Yksi henkilö on saanut surmansa Eurassa perheen sisäisen väkivallanteon seurauksena, tiedottaa Lounais-Suomen poliisi.
Hätäkeskukseen tuli torstai-iltapäivällä vähän yhden jälkeen puhelu, jossa ilmoittaja kertoi Eurassa viereisen mökin pihalta kuuluvan huutoa. Ilmoittajan mukaan kyse oli meneillään olevasta väkivallanteosta.
Poliisin mentyä paikalle kohteesta löytyi yksi surmansa saanut henkilö. Epäilty tekijä oli ehtinyt poistua paikalta.
Poliisi etsi tekijää lähiympäristöstä, minkä takia alueella oli iltapäivän ajan käynnissä mittava poliisioperaatio. Poliisi otti epäillyn tekijän kiinni muutaman tunnin kestäneen poliisioperaation jälkeen.
Kommenttia: Kun poliisi meni paikalle ja totesi siellä olevan surmattuna henkilön, niin eihän sitä nyt tarvitse tuollai kailottaa, et "epäilty" tekijä oli ehtinyt poistua paikalta. Onhan se nyt päivän selvää, että tekijä sen on tehnyt, eli ei tarvitse EPÄILLÄ, että olisko tuon joku tehnyt 😂
Hetken päästä sanoo poliisi etsineensä tekijää, eli unohti välillä epäily sanan. Kohta sortuu kuitenkin taas samaan epäilyyn saadessaan tekijän kiinni muutaman tunnin kuluttua, eikä uskalla uskoa, että otti kiinni tekijän. Tämä epäily on siis sellainen jumalainen sana, jota pitää kunnioittaa ja musitaas aina mainita joka risauksessa.
Olipa pöljästi laadittu uutinen
Anonyymi
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut, tässä uutismaailmassa ei muuta osata kun jankata vaan tuota yhtä ja samaa pöljää epäillään korusanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509