Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitä teennnn

Anonyymi

siis olen menossa ylä asteelle ja tiedän jo entuudestaan tyyppejä jotka sanovat mua rumaks. ja kun mene ylä asteelle niillä on 50% mahdollisuus tulla samalle luokalle ja mua pelottaa et mua kiusataan koko ylä aste😭

6

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täytyy olla kyllä tosi kusipää, jos kehtaa julkisesti haukkuu toista rumaksi. Ja se ei tarkota että oikeesti olisit, vaan se itse haukkujalla on niin epävarma olo ja omatunto jos noin sanoo. Luulee olevansa joku kovis.
      Älä tollasista urpoista välitä. Pääset helpommalla noin. Älä murehdi tollasii asioita etukäteen, mutta helppoa se ei varmaan ole, jos tollaset pyörii mielessä.
      Toivotaan että ihmiset muuttuisivat järkevimmiksi kuin menee ylä-asteelle.

      • Anonyymi

        jooh ajatyelin että jos vaan ignooraan heitä niin eivät kauaa jaksa ja siis ne on vaan poikia jotka haukkuvat kaikkia vaikka eivät itsekkän ole parhaimman näkösiä.


    • Hei! Kenenkään ei tarvitsisi kokea kiusaamista ja se on aina väärin. Toivottavasti et joudu kiusatuksi, tsemppiä uuden koulun aloitukseen! T. Tiia ja Hanna Kalajoen rovastikunnan nettisaappaasta. Ps. Muista, että jos tulet kiusatuksi, kannattaa puhua heti jollekin aikuiselle, esimerkiksi opettajalle. <3

    • Anonyymi

      Älä edes kuuntele tuollaisia juttuja, kävelet vaan ryhdikkäästi äläkä suuntaa katsettaan maahan. Jokainen on omalla tavallaan kaunis niin kuin varmaan sinäkin. Muista olla vaan oma itsesi. Muista iloisuus, nauru ja ryhti sekä positiivisuus.

    • Hei Anonyymi!
      Yläasteelle tulee paljon uusia erilaisia nuoria. Ehkä sieltä löytyy uusia kavereita ja uusia mahdollisuuksia ystäviin.
      Kenenkään ei pidä suostua kiusaamiseen. Jos kerrot vanhemmillesi tai luokanvalvojallesi tai jollekin esim. kuraattorille/kouluterveydenhoitajalle, että olet kiusattu, hän voi varmaan auttaa, että pääset toiselle luokalle kuin nuo tyypit.

      Kauneus on aina suhteellinen asia ja itse olen todennut, että nuori mies osoittaa myös kiinnostustaan kiusaamalla. Tietenkään ilkeys ja ihmisarvon polkeminen ei auta asiaa. Mutta maailmaan mahtuu kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Ole ihan tyytyväinen itseesi, persoonallisia ihmisiä on vähän.

    • Anonyymi

      Nettisaapas vastailee jo tuplasti. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe