Palleihini sattuu olen 12 vuotias ja googlasin kivuista mutta mikään ei sopinut kipuihin joten mitä pitäisi tehdä ja kuinka nopeasti kertoa jollekkin. Tämä on jatkunut pari päivää ja etenkin kos olen kyljelläni niin pallot menevät epämukavaan asentoon ja kun pidin niitä paikallaan niin ei sattunut voiko joku auttaa
Palleihini sattuu
Anonyymi
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla varmaa on alkanut murrosikä ja penis ja kivekset kasvaa - liian pienet kalsarit??
80% johtuu liika pienista alushousuista. Tää on täällä vakioaihe - mars kalsarikaupoille! Osta miesten kokoa, S tai M tai minkä kokonen sit olet, älä niitä joissa on cm numerot.- Anonyymi
Nyt vasta viitsit kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta viitsit kertoa
Jos kyse olis kiveskiertymästä, et olis ollu sen kivun kanssa kun se on SAATANALLINEN!
Siksi luontevin syy: kasvavalle pojalle jää kalsarit liian pieniksi xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816