Mitä pitäisi tehdä??

Anonyymi

Mun menkat alko ja oon 13. Ei oo siteit tai suojii ja oon just kiipeilemäs vuoril eikä tääl oo kentää et voisi soittaa äitil. Mitä teen??

13

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No annat sen veren tulla vaatteista läpi jos ei ole suojia.

• Anonyymi

Tule alas vuorilta! Soita sitten äidille, kun olet kentän vaikutuspiirissä. Äiti tulee varmasti tuomaan sulle siteitä. Liian vaikeaa?

• Anonyymi

Nou hätä. Sinulla isoisänä ei ole naistenvaivoista mitään hajua. On silti ehkä mukavampa, etteivät alaikäiset lastenlapsesi jää ilman v a l v o n t a a teillä vieraillessaan.

• Anonyymi

Juo lasi vettä ja rauhoitu.

Yritä sitten uudelleen

• Anonyymi

Osta vokaali

• Anonyymi

juo vodkaa

• Anonyymi

Miten pystyit lähettämään tuon viestin jos ei ole kenttää eikä voi soittaa?

• Anonyymi

Koulut menee kiinni kesäksi, mistä vuotosuojia saa ilmatteeksi?

• Anonyymi

mitä jos kysyisit äidiltä jos voi antaa 3 e niin menet ostaa kaupasta.

• Anonyymi

Oletko jossain kehitysvammaisten koulussa jos saat kuukautissuojat koulusta ilmaiseksi?

• Anonyymi

Ei oo kenttää soittaa äitille? Miten sä tänne si kirjota xD

• Anonyymi

Isoisä ei pääsee viikkookaa kirjoittamatta "menkoistaan". Traaginen tapaus.
      Etelä-Amerikassa on joku huumeeksi luokiteltu tuote. Se takaa "matkan", joka pystyy korjaamaan tuollaisen sairauden.
      Yritin googlettaa sitä a-kirjaimella alkavaa ainetta, mutta en löydä hakusanaa sille...joku ayas...

• Anonyymi00013

Jaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2271
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      22
      1915
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      248
      1454
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      46
      1306
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1135
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1034
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      23
      1020
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      95
      917
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      63
      898
    Aihe