, juhlissa on ainakin tarjolla oltava runsaasti alkoholia sekä täytekakku on ehdottomasti oltava, en ole vielä päättänyt että minkälaista ohjelmaa on tulossa, mutta luulisin että jotain kivaa on ehkä mahdollisesti järkätty mulle ylläriks.
Tervetuloa mukaan juhlii mun polttareihin, jotka ajattelin järjestää ihan lähi aikoina
Anonyymi
4
2369
Vastaukset
- Anonyymi
😡😡Röyhkeästi toimit jos et aio kutsua koko palstan väkeä sun polttareihin kun kerran viinaakin on tarjolla
- Anonyymi
Tietysti olin kutsumassa, mutta toivotaan kuitenkin enemmän naisia sinne niin ei ole ainakaan tylsää mun juhlissa.
- Anonyymi
Mitä juhlimista on tulevassa avioerossa?
- Anonyymi
Ei todellakaan ole mitään mahdollisuutta erota ei tarvitse edes ajatella että minä annan ludemin jättää minut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024245
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.793493Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723094SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822556Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112182Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95868
- 52796