Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Viikingen-ravintola Alanyassa!!!

Eeva

Onko kukaan käynyt tässä ihanassa ravintolassa syömässä?? Kertokaa kokemuksianne jos olette tutustuneet kyseisen ravintolan henkilökuntaan!!?? Meistä tuli tämän ravintolan vakiasiakkaita...ihastuimme heidän ystävälliseen palveluunsa ja maukkaseen ruokaan...Sieltä jäi meille myös muutamia ihania ystäviä,jotka vieläkin pitävät meihin yhteyttä ja odottavat jo seuraava näkemistämme elokuussa...TAIVAALLINEN PAIKKA!!!SUOSITTELEN KAIKILLE!!!

10

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikinki

      Anteeksi,mutta missä tämä paikka sijaitsee?olisi kiva käydä tsekkaamassa.

    • Nasu

      Tuttu paikka meillekin! Suosittelen myös lämpimästi kaikille! Henkilökuntakin on tullut tutuksi reissujen varrella ja kovin ovat mukavia heppuja =)

      • Eeva

        Kiva kuulla että muutkin ovat hullantuuneet kyseiseen paikkaan!Tiedätö niistä työntekijöistä jotakin kivoja juttuja? =)


      • Nasu
        Eeva kirjoitti:

        Kiva kuulla että muutkin ovat hullantuuneet kyseiseen paikkaan!Tiedätö niistä työntekijöistä jotakin kivoja juttuja? =)

        Eeva, mitä haluaisit tietää? ;)


      • eeva
        Nasu kirjoitti:

        Eeva, mitä haluaisit tietää? ;)

        noh,onko sulla millasia kokemuksia kyseisistä henkilöistä..siis...ju nou?


      • Nasu
        eeva kirjoitti:

        noh,onko sulla millasia kokemuksia kyseisistä henkilöistä..siis...ju nou?

        Pojat on tuttuja miulle viime kesältä ja serkku tuntee ne jo useemman vuoden takaa. Viime kesänä "hengailin" yhen kans, tosin poitsu ei oo enää siellä töissä...

        Mites ite? Kenestä ns. oot kiinnostunu??? =)

        Onks siulla omaa maili osotetta ni vois kirjottaa privatisti?


      • eeva
        Nasu kirjoitti:

        Pojat on tuttuja miulle viime kesältä ja serkku tuntee ne jo useemman vuoden takaa. Viime kesänä "hengailin" yhen kans, tosin poitsu ei oo enää siellä töissä...

        Mites ite? Kenestä ns. oot kiinnostunu??? =)

        Onks siulla omaa maili osotetta ni vois kirjottaa privatisti?

        just just...tota näkyyköhän mun sähköpostiosote sulla nyt?voitas vähä kirjotella tästä 'poppoosta' tarkemmin...en mä kenestäkään oo kiinnostunut nyt erityisemmin(suomalainen mies aina parempi...)mutta muuten ois kiva kuulla teidänkin kokemuksia näistä tyypeistä...mulla myös paljon valokuvia sieltä ravintelista..mutta ilmoitatko saitko mun osotteen?KIITOS!!


      • Nasu
        eeva kirjoitti:

        just just...tota näkyyköhän mun sähköpostiosote sulla nyt?voitas vähä kirjotella tästä 'poppoosta' tarkemmin...en mä kenestäkään oo kiinnostunut nyt erityisemmin(suomalainen mies aina parempi...)mutta muuten ois kiva kuulla teidänkin kokemuksia näistä tyypeistä...mulla myös paljon valokuvia sieltä ravintelista..mutta ilmoitatko saitko mun osotteen?KIITOS!!

        Eipä näy mailiosote...


      • Eeva

    • Kotisivut!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe