Huorakoulu, osa 4

MaximusZacharius

Elämäni jatkui omalla painollaan ja kerran tai kahdesti viikossa olin isäpuoleni ja äitini järjestämien miesten huorana. Nyt oli kuitenkin vapaapäivä, joten arvelin lähteväni hieman ulkoilemaan. Suuntasin tieni rannalle, jossa kävin monesti ottamassa aurinkoa ja uimassa. Ranta oli syrjäinen ja usein sain olla siellä aivan rauhassa. Päästyäni perille näin neljä pyörää, joista tunnistin yhden kaverini Jaanan fillariksi. Etsiskelin katseellani Jaanaa seuralaisineen, mutta ketään ei näkynyt. Siirryin lähemmäksi pyöriä ja samassa kuulin voimakasta huohotusta, suoranaista huutoa. Kurkistin puiden lomasta ääniä kohti ja näin kuinka kolme ehkä 25-vuotista poikaa pani Jaanaa vuoronperään. Mistään väkisinmakaamisesta ei ollut kyse, Jaana vain ilmiselvästi halusi tulla kunnolla pannuksi. Päätin ottaa tilanteen hallintaani ja astuin esiin piilostani. ”Moi Jaana. Vai tällaisia harrastuksia sulla on?”, sanoin ja toiminta silmieni edessä taukosi. ”Voi ei, miten sä nyt tulit? Pliis, älä kerro kellekään, ethän, ole rakas?”, Jaana sopersi ja sai vastauksen ovelan katseeni.

”Ei mitään huolta. Lupaan olla kertomatta kahdella ehdolla: mä liityn leikkiin mukaan ja sä tulet huomenna käymään meillä kuudelta. Ok?”, patistin Jaanaa ja hän suostui ilman pulinoita. Pojat olivat aika hyvännäköisiä ja katselivat kysyvästi minuun päin. Istuuduin Jaanan viereen ja laskin pikkuhousuni maahan. Riisuin vielä hameeni ja levitin jalkani riettaasti. ”Pankaa munkin pillua, mutta ette laukea sisään. Voitte tulla mun suuhun tai Jaanan, eikös vaan?”, totesin ja Jaana nyökkäsi arasti. Pojat panivat vuoron perään minua ja Jaanaa, ja kyrvät tuntuivat ihanalta kyntäessään sisälläni. Harkitsin jopa antavani pojille peppua, mutta päätin säästää sen johonkin toiseen kertaan. Kaksi pojista laukesi suuhuni yhden laskiessa spermansa Jaanan kuumien huulien väliin. Pojat eivät yhdestä kerrasta vielä saaneet tarpeekseen, vaan halusivat välttämättä vetää vielä toiset varvit. Meillä ei ollut mitään sitä vastaan, ja miksipä olisi ollut? Saatuamme toimintamme päätökseen vannotin vielä Jaanaa tulemaan luokseni sovittuna ajankohtana, jota Jaana lupasi kunniasanalla noudattaa. Palasin hyvillä mielin kotiin ja punoin juonia Jaanan pään menoksi.

Kotiin päästyäni kerroin välittömästi äidilleni tapahtuneesta. ”Vai jakaa pikku-Jaanakin persettään ympäri kyliä. Kyllä sitä on Jaanan äitiäkin pantu, kuuluu nimittäin meidän renkaaseemme. Teit oikein, järjestän uudelle huorallemme pienen yllätyksen”, äitini aprikoi. Jätin hänet tekemään käytännön järjestelyjä ja vetäydyin itse väsyneenä yöpuulle. Seuraavana päivänä tunnelma oli malttamaton heti aamusta lähtien. Yritin tiedustella äidiltäni ja isäpuoleltani illan tapahtumista, mutta he totesivat ykskantaan, että ”sittenpähän näet”. Kello läheni kuutta ja kuulin ovikellon soivan: aivan oikein, se oli Jaana. Minua oli ohjeistettu viemään Jaana saunaosastolle, jossa yllätys odottaisi. Olin ollut itse huoneessani viimeisen tunnin, joten en tiennyt ketkä tai mikä alhaalla meitä odottaisi. Jaana oli silminnähden hieman hämillään, eihän hänellä ollut mitään tietoa tulevista tapahtumista. Laskeuduimme portaat alas, jossa meitä odotti äitini pukeutuneena korsettiin, mustiin sukkiin ja korkokenkiin. Kädessään hänellä oli ratsupiiska ja kauniin posliinin peittona ei ollut mitään. Jaana oli nyt järkyttynyt, suorastaan shokissa. ”Mitä ihmettä… hei ihan totta… mitä te nyt…?”, Jaana sai sanottua, mutta äitini tiukka käsky lopetti sellaiset kyselyt heti alkuunsa.

