ex paras kaveri

Anonyymi

Eli löysin tänää jonku vanhan kaverikuvan musta ja mun ex bff:st ja nyt mul on kauhee ikävä sitä ja haluisin laittaa viestin sil mutten viitti. Eli siis oltii ykkösel ku se muutti ja vaihto kouluu eikä me sillo tajuttu et meijän pitäis puhuu jos haluutaa jatkaa meijän ystävyyt koska ei enää voida nähä niinku enne. No sit sen jälkee ollaa nähty noin kerran kahes vuodes mut oon ite aina joutunu ehdottaa et voidaaks nähä. No nähtiin viimeks kai 2019 kesä lopus eikä olla ees puhuttu sen jälkee mut haluisin kertoo et mul on kauhee ikävä mut pelkään et se on tyylii jo unohtanut mut tai sit se ei vaa haluu et laitan sil viestii. Jos oltais sillo ku se muutti tajuttu et meijä pitää puhuu puhelimes tai viestitel aktiivisest ei ehkä oltais täs tilantees mut nii... Mitä teen ja mitä mielt ootte siit et haluisko se viel puhuu mun kaa vai ei?

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et voi tietää jos et laita viestiä...

• Anonyymi

Kiitti!! Sun takii uskalsin mennä puhuu sil ja sil oli läynypari päivää sit iha samal taval mut se ei ollu uskaltanut tulla puhuu ja nyt puhuttii puol tuntii mut sit sen piti mennä mut sovittiin et puhutaan lisää myöhemmin. Kiitti oikeest!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7763
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4698
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4311
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      44
      2516
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      92
      1351
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      39
      1158
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      32
      1148
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1120
    9. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      166
      1050
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      62
      1028
    Aihe