Vesimeloni

Anonyymi

En tiedä saako kanille antaa. Olen nähnyt yhden keskustelun asiasta mutta se oli vähän sekava makuuni. En itse antaisi paljon jos saa. Tietääkö joku saako ja määriä yms. Ja olisi kiva tietää minkä ikäinen kani jos saa vai ihan pieni. Olen saamassa toisen kanin ja käydään 2v kanssa ja sit sen toisen kaa mietin estehyppyä. Kun ainakin mun kani ALBI tykkää. Toki kanin ehdoilla. Mutta olen kuitenkin vasta 10 ja ne on mun omat puput ja en oikein tiedä mitään mitä niihin vois ottaa evääks. Mietin vesimelonia 🍉 Ja ennenkuin kukaan alkaa kritisoimaan olen vastuullinen vaikka olen nuori. Ja haluaisin myös alkaa tudettamaan kani videoita. Niin laitan kun olen tehnyt sen tänne linkin! Mutta kertokaa siis se 🍉 asia.

1

358

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä anna kanille mitään, mistä et ole varma, saako sitä kanille antaa. Mutta siis kyllä saa antaa, vaikka itse antaisinkin vain pieniä määriä. Muista totuttaa kani jokaiseen ruokaan pieniä määriä kerrallaan, kanin suolisto on herkkä ruokintamuutoksille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      103
      1680
    2. 72
      1274
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1242
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1043
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      47
      961
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      835
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      802
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 47
      729
    Aihe