonostikaan. Jännä ajatus että vuosittain joutuisi uusimaan renkaat?
Itse uusin kyykkyihin renkaat vuosittain tai useammin koska ajan paljon, kaikki on suhteellista.
- Anonyymi
Kesässä noin 10 000 km tulee ajeltua HD-matkalehmällä. 5 vuoden omistamisen aikana ei kertaakaan ole jättänyt tien päälle ja perushuoltojen ohella tarvinnut lähinnä pikkunippelien uusimista (esim. sulakkeet).
Kannattaa ehkä käydä koeajamassa ja sitten tehdä omat johtopäätöksensä. Suoli24:n asiantuntijoilla tietysti on näkemyksiä, mutta niiden mukaan nyt ei ehkä ole hyvä elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256