- Lanttila -

Anonyymi

Käykö Lanttilassa kauppa? Paljon olette tienanneet kuudessa päivässä? Kannattaako ottaa pöytä?

10

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lanttila on kuollut! Pöydän ottaminen ei kannata, jäät tappiolle. Tavaran kääntäjiä kyllä riittää, mutta ei ostajia.

• Anonyymi

Lanttila on menettänyt vetovoimansa. Siitä on tullut nuorten äitien kirpputori. Ei enää löydä kivaa tavaraa niin kuin ennen. Liekö syy huonosti suunnitelluissa pöydissä? Jotenkin yleisilmeeltään sotkuinen ja tunkkainen. Alas mennyt koko paikka.

Tekivät suuren virheen, kun aikoinaan lähtivät Keijupuistosta pois!

• Anonyymi

Lanttilan on turha mainostaa, että kauppa käy. Kun se EI KÄY!!! Kovat hinnat pöydistä saa pulittaa, mutta myyntiä ei tule. Ei hirveästi naurata, kun vain yksi tuote menee päivässä kaupaksi.

Viimeinen kerta, kun otamme pöydän sieltä! En suosittele!

• Anonyymi

Toi niiden varausjärjestelmä on outo, kartasta kun katsoo kaikki on melkein punaista ja kun paikan päällä käy pöydät onkin vapaana. Liekö tarkoitus näyttää paremmalta kuin todellisuudessa tilanne on?

• Anonyymi

Hyvä kirpputori pilattu.

• Anonyymi

Ei käy, kovat hinnat pöydistä jotka on p*rseestä. Lisäksi tavaraa häviää. Jäät miinuspuolelle. Ei maksa vaivaa.

Lanttilasta ei ole muuta jäljellä kuin nimi. En suosittele!

• Anonyymi

En suosittele. Tyly asiakaspalvelu (vanha ukko) mulkoilee eikä tervehdi. Pöydät on epäkäytännölliset. Hyvin sekava ja epäsiisti kirpputori.

• Anonyymi

Ei kannata mennä Lanttilaa. Maksaa pimeetä palkkaa siivojalle. Paljonko maksaa veroja?

• Anonyymi

Asuma-alueen vaikutus tehnyt kyseisestä kirpparista sivukirpparin jossa alueen henki.
      Olen käynyt kyseisessä paikassa kaksi kertaa, ensimäisen ja viimeisen kerran!

• Anonyymi

Pyörätuolissa on turha mennä sinne. Ei mitään mahdollisuutta katsoa vaatteita! Pöydät on huonosti suunniteltu. Ei niitä uskalla edes katsoa, kun ei tiedä mitä tulee alas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91