Ankeaa on - ID.3

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh huh!

      "Säästäminen kuitenkin näkyy. ID.3 häviää esimerkiksi juuri Golfille oviverhoilujen laadussa, kojelaudan viimeistelyssä ja mittaristossa. Konsepti-I.D.:n makeat takaistuimet ovat vaihtuneet lättänään sohvaan, jota ei voi laskea alas lattiaan. Ohuet etuistuimetkin ovat lähinnä halvat ja tuettomat. B-pilari jakaa oviaukot omikseen ja takaovet ovat perinteiset. Ei ole nokkelia säilytyslokeroita, ei kaunista verhoilua eikä hyviä materiaaleja. Panoraamakattoa peittävä perinteinen verho rämisee töyssyissä. Valokielestäkin on jäänyt jäljelle vain tuulilasin alareunan ID-valopalkki, joka kertoo lataamisesta tai kääntymisestä."

      "Sen sijaan on tuotu vihattu tietoviihdejärjestelmä keskelle kojelautaa. Painikkeita on säästetty siirtämällä niiden toimintoja usein kenkkuilevan kosketusnäytön taakse. Monissa muissa autoissa säästetyllä tilalla on leikitelty esimerkiksi muotojen, materiaalien tai säilytyslokeroiden avulla. Tesla ja Ford ovat pyhittäneet tilan massiiviselle kosketusnäytölle, joka ratkaisee käyttöliittymän selkeysongelmat kerralla. ID.3:n hipaisupainikkeilla kyllästetty ohjauspyörä on sekin kykeneväinen tulkitsemaan painallukset väärin toistakymmentä kertaa putkeen."

    • Anonyymi

      Tuo onkin kansanmalli ja ID.4 on parempi.
      Outoa kun Toyotan omapoika ei ymmärrä tätä?

      • Anonyymi

        Outoa on myös se, että sinä VW Fanaatikkona et tiedä, mitä sana Volkswagen tarkoittaa suomeksi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa on myös se, että sinä VW Fanaatikkona et tiedä, mitä sana Volkswagen tarkoittaa suomeksi.....

        Katsoin juuri wikipediasta. Sehän tarkoittaakin yllättäen, että "kansanauto"!!


    • Anonyymi

      Ei entry level-autot ole olleet koskaan luxusta. Eivätkö voikaan olla kosak sitten kyseessä ei enää olla entry level-malli.

      Kun kuluttajahinta Saksassa on 23.000€ ja katsoo kuinka paljon autoa sillä rahalla saa niin ominisuudet ovat paremmin kuin hyvin linjassa hinnana kanssa.
      Jos haluaa luxusta niin sitten kannattaa suunnata Audi-kauppaan.

      • Anonyymi

        Oot skodahönöboy melkoinen satusetä. Oletko ihan itse keksinyt tuon entry-level -hömpän? Eikö olisi parempi tunnustaa tosiasiat eli kyseessä on paniikissa halvalla kyhätty prototyyppi, mikä on Suomessa törkeästi ylihinnoiteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot skodahönöboy melkoinen satusetä. Oletko ihan itse keksinyt tuon entry-level -hömpän? Eikö olisi parempi tunnustaa tosiasiat eli kyseessä on paniikissa halvalla kyhätty prototyyppi, mikä on Suomessa törkeästi ylihinnoiteltu.

        Taitaa skodahönöboyn sanavarastossa entry level tarkoittaa juuri tuota prototyyppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa skodahönöboyn sanavarastossa entry level tarkoittaa juuri tuota prototyyppiä.

        VW valmistaa tänä vuonna satoja tuhansia sähköautoja ja niitä näkyy täällä Suomessa liikenteessä jo päivittäin.
        Toyotan sarake näyttää pyöreää nollaa.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, ID.3 myy kovin hyvin vaikka siinä on vielä parannettavaa, mitä Tero tähän? Kovasti sen ominaisuuksia on kehuttu ja suosio kovaa.

      • Anonyymi

        Eipä se kuplakaan häikäissyt luxuksella. Se oli perusauto joka hoiti hommansa eikä maksanut liikaa. Siinä mielessä ID.3 on oikeilla jäljillä.
        ID.3n tekniikan saa koreimmissa kuorissa ID.4ssä tai Audina kun lyö vähän enemmän rahaa pöytään. Kysymys on siitä mistä haluaa maksaa.


    • Anonyymi

      Taitaa kaikki myydyt ID3:t olla liisattuja kun myytävien esittelyautojen määrä vaan lisääntyy liikkeissä. Eikö niihin tehdä leasing-sopimuksia?
      Sinänsä järkevää vuokrata määräajaksi niin ei tarvitse huolestua arvon romahtamisesta.

      • Anonyymi

        Yksityisliisaus on kasvussa, e.i ihan mennään trendien mukaan.


    • Anonyymi

      VW on natsivankkuri. Ei tee mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe