siis olen menossa ylä asteelle ja tiedän jo entuudestaan tyyppejä jotka sanovat mua rumaks. ja kun mene ylä asteelle niillä on 50% mahdollisuus tulla samalle luokalle ja mua pelottaa et mua kiusataan koko ylä aste😭
Vastaukset 6
- Anonyymi
täytyy olla kyllä tosi kusipää, jos kehtaa julkisesti haukkuu toista rumaksi. Ja se ei tarkota että oikeesti olisit, vaan se itse haukkujalla on niin epävarma olo ja omatunto jos noin sanoo. Luulee olevansa joku kovis.
Älä tollasista urpoista välitä. Pääset helpommalla noin. Älä murehdi tollasii asioita etukäteen, mutta helppoa se ei varmaan ole, jos tollaset pyörii mielessä.
Toivotaan että ihmiset muuttuisivat järkevimmiksi kuin menee ylä-asteelle.- Anonyymi
jooh ajatyelin että jos vaan ignooraan heitä niin eivät kauaa jaksa ja siis ne on vaan poikia jotka haukkuvat kaikkia vaikka eivät itsekkän ole parhaimman näkösiä.
Hei! Kenenkään ei tarvitsisi kokea kiusaamista ja se on aina väärin. Toivottavasti et joudu kiusatuksi, tsemppiä uuden koulun aloitukseen! T. Tiia ja Hanna Kalajoen rovastikunnan nettisaappaasta. Ps. Muista, että jos tulet kiusatuksi, kannattaa puhua heti jollekin aikuiselle, esimerkiksi opettajalle. <3
- Anonyymi
Älä edes kuuntele tuollaisia juttuja, kävelet vaan ryhdikkäästi äläkä suuntaa katsettaan maahan. Jokainen on omalla tavallaan kaunis niin kuin varmaan sinäkin. Muista olla vaan oma itsesi. Muista iloisuus, nauru ja ryhti sekä positiivisuus.
Hei Anonyymi!
Yläasteelle tulee paljon uusia erilaisia nuoria. Ehkä sieltä löytyy uusia kavereita ja uusia mahdollisuuksia ystäviin.
Kenenkään ei pidä suostua kiusaamiseen. Jos kerrot vanhemmillesi tai luokanvalvojallesi tai jollekin esim. kuraattorille/kouluterveydenhoitajalle, että olet kiusattu, hän voi varmaan auttaa, että pääset toiselle luokalle kuin nuo tyypit.
Kauneus on aina suhteellinen asia ja itse olen todennut, että nuori mies osoittaa myös kiinnostustaan kiusaamalla. Tietenkään ilkeys ja ihmisarvon polkeminen ei auta asiaa. Mutta maailmaan mahtuu kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Ole ihan tyytyväinen itseesi, persoonallisia ihmisiä on vähän.- Anonyymi
Nettisaapas vastailee jo tuplasti. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on191305Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041070Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701062- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57762Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27729Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee556630Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84578
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 31551
- 7534
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14525- 43523
- 44511
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499