Sääsuojat, voitteko kertoa selityksiä

Anonyymi

Logo
Valikko
VAALIKONE
KESKUSTELU
VIIHDE
ALENNUSKOODIT
LAINAA
TREFFIT
SÄÄNNÖT
NETTIALET
CHAT
Aihealueet

Toimialat
Rakennustyö
Sääsuojat, voitteko kertoa selityksiä

Anonyymi
14.05.2021 15:42
Ilmoita
Eli eli. Itse olen rakennuksilla tavan rivityöntekijä enkä jaksa ymmärtää, että miksi ontelolaatoista tehtyihin taloihin ei asenneta ajoissa kunnon sadesuojauksia katoille? Ymmärrän kyllä siis monia asioita ja kuivatuksesta tiedän suhteellisen paljon. Mietin vain, että eikö se olisi helpompaa, että pidetään katon kautta tuleva vesi kurissa niin sisälle jää vähemmän kuivatettavaa... Taloahan ei tietenkään voi tuputtaa, koska silloin se kosteus ei ainakaan pääse pois ja ilma kiertämään... Voitteko antaa kunnon perustelut miksi kattoja ei suojata ennen vesikaton lopullista valmistumista aina kunnolla. Tiedän, että moni asia mikä ulkopuolisen silmään näyttää pahalta ei ole niin paha miltä näyttää.. Näitä paljon saa kyllä selitellä ummikoille.

Tämä vaan mietityttää. Onko kyse taas kerran rahasta ja ahneudesta mikä alaa ohjaa. Pakko pysyä aikataulussa on sitten otollinen paikka kiertää asioissa. Jopa niissä mihin aikaa ei edes menisi ja se aika olisi plussaa toisiin hommiin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sori kopsasin muualta niin siksi ylimääräisiä tekstejä.
      Aloittaja

    • Anonyymi

      Koskee pienempiä firmoja siis. En ymmärrä. Ja piti kirjoittaa huputtaa. Täysin ei tietenkään voi huppuun vetää.

    • Anonyymi

      Saman rahan niistä rakennuksista saa vaikka tekee päin persettä.

      Halvin, kielitaidottomin, osaamattomin ja tyhmin ulkomainen halpatyövoima tekee työt ja välinpitämättömimmät ja osaamattomimmat kotimaiset mestarit "valvovat". Siinäpä resepti nykyrakentamiseen.

    • Anonyymi

      Onko tämä jo selvä?

    • Anonyymi

      Ei ole, kyllä tämän ketjuun kommentteja sopii !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe