Vaaliehdokkaan pikahaku

Anonyymi

Ylen vaalikone julkaistiin tänään. Siellä on myös Porvoon ehdokkaat. Jokaisesta on kolme päätavoitetta esillä. Ei tartte klikata sivuja ja selata niitä. Mulle ehkä jo löytyi ehdokas näin.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halla-aho: Miksi elpymispaketti on leivottu valtion budjettiin?

      Tilaisuuden aiheena oli EU:n 750 miljardin euron koronaelpymispaketti.

      – Paketti ei ole kertaluonteinen. Se ei liity koronaan eikä se elvytä, Halla-aho sanoi.

      Erittäin kyseenalaisena voidaan Halla-ahon mukaan pitää sitä, että elpymispaketti on leivottu osaksi EU:n budjettia sen sijaan, että se käsiteltäisiin erillisenä instrumenttina.

      – Näin saadaan luotua asetelma, jossa paketin vastustaminen leimataan koko rahoituskehyksen vastustamiseksi. Etenkin kepu on ahkerasti myynyt pakettia hupenevalle kannattajakunnalleen juuri tällä absurdilla argumentilla: jos ette hyväksy miljardien kippaamista Italiaan ja Espanjaan, Suomelta jäävät rakennerahat ja maataloustuet saamatta, Halla-aho sanoi.

      Suomi maksaa elpymisrahastoon noin 6,6 miljardia euroa ja saa sieltä näillä näkymin noin 2,9 miljardia euroa takaisin.

      – Vaikka unohdettaisiin elpymispaketti, Suomi ei saa EU:sta sentin latia, koska Suomi on ikuinen nettomaksaja. Kaikki EU:sta ”saatavat” rakenne- ja maataloustuet ovat suomalaisilta verotettua rahaa.

      • Anonyymi

        Halla-aho, Breivikin massamurhan inspis, kuuluu vankilaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho, Breivikin massamurhan inspis, kuuluu vankilaan

        Breivik on jo vankilssa mutta Jussista toivotaan suomeen seuraavaa päämisteriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho, Breivikin massamurhan inspis, kuuluu vankilaan

        Breivik on jo vankilassa mutta Jussista toivotaan suomeen seuraavaa päämisteriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho, Breivikin massamurhan inspis, kuuluu vankilaan

        Sinä sinne vankilaan kuulut!


    • Anonyymi

      Jussi is the Best!

    • Anonyymi

      Mestaria saa äänestää Porvoossa! Kirjoita vaan Jussi rohkeasti lappuun, ja alle oma nimesi!

    • Anonyymi

      Helpompi reitti. Klikkaa Uusimaan vaalikoneesta 1-2 sinulle tärkeintä asiaa, niin sinulle siivilöidään kolme sopivinta ehdokasta.

    • Anonyymi

      Niin muuten on. Sieltä löytyi heti muutama maahanmuuttoa vastustava ehdokas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe