Siistiä?

Dami

Tere! Olen vähän harrastellut kaupunkilomia ja tulin juuri Barcelonasta joka ei aivan ollut odotusten mukainen kaupunki,siis kaupungin yleisilme ym.joka tapauksessa pieni pettymys. Rooma on ollut isommista kaupungeista selvästi kaunein missä on tullu käytyä.Prahakin oli kivempi kuin Barcelona,sitten Tukholma,Kööpenhamina,Varsova,Hampuri,Munchen,Milano,Bukarest on tullu tsekattua mut en ole ikinä käynyt Hollannissa,eli onko Amsterdam ehkä yhtä siisti tai jopa siistimpi kuin Rooma,kiitos!

2

625

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lekker

Ootko sama tyyppi joka tuolla espanjapalstalla kirjotteli? Oon sita mielta etta eri maiden kaupunkeja on hassua verrata keskenaan mm. kulttuurierojen takia, mutta ehdottomasti kannatta damissa vierailla! Kaunis on ja erilainen.

• Teea

En ole kyllä Roomassa käynyt, mutta käsitykseni mukaan ovat kyllä hyvin erilaisia kaupunkeja. Dami on pieni ja symppis, kaunis, ei varmaankaan niin mahtaileva kuin Rooma. Viihtyisää ainakin päivällä, illalla hieman eri meininki. Minua ainakin häiritsee
      nistit sun muut, vaikka en nyt olekaan mikään nipottaja...Kannattaa ehdottomasti käydä kuitenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1932
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      600
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      28
      502
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      447
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    7. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      381
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40