Hullua, että puoluetausta olisi joku tekijä, joka leimaa ihmisen! Taitaa olla mielipiteet tupailtojen kiihkossa aivopestyjä pieruja.
Esimerkiksi Taipalsaaren sitoutumattomat ovat ajatelleet Kutilan kanavasti omalla järjellään ja täysin eri tavalla kuin demarit. Eroaako mielipide jäätelöstä ja mieliruoasta yhtälailla puoluekannan mukaan?
Tosiasiassa kunnat eivät tarvitse puolueita. Kunnat tarvitsevat viisaita ihmisiä, jotka uskaltavat ajatella omilla aivoilla ja äänestää omantunnon mukaan.
Puoluepelejä pelaavat hävetkää demokratian terrorisointia ja mielipiteen vapauden rajoittamista. Euro ei ole mielipide!
https://yle.fi/uutiset/3-11927400?fbclid=IwAR2F-ZnUHcGV7sJOipycElLq_kTF48fYHaEzMMGwgsobb49rMgUV8UVhdeE
Kummallista, että ihmisten mielipiteet ovat kiinni poliittisista puolueista, esim. Taipalsaarella
Anonyymi
1
201
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kauan kuin ihminen haluaa kirjoittaa nimensä perään puoluekannan, niin hän ei hoida asioita vaan puoluetta. Vaihtuisiko mielipide, jos kirjoittaisi nimensä perään kätisyyden ja kuuluuko kirkkoon vai ei.
Minnea Miettinen, oikeakätinen, ev.lut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848