Äänestän persuja koska haluan eroon kok ja dem

Anonyymi

Ei muuta..
-ei toriparkille
-ei uudelle jäähallille

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä äänestän sen takia persuja kun nämä kokdem porukka on saanut Hämeenlinnan talouden kurjuuteen. Ei persutkaan sitä pysty hetkessä korjaamaan, mutta ajan kanssa.

      • Anonyymi

        Ja millä he sen tekevät?


    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä ja aivan samoin toivoisiun lukemattomien muidenkin äänestäjien toimivan tulevissa kuntavaaleissa!

      Hämeenlinnan tulevaisuus viihtyisänä ja kehittyvänä asuinkuntana on turvattava kuten se aiemmin on ollutkin eikä taantumaa ja tyhjyyden leimaa saa enää lyödä kaupunkimme ryvettyneeseen julkikuvaan!

      KokDemin valta-ja hallintokauden hallitsemattomat hankkeet ja tyhjät toimet on jättäneet vaan kaupunkikuvaamme savuavat rauniot jälkeensä ja kovan kuntatalouden aukon!

      Pois KokDem ja Hämeenlinnaan uutta nousua !

    • Anonyymi

      Nyt tarvitaan muutosta Hml:n politiikkaan.. Yksikin kristillinen sanoi menneinä vuosina ettei ymmärrä numeroista mitään😁..
      Kok ja demut taas ymmärtää oman rahan eteen ja jääkiekon tietenkin..

      PERSUT JOHTAMAAN HÄMEEMLINNAA

    • Anonyymi

      Isämmaa ja elämämmkoulu ovat minulle tärkeitä arvoja siksi äänestän persussuomalaisilla !

    • Anonyymi

      Samaa mieltä ja hieno ketju. Äänestän Lartamaa joka tulee nousemaan Persujen johtajaksi vaalien jälkeen. Kovat näytöt ja puhtaat paperit

      • Anonyymi

        Äänestän persuja koska itsekin vastustan aina kaikkea ja siksi he ovat sopivia ehdokkaita minulle.


    • Anonyymi

      Nyt on kauhea kiire valita kaupunginjohtajaa, saa kokdemut itselleen mieluisan..

      Olen niin kyllästynyt tähän pask.... n että annan ääneni persuille

      Ei toriparkille, ei areenahankkeelle
      Kyllä koulut/päiväkodit, vanhusten palvelut ja tietysti terveyden ja sairaanhoito

      • Anonyymi

        Miten nuo vaatimuksesi yhtyy persuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuo vaatimuksesi yhtyy persuihin?

        No, ne ei ainakaan kannata toriparkkia 😲


    • Anonyymi

      Näissä vaaleissa päästään kyllä persuista eroon. Ja syvä helpotuksen huokaus tästä

      • Anonyymi

        Näissä vaaleissa päästään kyllä Kok/Sdp-mulkuista eroon. Ja syvä helpotuksen huokaus tästä


    • Anonyymi

      Hah, Persujen vaaliteemaa:

      -Ei jäähallille
      -Ei parkkitaloille
      -Ei uusille asuinalueille
      -Ei uusille työpaikoille
      -Ei tapahtumapuistolle

      Voisitteko joskus sanoa mitä te kannatatte? Lista ei liene kovin pitkä.

      • Anonyymi

        Persujen kehitysideat:

        -
        -
        -
        Ja sitten:
        -
        -
        -
        Ja vielä tämä:
        -


      • KANNATAN KRISTLLISDEMOKRAATTEJA. KESKUSTAA.KOKOOMUSTA JA HÄMEENLINNAN VALTUUSTON PUOLUEISTA NELJÄÄ
        1. KRISTILLISDEMOKRAATIT
        2. KOKOOMUS
        3. KESKUSTA
        4 VIHREÄT TIEDÄN KIRSI OJANSUUN


      • Anonyymi

        Voin kertoa... Haluamme että kokdemujen rahahanat pistetään kiinni😊.. Kas kun niille ei mikään maksa mitään, verojakaan ei saa korottaa.. Mutta toriparkkiin, konsultteihin ja Areenaan niihin uppoo rahaa..

        Nytkin yle Areenassa yks kokoomuksen ylioppilas laukoo kuinka tärkeä Hpk on meille.. Onks muuten ylioppilas joku koulutus/ammatti.... 50 miehelle😊


    • Anonyymi

      Aloittajalle. Viisas valinta.

      • Anonyymi

        Minä aiemmin sdp fani, mutta kyllä nykytietojen perusteella ääni menee perussuomalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aiemmin sdp fani, mutta kyllä nykytietojen perusteella ääni menee perussuomalaiselle.

        Olen ollut aiemmin kokoomuksen kannalla, siiten kepun ja nyt ehdottomasti persujen kannattaja.. Jo muutaman vuoden..


    • Anonyymi

      Persuille ehdottomasti äänet.. Kok. Dem on nyt nähty... Ja kalliiksi on tullut.. Lapset on parakeissa ja väliaikaisissa tiloissa.. Kauan kesti Kaurialan koulun rakentaminen, Hätilässä joku koulu odottaa vieläkin...

    • Anonyymi

      Persut mitään ääniä saa. Luulevat vaan.

      • Anonyymi

        KokDemut mitään ääniä saa. Luulevat vaan....!

        Näytöt on heiltä saatu ja heikkolahjaisia on olleet, nyt on uusien ryhmien aika muuttaa Hämeenlinnan talousalueen suunta!

        Oma ääni Persuille, ilman muuta...näyttäkää epäilijöille kyntenne ja kyvykkyytenne! :)


    • Anonyymi

      Ratikka pitää saada kanssa asuikkaille?

      • Anonyymi

        Ratikka Tiiriöstä Hätilään ja toinen Käikälästä Vanajantietä Linnalle. Se tekisi Hämynlinnasta oikean kaupungin.

        Idean päälle voisi perustaa yhtiön ja kerätä varat toteutukseen osakeannilla.
        Dieselbussiliikenne on katoavaa kansanperinnettä.


    • Anonyymi

      Minä äänestän taasen Karia ja Lula. Teot puhuu ja varma ääni kummalekin.

    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt jo vuosia, miksi ne fiksuimmat näissä puolueissa työnnetään taka-alalle, ja ne vähemmän lahjakkaat ovat eturivin pärsmäreitä?

    • Anonyymi

      Unohtakaa valeopettaja ja unohtakaa Lintula, joka varmaan jaksais yhden vuoden olla valtuustossa taas. Mutta toi valeopettaja on saanut kaupunkimme tilaan jossa se nyt on.

      • Anonyymi

        En ole kuullut Pulu olisi valeopettaja mutta pakko uskoa. Mutta samaa mieltä kamalata jälkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut Pulu olisi valeopettaja mutta pakko uskoa. Mutta samaa mieltä kamalata jälkeä.

        Sunny Car Center jos joku lupaa elvyttää tuon itseasiassa nerokkaan idean, ääni on varma. Sen lupaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kuullut Pulu olisi valeopettaja mutta pakko uskoa. Mutta samaa mieltä kamalata jälkeä.

        Olen kuullut että KokDem-Trolli olisi valepersu mutta pakko uskoa. Mutta samaa mieltä KokDemuille kamalata jälkeä.

        KokDem-Trolli omine otteineen ja aivottomine juttuineen käynnistää valtavan vastavoiman KokDemuja vastaan aivan samoin kuin teki Perttukin, hänkin käänsi poliittisen energiansa itseään ja koko poliittista ryhmäänsä vastaan älyttömällä vouhaamisellaan, nyt tuo Trolli tekee samaa, Persut kerää pisteet kotiin..ja sehän kyllä sopii!


    • Anonyymi

      Minäkin äänestän persuja koska siellä ei ole näitä HML Energian myyjiä ehdokkaina. Demareilla on kolme ja kokoomuksella yksi.

    • Anonyymi

      Minä äänestän persua, joka loikkasi kristillisistä perussuomalaisiin. En siis tarkoita sitä kansanedustajaa., joka nosti viime vuonna yli 8300 euroa kilometrikorvauksia ja loikkasi kokoomuksesta perussuomalaisiin.

    • Anonyymi

      Minä äänestän sitä entistä pirinistiä, nykyistä kokemusasiantuntijaa niin kuin niistä nykyään puhutaan.

    • Anonyymi

      et ole yksin mielipiteinesi Hämeenlinnassa.

      Todennäköisesti Perussuomalaiset nousevat ääniharavan Lulu Ranteen vetäminä Hämeenlinnan kuntavaltuustossa 1-2. suurimmaksi puolueeksi.

      Näin hämeenlinnalaisilla on 1. kerran tai pitkästä aikaa aloittaa uusi aikakausi Hämeenlinnaan - lopetaan kaikenlainen kunnan hönttäkulutus kaupunkilaisten veronmaksajilla ja keskitytään kuntalaisten hyvinvointiin sekä uusi työpaikkoihin.

      Tehdään järkeviä toteuttamiskelpoisia kehittämissuunnitelmia eikä vain lupauksia.

      Perussuomalaisten kautta Hämeenlinna nousuun!

    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa on paljon eläkeläisiä. Jos eläkeläiset haluavat pitää puoliaan kunnan palveluissa, niin heidän kannattaa antaa äänensä yrittäjäystävälliselle kotimaista työllisyyttä ja palvelua edistävää puoluetta - Suomen Perussuomalaista puoluetta.

      Anna äänesi ja vaikuta tällä kertaa. Hämeenlinna kaipaa isoa muutosta.

    • Anonyymi

      Olen itse eläkeläinen ja eniten kaipaan muutosta Perussuomalaisten toimintaan, joka on nykyisellään alta kaiken arvostelun.

      • Anonyymi

        Olen itse eläkeläinen ja eniten paikkakunnalta poismuuttoa kaipaan KokDem-päättäjiltä, jotka on nykyisellään alta kaiken arvostelun.

        Siksi annankin vahvan mandaattini juurikin Perussuomalaisille joilla uskon olevan paljon hyvää annettavaa paikalliseen kuntapäätösten tekoon juurikin asukaslähtöisellä tavalla toisin kuin on ollut KokDemuilla jotka ovat vakavasti vain vahingoittaneet kaupunkimme taloutta ja asumiskulttuuria hyvin laaja-alaisesti!


    • Anonyymi

      Niin, näin meni viime poikkeuksellisen valtion tekohengityksen ansiosta :

      Vuonna 2020 Hämeenlinnassa valtionosuutta saatiin 122 902 000 euroa, joka on 5 602 000 euroa muutettua budjettia (117 300 000 euroa) enemmän. Alkuperäisessä 2020 talousarviossa valtionosuudet olivat 100 700 000 euroa. Alkuperäiseen talousarvioon verrattaessa valtionosuuksia saatiin 22 202 000 euroa enemmän. Valtionosuudet sisältävät valtion tukea yhteensä 19 700 000 euroa, josta suoraa koronatukea on noin 17 100 000 euroa ja harkinnanvaraista valtionosuuden korotusta (epäsuoraa koronatukea) 2 600 000 euroa. Lisäksi vuonna 2020 saatiin veromenetysten kompensaatiota koronan johdosta noin 1 400 000 euroa, joka peritään korkoineen pois vuonna 2021.



      Eli viime vuonna saatiin valtionosuuksia yli 22, 2 milj euroa kok-dem alkuperäistä budjetointia enemmän silti kaupungin talous on kuralla hönttäinvestointien vuoksi ja veroäyriprosentti korkealla maalaiskuntien tapaan. Tänä vuonna alkaa maksun aika valtion ylimääräisille kompensaatioille. Kuntaverotuksen nosto ensi vuodelle on siis näköpiirissä - kiitos taas kok-dem hönttäpolitiikan.

    • Anonyymi

      Eli tämä on perussuomalaisten peruste sille, että kaupungin palveluita erityisesti kotihoidossa tulee leikata.

      • Anonyymi

        Persut vaativat vanhukset ja vammaiset laitoksiin. Kiitos ei!!!!


    • Anonyymi

      Minä äänestän aamiaissatasten puolesta. On hyvinvointivaltion merkki jos 20000/kk tienaaville on ilmaiset aamupalat.

      • Anonyymi

        Hei! Jotain rajaa. Ukko tekee velkaa sen minkä ämmä tienaa. Leipäjonoonko niiden pitäisi mennä?


    • Anonyymi

      Mistä noita aamiaissatasia Hämeenlinnassa saa?

      • Anonyymi

        Kokoomus voi järjestää scandiciin liity siihen. Aamupalaveriin saa yhteiskunnan tukea. Työasia.


    • Anonyymi

      Kyllä mielestäni jos on pääministeri ja joutuu muuttamaan pois kotoaan työn vuoksi on kyllä all inclusive oltava. Haloo kyse on muutamasta tiusta munia.

      • Anonyymi

        Lisäksi tällä perheellä on yritys mennyt pieleen. Ties vaikka olisivat oikeutettuja toimeentulotukeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi tällä perheellä on yritys mennyt pieleen. Ties vaikka olisivat oikeutettuja toimeentulotukeen?

        Oivoi menikö valtion start up rahat kankkulan kaivoon? Ja nyt ei oo aamiaismunia.


    • Anonyymi

      Vuonna 2020 kansanedustaja Ranne sai kilometrikorvauksia 8867 euroa. Kyllä siinä kaikki apu tulee tarpeeseen.

    • Anonyymi

      Tärkeintä on huolehtia, ettei Ficicopy-SCC-Cannonball -kusettaja pääse valtuustoon.

    • Anonyymi

      Ranteen perheessä on vähän isommat aamiaissämpylät.

      • Anonyymi

        Ja itse maksetut. Toisin kuin Marin-Räikkösen korruptiosämpylät.


    • Anonyymi

      Kyllä ne Ranteen kilometrikorvaukset maksetaan ihan veronmaksajien pussista.

    • Anonyymi

      Sain eilen vaalimainoskirjeen eräältä yrittäjältä..... Ilmeisesti hän katsoo oikeudekseen käyttää asiakastietorekisteriään vaalimainontaan...

      Postikulut menee tietty verottajalle verovähennyksinä... Onhan firman nimi painetussa kuoressa..

      Siis ääneni menee perussuomalaisille.

      • Anonyymi

        Terve Kari! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve Kari! 😁

        No, en tod ole 😊


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on ei-puolue.

    • Anonyymi

      Minäkin äänestän persuja koska siellä ei ole näitä HML Energian myyjiä ehdokkaina. Demareilla on kolme ja kokoomuksella yksi.
      ......

    • Anonyymi

      Kävin eilen kirjastossa äänestämässä Persuja.

      Repikää siitä. Enkä ole ainoa.

    • Anonyymi

      Kuinka montaa persua äänestit, kolmea vai neljää?

      • Anonyymi

        Hyvä kun kysyt äänestin Karia ja Pulua ja teot ratkasi.


    • Anonyymi

      Äänestin ennakkoon nukkuvia, päivällä, siksi nyt ei uneta yöllä.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Olen aivan pönttö.


    • Anonyymi

      En ole saanut kuin yhden vaalikirjeen yrityksen nimellä.. Onko laillista käyttää yrityksen rekisteriä vaalimainontaan..

      • Anonyymi

        Tarkoitat rikosrekisteriä ja laillista.


    • Anonyymi

      Puolueenjohto linjasikin juuri että palkkojen pitää joustaa alaspäin. Kuten kunnon oikeistopuolueessa pitääkin, täytyyhän mersulla ajavan duunarin tuntea kuuluvansa kunnon joukkoon.

    • Anonyymi

      Ajan uudella Mersulla, äänestin Persuja. Töitä en ole tehnyt 15 vuoteen, koska ei ole pakko.
      Ei, en elä yhteiskunnan tuilla.
      Siinä sitä joillekin on taas yöksi miettimistä.....

    • Anonyymi

      Nyt on saatava muutos tähän pers...lyyn jota kokdemut on tehnyt vuosikymmeniä..
      Nyt valitaan päättäjät jotka ymmärtää kansalaisten perustarpeet.. Ei toriparkkia, ei areenoja... Työpaikkoja ja uusia veronmaksajia, niitä tarvitaan

    • Anonyymi

      Nyt on saatava muutos tähän pers...lyyn jota kokdemut on tehnyt vuosikymmeniä..
      Nyt valitaan päättäjät jotka ymmärtää kansalaisten perustarpeet.. Ei toriparkkia, ei areenoja... Työpaikkoja ja uusia veronmaksajia, niitä tarvitaan

    • Anonyymi

      Annoin ääneni persuille koska henkilötietojani oli väärinkäytetty toisen puolueen taholta..

      • Anonyymi

        Annan ääneni persuille koska tuen väärinkäytöksiä


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe