Ei mitään kosketusta parisuhteessa

Anonyymi

Ollaa oltu vasta vuosi parisuhteessa ja asutaan siis saman katon alla, mut muija on nykyään semmonen että sitä ei kiinnosta seksi tai oikeastaan minkäänlainen seksuaaliseen kanssakäynti, hyvä ku kerran edes sänkyyn mennää kuukaudessa tai haluaa edes suudella. En todellakaan halua vielä suhteessa olla tässä tilanteessa, ku ollaa molemmat 18v, tätä on siis nyt jatkunut kohta puoli vuotta. Mikä ihme on syynä? Olen niin monta kertaa avautunut hänelle olostani, kun en tunne itsenäni halutuksi. Vastaa vaan että hänellä on stressiä yms. On minullakin stressiä mutta silti jaksaisin edelleen painaa kuten suhteemme alussa. Mitä olette mieltä, pitäisikö jatkaa elämää ilman häntä vai odottaa jos hänellä halut tulee takaisin sitten ehkä joskus?

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko kysellyt, mikä aiheuttaa hänelle stressiä?
      Toisaalta saattaa olla ettette vaan ole sopivia toisillenne.

    • Anonyymi

      Ootko kysellyt, mikä aiheuttaa hänelle stressiä?
      Toisaalta saattaa olla ettette vaan ole sopivia toisillenne.

    • Anonyymi

      Ootko kysellyt, mikä aiheuttaa hänelle stressiä?
      Toisaalta saattaa olla ettette vaan ole sopivia toisillenne.

    • Anonyymi

      En epäile etteikö yhteen sovittaisi, mutta sänky haaveet yms. ei todellakaan kohtaa meillä. Kuulema stressiä aiheuttaa koulu ja rahahuolet, koulun ymmärrän mutta rahaa en sillä minä pidän taloudestamme huolen.

    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä aika oudolta. Vaikka naiset eivät tarvitse samalla tavalla seksiä kuin me miehet, mutta tossa iässä kyllä useanpi rakasteluilta olisi täysin normaalia. Teidän suhteenne ei ole normaali. Stressi on vain tekosyy haluuttomuuteen, joten syy on syvemmällä. Hänen pitää kyllä käydä hakemassa apua asiantuntijoilta, jos haluaa suhteen säilyvän. Ei 18 vuotias voi päivittäin tyytyä käsitöihin. Kyllä yhdyntä on se normaali purkautumistie. Tykkääkö tyttösi ylipäätään miehistä, vai kenties sittenkin myös tytöistä. Tämäkin voisi olla luonnollinen syy. En suosittele pitempää suhdetta ellei asioihin tulee joku luonnollinen syy tekosyiden tilalle. Vaikea paikka varmaan kummallekin, kun ei toista saisi painostakaan seksiin.

    • Anonyymi

      Edellä on vastaus täysin meidän miesten näkökulmasta katsottuna. Tosin on aina uskaliasta lähteä arvioimaan kahden ihmisen intiimistä kanssakäymistä. Me miehet emme ole saaneet mitään rakastelukoulutusta. Aiheen aloittaja ei kertonut miten heidän alkuajan rakastelu toimi. Olivatko siihen kummatkin täysin tyytyväisiä.

      Nykyajan naiset katsovat, että myös heillä on oikeus orkkuihin eikä vain meillä miehillä. Jos tämä laiminlyödään, niin naisen mielenkiinto yhdyntään voi lopahtaa tyystin. Nuoret miehet usein laukeavat liian nopeasti eikä tyttö ennätä mukaan. Voisiko kenties tästä löytyä vastaus. Tietysti myös miehen varustuksella saattaisi tytön mielestä olla toivomisen varaa. Nämä kaikki asiat pitäisi puhua tytön kanssa auki. Jostain se viisaus saattaisi löytyä. Olen itse ollut aviossa jo muutaman vuoden, vaikka ikää ei iin paljon ole vielä ennättänyt kertyä. Alussa kyllä myös minulla oli vaikeuksia, mutta ne ovat jo taakse jäänyttä elämää. Aloittaja voi kertoa lisää jos haluaa avautua.

    • Anonyymi

      Stressi on hyvä syy, etenkin jos asutte omillanne. Miten kodinhuolenpito on jaettu? Tai mitä kaikkea on korona ajan lisäksi mitä pitää pystyä jaksamaan? Mitä jos oikeasti välittäisit hänestä ihmisenä sen verran, että keskustelisit hänen kanssaan, että onko kaikki hyvin? Esim. masennus ja monet muut tällaiset ei ole mikään leikin asia ja ei silloin jaksa pahimmillaan edes huolehtia itsestään, saati sitten muiden haluista.
      Ihan hyvin hän saattaisi olla myös aseksuaali, mutta jos aiemmin hän on tykännyt seksistä kanssasi niin todennäköisyys on sille pienempi.
      Kysymys voi olla jostain vakavammasta mitä hän ei itsekään tiedä varmasti, että miksi vain ei tee mieli.
      Tai jos olet kaikessa noin itsekeskeinen niin silloin siihen saattaa riittää se. Asia selviää vain jos sen ottaa asiallisesti puheeksi, että esim. mistä sitä stressiä tulee.

    • Anonyymi

      Olen koettanut hänen kanssaan monesti puhua tästä asiasta, mutta hän vain puuskaahtaa takaisin ettei ole kiinnostunut nyt puhumaan, kun se tuntuu hänestä ahdistavalta.
      Kyllä meillä tosiaan meni ennen paljon paremmin sängyssäkin, suoraan sanottuna koinittiin kuin kanit silloin, mutta nyt se on tässä pisteessä ettei ole enää mitään kosketusta, ja se minua surettaa, enkä nyt tämän asian takia haluaisi häntä jättää, koska minähän rakastan häntä ja haluan uskoa, että asiat menisi parempaan suuntaan.
      Jaetaan tasan kaikki kotityöt. Minä laitan ruuan ja hoidan taloudellisen puolen, hän hoitaa loput. Olen nyt auttanut häntä melko paljon enemmän viime aikoina ja halunut hänelle paremman olon ettei tarvitse stressata nyt niin paljoa, mutta se ei ole auttanut yhtään mitään.
      Hänellä on vähän tapana muutenkin jättää kaikki viime tinkaan ja monesti haluaisi mennä tekemään jotain aivan turhaa, esimerkiksi ollaan nyt aika paljon oltu minilomillakin :D.
      En ihan kerta kaikkiaan vaan käsitä mistä on kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe