no en saa voi harmi :D
saanko asumistukea tulot 1800
19
2005
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään saa, vaikka tulot 3600 €/kk.
Pitäisikö tienata enemmän, että saisin asumistukea ja toimeentulotukea?- Anonyymi
Et yhtään lol
- Anonyymi
paljonko maksat veroja , 0% ;D
- Anonyymi
Trokaatko banaanilaatikkoja vai pistitkö 79vuotiaan äitisi eläkkeen uunotaskuusi kun noin rajut tulot uunosella on?
Ja paskat, varhaiseläkeläinen tupajumi olet. - Anonyymi
Eläkeläinenkään ei saa mitään asumistukea vaikka maksaa yhteiskunnalle 25 % veroja eläketuloistaan, mitkä on ansaittu oikeastaan vuosikymmenten työnteolla.
- Anonyymi
"Eläkeläinenkään ei saa mitään asumistukea vaikka maksaa yhteiskunnalle 25 % veroja eläketuloistaan, mitkä on ansaittu oikeastaan vuosikymmenten työnteolla."
Eikä eläkeläisten asumistukea myönnetä heille, jotka eivät ole eläkkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eläkeläinenkään ei saa mitään asumistukea vaikka maksaa yhteiskunnalle 25 % veroja eläketuloistaan, mitkä on ansaittu oikeastaan vuosikymmenten työnteolla."
Eikä eläkeläisten asumistukea myönnetä heille, jotka eivät ole eläkkeellä.Mutta kun minä olen ollut eläkkeellä jo 12 vuotta enkä saa kuin lääkekorvauksia.
Onneksi Kela maksaa niitä tuloista riippumatta. Yksityislääkärin palkkioista saadut Kelan tukiaiset ovat sosialistin jo melkein syöneet kokonaan .
Mutta siitä huolimatta ei julkinen terveydenhuolto toimi vaan ruuhkautuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä eläkeläisten asumistukea myönnetä heille, jotka eivät ole eläkkeellä."Eikä eläkeläisten asumistukea myönnetä heille, jotka eivät ole eläkkeellä."
Sinulla äly suorastaan säkenöi.
- Anonyymi
Minä tienaan 3500€ brutto ja en saa mitää tukia kelalta missäköhän syy ? pitäiskö tienata vaikka tonni enemmän saiskohan sitten?
- Anonyymi
Käy vaan ostamassa runsaasti reseptilääkkeitä, niin kela maksaa niistä ison osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy vaan ostamassa runsaasti reseptilääkkeitä, niin kela maksaa niistä ison osan.
Kun se lääkekatto tulee vihdoin täyteen (620 €) niin loppuvuodesta saa minkä tahansa reseptilääkkeen ostettua hintaan 2,50 € /pakkaus.
- Anonyymi
Saan 400, koska on lapsi ja asunto kohtuuhintainen. Jos ei olis lasta, en saisi.
- Anonyymi
Saan asumistukea 418€/kk ja loput vuokraan toimeentulosta jos ei mene lahat olueeseen.
- Anonyymi
Pääsisplp hhuomtauttaa aloittjalatjt tekkohamgleegot sököks ja turrvgvkboottiseillt potku kulkyluuyttt paskaks. Giljuhjuiokatt työn päällllee
67w eläkleköälläisäämmä ®- Anonyymi
Ögögggägggö ampua tuommonen pitäs
- Anonyymi
Olen töissä kun asun pohjois koreassa työttömänä
- Anonyymi
Tommosilla tuloilla mitään asumiestukia tarvikkaan.
- Anonyymi
Pääsisplp hhuomtauttaa siult tekkohamgleegot sököks ja turrvgvkboottiseillt potku kulkyluuyttt paskaks. Giljuhjuiokatt työn päällllee
67w eläkleköälläisäämmä ®
- Anonyymi
Ainakin Kelan yleisen asumistuki-laskurin mukaan yli kahden tonnin tuloilla Kela maksaa vielä kolminumeroisen summan asumistukea.
Asuntosijoittajat ovat varmasti tilanteeseen tyytyväisiä kun valtio maksaa heidän sijoitusasuntojensa lainanlyhennykset.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Raivoaako Putin, kun Suomi hyväksytään naton jäseneksi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008913259.html "Kommentti: Madridista jysähti sittenkin – Suomi kutsutaan Naton jäseneksi jo keskiviikkona Lähes3163587Miten olette pärjänneet kuumuuden kanssa?
Viime yö oli trooppisen lämmin ja kämpässä kuuma. Heräilin vähän väliä kuumuuden takia vaikka nukuin pelkkä lakana päällä. Täkin heitin jo viime viiko3423317Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!1552137Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )461756No aloititko sä jo suhteen
sen toisen ihailijasi kanssa? Sen jonka kanssa sulla oli jotain vispiläkauppaa? Olenko jo unohdettu ja tarpeeton?1511313- 1151188
JA SIEPIN VALITUS ALKOI TAAS
Siepin unelma-asunnossa oli hajonnut ilmalämpöpumppu, jonka takia hän joutui lähtemään kuumuutta pakoon ylelliseen hotelliin. mutta voi kauhistus, k1121107Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j34900Turkki tukee Suomen Nato-jäsenyyttä
Kuinkas trollien suuhun nyt pannaan? 🤣 Juttua aiheesta löytyy kohta kaikista mahdollisista uutislähteistä. Mahtava homma!🫡🥳386862Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht232799