no en saa voi harmi :D
saanko asumistukea tulot 1800
15
2978
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään saa, vaikka tulot 3600 €/kk.
Pitäisikö tienata enemmän, että saisin asumistukea ja toimeentulotukea?- Anonyymi
Et yhtään lol
- Anonyymi
paljonko maksat veroja , 0% ;D
- Anonyymi
Trokaatko banaanilaatikkoja vai pistitkö 79vuotiaan äitisi eläkkeen uunotaskuusi kun noin rajut tulot uunosella on?
Ja paskat, varhaiseläkeläinen tupajumi olet. - Anonyymi
Eläkeläinenkään ei saa mitään asumistukea vaikka maksaa yhteiskunnalle 25 % veroja eläketuloistaan, mitkä on ansaittu oikeastaan vuosikymmenten työnteolla.
- Anonyymi
"Eläkeläinenkään ei saa mitään asumistukea vaikka maksaa yhteiskunnalle 25 % veroja eläketuloistaan, mitkä on ansaittu oikeastaan vuosikymmenten työnteolla."
Eikä eläkeläisten asumistukea myönnetä heille, jotka eivät ole eläkkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eläkeläinenkään ei saa mitään asumistukea vaikka maksaa yhteiskunnalle 25 % veroja eläketuloistaan, mitkä on ansaittu oikeastaan vuosikymmenten työnteolla."
Eikä eläkeläisten asumistukea myönnetä heille, jotka eivät ole eläkkeellä.Mutta kun minä olen ollut eläkkeellä jo 12 vuotta enkä saa kuin lääkekorvauksia.
Onneksi Kela maksaa niitä tuloista riippumatta. Yksityislääkärin palkkioista saadut Kelan tukiaiset ovat sosialistin jo melkein syöneet kokonaan .
Mutta siitä huolimatta ei julkinen terveydenhuolto toimi vaan ruuhkautuu.
- Anonyymi
Minä tienaan 3500€ brutto ja en saa mitää tukia kelalta missäköhän syy ? pitäiskö tienata vaikka tonni enemmän saiskohan sitten?
- Anonyymi
Käy vaan ostamassa runsaasti reseptilääkkeitä, niin kela maksaa niistä ison osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy vaan ostamassa runsaasti reseptilääkkeitä, niin kela maksaa niistä ison osan.
Kun se lääkekatto tulee vihdoin täyteen (620 €) niin loppuvuodesta saa minkä tahansa reseptilääkkeen ostettua hintaan 2,50 € /pakkaus.
- Anonyymi
Saan 400, koska on lapsi ja asunto kohtuuhintainen. Jos ei olis lasta, en saisi.
- Anonyymi
Olen töissä kun asun pohjois koreassa työttömänä
- Anonyymi
Tommosilla tuloilla mitään asumiestukia tarvikkaan.
- Anonyymi
Ainakin Kelan yleisen asumistuki-laskurin mukaan yli kahden tonnin tuloilla Kela maksaa vielä kolminumeroisen summan asumistukea.
Asuntosijoittajat ovat varmasti tilanteeseen tyytyväisiä kun valtio maksaa heidän sijoitusasuntojensa lainanlyhennykset.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718