Kokemuksia kaipaan.

Anonyymi

Isäni 80v alkanut syyttää minua, tytärtään että olen sotkenut hänen lompakossa korttien paikat. Ainut minkä tehnyt on kun laitoin Kela kortin lompakkoon takaisin OIKEALLE paikalle. Äsken tuli syyttämään että olen tonkinut hänen lompakkoa luvatta. Yritäpä siinä sitten vakuuttaa toiselle miten asia on kun mitään tuollaista edes tehnyt. Huoh ukko taitaa olla itse joutessaan tehnyt tuon ja syyttää siten minua.

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mahdollisesti elossa olevan äitisi kässäriä myös tonkinut? Tällaisista hommista saattaa saada jopa syytteen, pahimmassa tapauksessa jopa menettää perintöosuutensa. Terv. Pesänjakaja.

• Anonyymi

Lähde lätkimään, pääset vähemmällä
      hoitakoot itsensä jos ei pysty hakekoot
      vanhainkotiin.Tuo ei nimittäin tuohon
      jää se muuttuu pahemmaksi.Siullakaaan
      ei ole kuin yksi elämä

• Anonyymi

Vanhemmiten persoona muuttuu tulevat epäileväisiksi, kun muisti tökkii. Lähimuisti tökkii, eilinen asia unohtuu. Joskus vanhoina aikoina olleet asia mielessä, saa jankata samaa asiaa toistuvasti. Väittää että on varastettu, unohtelee mihin laittoi silmälasit. Avain hukassa, siis tätähän se on koita siinä olla hermostumatta.
      Selitellä alavariinsa samoja asioita, vanhuus on tuota ei kaikilla mutta seuratessa päivittäistä.
      Mutta näillä on mentävä lähimmäisen kohdalla, jos huomenna olisi parempi mikä on epätodennäköistä.

• Anonyymi

Nuorempana ja terveempänä ihmisenä sinun on oltava joustava ja ymmärtäväinen, jos vaikuttaa siltä, että vanhempiesi muisti ei toimi ja muistisairaus on saattanut puhjeta.
      Sinun tehtäväsi on ottaa yhteys vanhempiasi hoitavaan lääkäriin, hankittava apua ja etsittävä hoivakoti, johon vanhempasi ehkä voisivat muuttaa, jos vaiva vaikeutuu.
      Sinun asiasi on ymmärtää ja auttaa, ei suinkaan marista S24:n mielipidepalstalla.

• Anonyymi

Ainoastaan tältä palstalta voi saada asiallista neuvontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      35
      4262
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4057
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      63
      3695
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3541
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3527
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3331
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      82
      2900
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2825
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2616
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2314
    Aihe