”Riisuutukaa, huorat. Nopeasti! Ja sitten puette takana olevat vaatteet päällenne”, kuului seuraava ohje. Teimme kuten käskettiin, minä jo siihen tottuneena, Jaana hieman arkaillen. Jaana vastusteli ainakin puheissaan tapahtuvaa, mutta piiskansivallus pakaroille sai hänet vaikenemaan. Asut, jotka saimme puettavaksemme, olivat kerta kaikkiaan rivot. Jaanalle puettiin ylle upea violetinsävyinen korsetti ja siihen violetit sukat, jalkaan hän sai mustat saapikkaat. Minulle puettiin ylle jonkinlainen nahkainen puku, joka jätti kuitenkin rintani, pilluni sekä peppuni täysin paljaaksi. Väriltään se oli punainen. Myös minä sain omat mustat saapikkaat, jotka ulottuivat aina reidelle asti. Käsiini pujotettiin mustat nahkaiset käsineet, jotka olivat oikeammin melkein kuin pukuun yhtenevät hihat. ”No niin, huorat alkavat olla valmiita pantavaksi. Teillä on sen verran kova urakka edessä, että turpanne on tukittava”, äitini kommentoi ja samassa molempien suuhun asetettiin pallo, joka kiinnitettiin nahkaisella remmillä pään ympäri. Jopa minä olin hieman varuillani tulevien tapahtumien suhteen, Jaanasta nyt puhumattakaan. Myös silmämme sidottiin, joten olimme tyystin muiden armoilla. Äitini käski meidät kontalleen metallisen telineen sisään, jonka olemassaolon huomasin vasta nyt. Laite oli jonkin sortin sitomisalusta, johon sekä kädet että jalat oli kohtalaisen helppo kiinnittää nahkaisilla remmeillä. Kädet sidottiin hieman ylemmäs ja reisien sisäpintaa vasten olevat ulokkeet paitsi tukivat asentoamme niin myös levitti haaramme äärimmilleen. Olimme siis vierekkäin kontallaan, perse pystyssä odottamassa kohtaloamme.

”Kaikki valmista, ensimmäinen rypäs voi tulla”, kuului äitini huuto yläkertaan ja kuulin kuinka ihmisiä alkoi kävellä alakertaan. Kukaan ei puhunut mitään, joten ilman näköhavaintoja oli mahdotonta päätellä kuinka monta tai keitä tulijat olivat. ”Tässä on huorat. Ainoastaan perseet on tällä kertaa käytössä, joten suuhun tai pilluun ei sitten laueta, ok? Jos huorat alkaa vastustella tai jos muuten vaan tuntuu siltä, niin piiskata saa”, äitini opasti ja kuulin miesten huulilta omahyväistä hyminää. Ilman sen kummempaa varoitusta ensimmäinen kyrpä asettautui peräreiälleni ja työntyi kiivaasti sisään. Jaana koki saman kohtalon, siitä olin varma, vaikka mitään en nähnytkään. ”Nyt huora saat kyrpää perseeseen. Tänään rikotkin sitten äitisi ennätyksen ja samaan syssyyn kaverisi saa samanlaisen käsittelyn”, peppuani paneva mies ilmoitti, josta saatoin päätellä karkeasti miesten kokonaislukumäärän. Olivatko kaikki asiakkaamme nyt samalla kertaa panemassa? Miten kestäisimme moisen rääkin? Yksi kerrallaan miehet kävivät laukeamassa peppuihimme, ja luulin suoleni olevan aivan täynnä miehistä peräisin olevaa spermaa. Välillä ryhmien vaihtuessa suolemme kuitenkin tyhjennettiin, jotta seuraavilla miehillä olisi taas puhdas reikä odottamassa. Tämä oli alentavaa, kerta kaikkiaan täydellinen nöyryytys.

Vihdoin ehkä tunnin päästä vielä yhden miehen työntyessä pyllyyni, kuulin hämmentävän lukeman: ”Tässä tulee numero 25. Melkoisia huoriahan nämä ovat, ottavat kyrpää peppuun kuin ammattilaiset”, sanoi miesääni tunkeutuessa jo helposti työnnöt vastaanottavaan suoleeni. ”Jumalauta, kun on laatuperse. Upea lutka tämä Jaana. Tätä aukkoa voisi naida yötä myöten”, Jaanaa viimeisenä paneva mies toisteli ja laukesi murahtaen ystäväni sisään. Viimeisten miesten poistuttua meidät irrotettiin telineestä ja saimme riisua asusteemme. Tarkkailin Jaanaa varovasti, sillä olin itsekin melkoisen kipeä käsittelyn jäljiltä. ”Nyt huorat menee saunaan pesulle. Olen todella ylpeä teistä, ei voi muuta sanoa”, äitini tokaisi ja tunsin rinnassani suurta tyytyväisyyttä. Tässä me olimme kaksi teinihuoraa, jotka olivat juuri rikkoneet kaupungin superhuoran rikkomattomana pidetyn ennätyksen. Istuuduimme löylyyn hiljaisena, mutta vihdoin Jaana uskalsi avata suunsa. ”Mikä häpeä. Keitä ne miehet olivat? Kenelle kaikille olen uhrannut pyhimpäni? Halusin säästää peppuni tulevalle miehelleni ja ehkä sitten myöhemmin rakastajilleni tai muille, jotka olisivat halunneet panna naimisissa olevaa lutkaa perseeseen… mutta…. miten tämä on mahdollistakaan. Kaikkein sairainta tässä oli se, että nautin äskeisestä. Jos suuni olisi ollut vapaa olisin vaatinut miehiä häpäisemään minut tyystin, nussimaan tämän pienen huoran kiimaista persettä, ilman kumia, ilman liukasteita, rajusti… yksi toisensa jälkeen… monta kertaa… minä….”, Jaana puhui kuin seinille ja huomasin asettavani käden hänen reidelleen. ”Tiedän miltä sinusta tuntuu, minulla on aivan samanlaiset tuntemukset”, sanoin ja painoin suudelman Jaanan huulille.

Jaana vastasi suudelmaani kiihkeästi, mutta samalla hieman varautuneesti. Painoin hänet selälleen lauteille ja asetuin itse hänen päälleen siten, että pystyin estoitta nuolemaan Jaanan karvatonta pillua. Jaana nuoli omaani, ja hyväilimme toisemme uskomattomaan orgasmiin. Emme puhuneet tuosta hetkestä myöhemmin lainkaan, se jäisi yhteiseksi salaisuudeksemme. Yhteinen salaisuutemme oli myös kiihkeät hetket Jaanan tuntemien poikien kanssa ja liittyipä joskus myös muutama poika lisääkin meitä panemaan. Sovimme ilkikurisesti ettemme antaisi pojille peppua, vaikka arvaahan sen, että he sitä koko ajan ruinasivat. Asiakkaille sen sijaan emme tuota reikää säästelleet, vaan annoimme kymmenien miesten nussia harjaantuneita takapuoliamme. Elämä hymyili kaikin puolin, vaikka välillä huorana toimiminen oli kyllä aika raskastakin. Palkitakseen aherruksemme, äitini oli kustantanut meille yhteisen loman, mutta määränpäätä hän ei suostunut kertomaan; jälleen yksi yllätys lisää. Pakkasimme tavaramme autoon sovittuna päivänä ja isäpuoleni suuntasi auton kohti maaseutua. En todellakaan tiennyt minne olimme menossa ja keskityinkin Jaanan kanssa jutusteluun matkan ajan.

13

12912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps

      Harrastin samalla nettiseksiä, kun luin näitä neljää tekstiäsi peräjälkeen, ja täytyy sanoa, että yhteisvaikutus oli erinomainen.

      Kirjoita ihmeessä jatkoa..! :)

      • Tero

        Yhdyn tähän... hoho


      • Kissanainen
        Tero kirjoitti:

        Yhdyn tähän... hoho

        okei...


      • Joo hyvin kirjoitettu. Jatkoa odotan minäkin.


    • lisää

      lisää tätä... laukesin monta kertaa..... ja tää se vasta on elämää

      • loistavaa

        mahtavaa tekstiä lisää!


    • huora

      mahtavia tarinoita. Pillu märkänä saa lukea ja odottaa omaan perseeseen panijoita...

    • Jaana on kiinnostava tuttavuus. Nautti lopulta kuitenkin vaikka oli ajatellut säästää peppua.

    • Anonyymi

      U­­u­si s­ek­si­tea­tteri avautu­u Su­ome­en! Kutsumme kaikki­­. Il­mo­it­­­tau­­tumine­­n ry­­hmä­­ämm­e tääl­­lä 👉 https://seksi24.online/H/X9w1P8

    • Anonyymi

      Ai kuinka ihania teinipilluja tai oikeastaan siis -perseitä ;) Kirsikkana kakun päällä oikein kiva tuo telineeseen kiinni laittaminen jotta perseet on oikein kunnolla tyrkyllä naitavaksi ;)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hmm... tästä tarinoinnista taitaisikin olla passelista miltein 18-vuotta joten olisikin aikas mielenkiintoista jos tämän tarinan hourakoulun läpikäynyt olisikin sen oman tyttären sitten saanut joka alkaisikin nyt olemaan sopivasti tuossa huorakouluiässä ;) Siinähän sitä sitten olisikin kun olisi: isoäiti, äiti ja tytär, kaikki yhtä aikaa perseet pystyssä, valmiita naitaviksi, vanhemmasta nuorempaan tai päinvastoin ;)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe