Susi vastaan doggi

kumpi voittas ?

Susi tappas kevyesti itseään suuremman tanskandoggin

Susi on nopea ja olis kiinni doggin kurkussa ennenkuin doggi ehtis liikahtaakaan

46

5602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????

      niin ja miten se tähän liittyy?? kuka hullu nyt antais koiransa tapella ihan huvin vuoksi suden kanssa, eikä toisen koirankaan!

      • Pera

        Nykyiset tanskandogit ovat niin pitkälle sisäsiittoisesti jalostettuja että käyttöominaisuudet ovat hävinneet ja lukuisat perinnölliset sairaudet ovat tulleet tilalle. Mutta doggi luultavasti pysyisi silti hengissä. Ja susi kuolisi nauruun.


      • PekkaS
        Pera kirjoitti:

        Nykyiset tanskandogit ovat niin pitkälle sisäsiittoisesti jalostettuja että käyttöominaisuudet ovat hävinneet ja lukuisat perinnölliset sairaudet ovat tulleet tilalle. Mutta doggi luultavasti pysyisi silti hengissä. Ja susi kuolisi nauruun.

        Shit! Jos doggi on pennusta lähtien koulutettu taistelijaksi, niin susi jää armotta toiseksi. Useat ihmiset eivät vaan osaa kasvattaa koiraa eivätkä saa sen tappajanluontoa esille. Ruokavalio on tärkeä myös. Paljon raakaa lihaa ja verta.


      • Hentta
        PekkaS kirjoitti:

        Shit! Jos doggi on pennusta lähtien koulutettu taistelijaksi, niin susi jää armotta toiseksi. Useat ihmiset eivät vaan osaa kasvattaa koiraa eivätkä saa sen tappajanluontoa esille. Ruokavalio on tärkeä myös. Paljon raakaa lihaa ja verta.

        Tanskandogista saa "herättelemällä" aikaan ihan toimivan ja nopeasti reagoivan eläimen. Usein vaan ne paapotaan tahdottomiksi sohvaperunoiksi. Tanskandogin koulutus vaatii sotilaallista ja sopivan agressiivista koulutusta.


      • Jaana
        Hentta kirjoitti:

        Tanskandogista saa "herättelemällä" aikaan ihan toimivan ja nopeasti reagoivan eläimen. Usein vaan ne paapotaan tahdottomiksi sohvaperunoiksi. Tanskandogin koulutus vaatii sotilaallista ja sopivan agressiivista koulutusta.

        Tunnut tuntevan dogit. Onko hyväksi koulutusmilessä juoksuttaa dogia pyörän tai auton rinnalla? Minulle on kerrottu että se kiinteyttäisi koiraa ja veisi turhat leikkihalut pois.


      • Hentta
        Jaana kirjoitti:

        Tunnut tuntevan dogit. Onko hyväksi koulutusmilessä juoksuttaa dogia pyörän tai auton rinnalla? Minulle on kerrottu että se kiinteyttäisi koiraa ja veisi turhat leikkihalut pois.

        Ehkä. Itse heittelen koiralle "raatoa" (=vanha räsynukke) sorakuopan rinnettä alas. Vedän myös veneen perässä (soutu). Kunto nousee. Virosta saa ravintovalmisteita joilla koiralle saa näyttävät lihakset.


      • katani
        PekkaS kirjoitti:

        Shit! Jos doggi on pennusta lähtien koulutettu taistelijaksi, niin susi jää armotta toiseksi. Useat ihmiset eivät vaan osaa kasvattaa koiraa eivätkä saa sen tappajanluontoa esille. Ruokavalio on tärkeä myös. Paljon raakaa lihaa ja verta.

        doggi ois koulutettu tappaja ni..mut tosta jos laittasin doggini suden kans tappelee(mitä kukaa selväjärkine ei tekis)ni se susi todellaki kuolis nauruu ku kattelis tota hönttää..tai jos se ois poika ni ne yrittäs varmaa paneksia tota natua ku se on "flirtti" heh! ;0) dogilla on etuna korkea kipukynnys,iso koko ja vahvuus ja melkonen massa.mun dogi on jyränny menne tullen susikoiria yms."kovia rotuja" (muka).kyllä se susikin on luonteeltaan arka eläin eikä huvikseen päälle käy ja etsii kuiteski sitä "helppoa nakkia" ateriakseen.


      • ~*Mirkku*~
        PekkaS kirjoitti:

        Shit! Jos doggi on pennusta lähtien koulutettu taistelijaksi, niin susi jää armotta toiseksi. Useat ihmiset eivät vaan osaa kasvattaa koiraa eivätkä saa sen tappajanluontoa esille. Ruokavalio on tärkeä myös. Paljon raakaa lihaa ja verta.

        ajatelkaapa nyt puhtaalla suomalais järjellä- eihän koiria OLE TARKOITETTU tappamiseen,vaikka onhan niillä saalistusvietti, mutta miksi susi ylipäätään kesytettiin? Ihmisen ystäväksi! Ja sitäpaitsi tanskandogit ovat rauhallisia ja ihmis-ja miksi ei koira ystävällisiä? Jos koira koulutetaan hyvin, siitä tulee mainio perhe koira eikä tappaja.Ja isosta koirasta kun on kyse se täytyy pitää hallinnassa.Ei siis mitään hemmetin verta koiralle, EI TODELLAKAAN!! koira taistelutkin ovat typerää puuhaa! ja kuka helvetti sellaista katsoo miellään? en minä ainakaan. ajatelkaa ja puhukaa sitten.


      • juu juu
        PekkaS kirjoitti:

        Shit! Jos doggi on pennusta lähtien koulutettu taistelijaksi, niin susi jää armotta toiseksi. Useat ihmiset eivät vaan osaa kasvattaa koiraa eivätkä saa sen tappajanluontoa esille. Ruokavalio on tärkeä myös. Paljon raakaa lihaa ja verta.

        Ootko ihan täysin ääliö?
        Tiedätkö yhtään miten dogia tulee ruokkia pentuna.
        Paljon proteiinia,just tee niin saat mukavan luonnon kiharat koivet.
        Dogi joskus on ollut tollanen,mut nekin oli dogien esi-isiä ja niitäkin oli eri kasteissa.
        Nykyinen dogi on suurinmaksi osaksi seurakoira!
        Jos hallut hakata jotain,niin alota sillä että hakkaat omaa päätäsi puuhun,mut siinäkin tapauksessa käy sääliks puuta.


    • Miiu

      ihme provo taas, mistä näitä sikiää?
      Toki susi tappaa dogin, tappahan se hirvenkin, joka on vielä suurempi. Susilaumaa vastaan doggi ei mahda mitään. Yksinäistä sutta vastaan ehkä voisi jonkun aikaa tapella, riippuen miten ja missä sen kohtaisi.

      Viime syksyn ja talven aikana ei ole tainnut yhtään doggia kuolla suden hyökkäykseen, sen sijaan ajosta on mennyt useita metsästyskoiria.
      Onko tämä jotenkin päivän polttava ongelma vai miksi näin hypoteettistä asiasta pitää keskustella?

      • Siegel

      • Miiu
        Siegel kirjoitti:

        Aihe on jatkuvasti ajankohtainen! Sudet lymyävät ja iskevät usein öisin tai aamuhämärissä. Miten suojaat doggisi?

        Itse käytän tätä: http://www.nba.fi/fi/kansatieteelliset_susipanta

        ajankohtainen susialueella tietenkin, mutta miten se pelkästään doggeihin liittyy. Eikös pitäisi kirjoitella tuonne yleiselle palstalle? Provonahan tuo on tänne laitettu eikä niinkään asiana. Hyvä linkki.


      • niin.
        Miiu kirjoitti:

        ajankohtainen susialueella tietenkin, mutta miten se pelkästään doggeihin liittyy. Eikös pitäisi kirjoitella tuonne yleiselle palstalle? Provonahan tuo on tänne laitettu eikä niinkään asiana. Hyvä linkki.

        jos susi pelkäisi tanskandoggia, niin sehän olisi
        sopiva koira sinne missä sudet vievät koiria pihoilta kuten pohjois-Karjalaan


      • Siegel
        niin. kirjoitti:

        jos susi pelkäisi tanskandoggia, niin sehän olisi
        sopiva koira sinne missä sudet vievät koiria pihoilta kuten pohjois-Karjalaan

        Osuit asian ytimeen. Jotkut sudet pelkäävät tanskandogia enemmän kuin esimerkiksi karjalan karhukoiraa. Eli oivalluksesi on oikean suuntainen. Ongelmana on se, että kaikki sudet eivät pelkää.


      • Puppe
        Siegel kirjoitti:

        Aihe on jatkuvasti ajankohtainen! Sudet lymyävät ja iskevät usein öisin tai aamuhämärissä. Miten suojaat doggisi?

        Itse käytän tätä: http://www.nba.fi/fi/kansatieteelliset_susipanta

        Minä olen suojannut koirani kaulapannasta roikkuvalla tuoksupallolla (lavendel-ruusu). Wunderbaum antaa saman tuloksen, mutta ei ole niin nätti ja saattaa jäädä kiinni esimerkiksi oksiin koiran temmeltäessä. Kävin viime kesäsä Ähtärin eläinpuistossa testaamassa ideani. Yksikään susi ei tullut lähelleni näyttäessäni tuoksupalloa.


      • Lauri
        Puppe kirjoitti:

        Minä olen suojannut koirani kaulapannasta roikkuvalla tuoksupallolla (lavendel-ruusu). Wunderbaum antaa saman tuloksen, mutta ei ole niin nätti ja saattaa jäädä kiinni esimerkiksi oksiin koiran temmeltäessä. Kävin viime kesäsä Ähtärin eläinpuistossa testaamassa ideani. Yksikään susi ei tullut lähelleni näyttäessäni tuoksupalloa.

        Itse en tuollaisen varaan koirani henkeä voisi jättää. Luotan vain aseistuksen mukanaoloon. Kivääri/pistooli tai vaikkapa riittävän pitkäteräinen puukko. Valitettavasti lainsäädäntö ei ota huomioon riittävästi ns. kaupunkisusia - joka vaara on todellinen - vaan kieltää aseistuksen taajamissa. En ole keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin kantaa kaupungeissa ns. putkikassia jossa minulla on koko tarpeellinen varustus raateluyritysten varalle.


      • Tuora
        Lauri kirjoitti:

        Itse en tuollaisen varaan koirani henkeä voisi jättää. Luotan vain aseistuksen mukanaoloon. Kivääri/pistooli tai vaikkapa riittävän pitkäteräinen puukko. Valitettavasti lainsäädäntö ei ota huomioon riittävästi ns. kaupunkisusia - joka vaara on todellinen - vaan kieltää aseistuksen taajamissa. En ole keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin kantaa kaupungeissa ns. putkikassia jossa minulla on koko tarpeellinen varustus raateluyritysten varalle.

        Kukin tavallaan.... Hyvä kun suojelet koiraasi. Tanskanogilla riittää kyllä puruvuimaa, mutta on selviä merkkejä sitä, että jotakin on jalostuksen myötä tapahtunut dogin leuoille. Ne menevät helposti pois paikoiltaan. Koiran purressa nivel menee pois paikoiltaan ja koira ei enää pysty sulkemaan täysin avoimeksi valskahtanutta suutaan. On liiankin tuttua puuhaa eläinlääkäreille nykyisin doggien leukojen vääntö paikoilleen nukutuksessa (siis koiran).


    • vuf

      Tanskandoggeja on aiemmin käytetty villisikojen, susien ja karhujen metsästykseen. Että revi siitä...

      • saksassa

        villisikajahdissa, tanskandoggi meni villisian luolaan, otti niskasta sitä kiinni ja raahasi sen ulos luolasta, sitten se kai ammuttiin tai revittiin kappaleiksi, jahdissa oli useampi doggi mukana yhtäaikaa,ne koirat oli ärsytetty tappajiksi, ei ne mitään hempeitä lemmikkejä olleet, dogin kynnys nykyään alkaa tappelemaan tosissaan on aika korkea, mutta kun se hermostoo niin saa siinä kaikki muunrotuiset koirat kyytiä, koulutetut tappajakoirat ovat sitten asia erikseen.Minun doggini on jahdannut ahmaa, eikä pelännyt, mutta olisi voinut käydä huonosti jos ahma olisi pysähtynyt ja käynyt kiinni.Ketulle doggi kyllä pärjää ilman että tarvii pelätä sen hengen puolesta, mutta eihän se ikinä sais sitä kiinni.


      • Blondi
        saksassa kirjoitti:

        villisikajahdissa, tanskandoggi meni villisian luolaan, otti niskasta sitä kiinni ja raahasi sen ulos luolasta, sitten se kai ammuttiin tai revittiin kappaleiksi, jahdissa oli useampi doggi mukana yhtäaikaa,ne koirat oli ärsytetty tappajiksi, ei ne mitään hempeitä lemmikkejä olleet, dogin kynnys nykyään alkaa tappelemaan tosissaan on aika korkea, mutta kun se hermostoo niin saa siinä kaikki muunrotuiset koirat kyytiä, koulutetut tappajakoirat ovat sitten asia erikseen.Minun doggini on jahdannut ahmaa, eikä pelännyt, mutta olisi voinut käydä huonosti jos ahma olisi pysähtynyt ja käynyt kiinni.Ketulle doggi kyllä pärjää ilman että tarvii pelätä sen hengen puolesta, mutta eihän se ikinä sais sitä kiinni.

        Kirjoitit: ".. villisikajahdissa, tanskandoggi meni villisian luolaan, otti niskasta sitä kiinni ja raahasi sen ulos luolasta, sitten se kai ammuttiin tai revittiin kappaleiksi."

        Miksi se koira revittiin kappaleiksi ja ammuttiin?


      • viitattiin
        Blondi kirjoitti:

        Kirjoitit: ".. villisikajahdissa, tanskandoggi meni villisian luolaan, otti niskasta sitä kiinni ja raahasi sen ulos luolasta, sitten se kai ammuttiin tai revittiin kappaleiksi."

        Miksi se koira revittiin kappaleiksi ja ammuttiin?

        villisikaan, sinä pikku pirpana halkaiset hiuksia


    • Nimetön

      Koira ei sudelle pärjää. Ja susi on erittäin suuri eläin. Monet urossudet ovat melkoisen paljon suurempia kuin tanskandogit..

      Ei tälläisiä juttuja kirjoittele kuin aivottomat teinit..

    • Epeli

      Susi (canis lupus)
      Ulkonäkö
      Susi on suurin koiraeläin, jonka pituus kuonosta hännänpäähän on 1,5-2 metriä. Hartiakorkeus on yli puoli metriä, jopa 80-90 cm. Urosten keskipaino on yli 40 kg ja naaraiden 32 kg.

      • doggi-tyttö

        monellako teistä kirjoittajista on kotona tanskandoggi... tää keskustelu käydään tasolla : mun äiti tekee teidän äitien ruuat


      • Epeli
        doggi-tyttö kirjoitti:

        monellako teistä kirjoittajista on kotona tanskandoggi... tää keskustelu käydään tasolla : mun äiti tekee teidän äitien ruuat

        Jaa-a vaikea sanoa, mutta mulla on doggi, ei kyllä sutta. Enkä ole ikinä nähnyt. Tuo on vaan yleistietoa tuo mun viesti... 8o)


      • katani
        Epeli kirjoitti:

        Jaa-a vaikea sanoa, mutta mulla on doggi, ei kyllä sutta. Enkä ole ikinä nähnyt. Tuo on vaan yleistietoa tuo mun viesti... 8o)

        sudet on pienempää laatua..rajan takaa tulee joskus isoja mut harvemmin..


      • triB.
        katani kirjoitti:

        sudet on pienempää laatua..rajan takaa tulee joskus isoja mut harvemmin..

        Pitää ottaa huomioon myös eläimen elinvoimaisuus ts arvioitu keski-ikä; alle kymmenen vuoden keski-iän omaavia "otuksia" ei virallisiin vertailuihin oteta mukaan. Ne luokitellaan "elinkelvotomiski mutaatioiksi" yms luonnonoikuiksi. Valitettavasti on vieläkin vastuuntunnottomia ihmisiä jotka pyrkivät pitämään hengissä näitä "luonnottomuuksia" joiden lyhyt elämä on syntymästä saakka täynnä kärsimystä.


      • set
        doggi-tyttö kirjoitti:

        monellako teistä kirjoittajista on kotona tanskandoggi... tää keskustelu käydään tasolla : mun äiti tekee teidän äitien ruuat

        Osuit naulan kantaan, luin huvittuneena näitä kirjoituksia ja ei edes tee mieli vastata, mut oli pakko. Ajattelin muuten ihan samaa mainosta! ;-)


      • Nappe
        triB. kirjoitti:

        Pitää ottaa huomioon myös eläimen elinvoimaisuus ts arvioitu keski-ikä; alle kymmenen vuoden keski-iän omaavia "otuksia" ei virallisiin vertailuihin oteta mukaan. Ne luokitellaan "elinkelvotomiski mutaatioiksi" yms luonnonoikuiksi. Valitettavasti on vieläkin vastuuntunnottomia ihmisiä jotka pyrkivät pitämään hengissä näitä "luonnottomuuksia" joiden lyhyt elämä on syntymästä saakka täynnä kärsimystä.

        Ihmisten pohjattomasta egoismistahan kaikki tuollainen sikiää. "Mää olen paras ja isoin...". Ootteko kiinittäneet kaduilla huomiota koiran ulkoiluttajiin? Mitä isompi koira sen pienempi mies. Näinhän se menee. Jostain on saatava korviketta ja täytettä egoon.


      • katani
        Nappe kirjoitti:

        Ihmisten pohjattomasta egoismistahan kaikki tuollainen sikiää. "Mää olen paras ja isoin...". Ootteko kiinittäneet kaduilla huomiota koiran ulkoiluttajiin? Mitä isompi koira sen pienempi mies. Näinhän se menee. Jostain on saatava korviketta ja täytettä egoon.

        näitä miehiä paljon jotka hakee ison koiran egoansa pönkittämään,näin meidän naapurissakin mut onneks kukaan ei sille doggia myyny!otti sitten jonku sekulin mastiffin sekotuksen..mut entäs me naiset?esim.mä 163/55kg,enkö sais pitää doggia ku olen pieni??ettei vaan kukaan luule et siks ku mä oon pieni tarviin ison koiran ??heh!mun pitäs varmaa palata takas kääpiöpinseriin.. ;0)


      • Pavi Ani
        katani kirjoitti:

        näitä miehiä paljon jotka hakee ison koiran egoansa pönkittämään,näin meidän naapurissakin mut onneks kukaan ei sille doggia myyny!otti sitten jonku sekulin mastiffin sekotuksen..mut entäs me naiset?esim.mä 163/55kg,enkö sais pitää doggia ku olen pieni??ettei vaan kukaan luule et siks ku mä oon pieni tarviin ison koiran ??heh!mun pitäs varmaa palata takas kääpiöpinseriin.. ;0)

        Joopa. Ooon kans miettiny. Et miksi pienet tytöt on kiinnostuneempia esimerkiksi hevosista kuin pojat.


      • Hentta
        Pavi Ani kirjoitti:

        Joopa. Ooon kans miettiny. Et miksi pienet tytöt on kiinnostuneempia esimerkiksi hevosista kuin pojat.

        Tämä on koirapalsta! Hevoset eivät tänne kuulu!. Doggi voittaa hesvosen tappelussa koska vaan niinkuin sudenkin.


      • Hevostyttö.
        Hentta kirjoitti:

        Tämä on koirapalsta! Hevoset eivät tänne kuulu!. Doggi voittaa hesvosen tappelussa koska vaan niinkuin sudenkin.

        Hevonen potkaisee doggilta hampaat kurkkuun. Veri vaan roiskuaa. Doggin raato jää kentälle makaamaan kun hevonen menee hyppimään vielä sen päälle.


      • nanna
        set kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan, luin huvittuneena näitä kirjoituksia ja ei edes tee mieli vastata, mut oli pakko. Ajattelin muuten ihan samaa mainosta! ;-)

        MINÄKIN.


      • tosi tietäjä niin ku edelli...
        triB. kirjoitti:

        Pitää ottaa huomioon myös eläimen elinvoimaisuus ts arvioitu keski-ikä; alle kymmenen vuoden keski-iän omaavia "otuksia" ei virallisiin vertailuihin oteta mukaan. Ne luokitellaan "elinkelvotomiski mutaatioiksi" yms luonnonoikuiksi. Valitettavasti on vieläkin vastuuntunnottomia ihmisiä jotka pyrkivät pitämään hengissä näitä "luonnottomuuksia" joiden lyhyt elämä on syntymästä saakka täynnä kärsimystä.

        Kerrot tosi tietoa,vai mitä?
        luitko vai keksitkö noi jutut ihan itse?


    • SaN

      No kuka nyt tollasia mietii? Tanskandoggin reppana ei kerkeis liikahtaakaan kun susi olis tappanu sen! Kuinkas muuten?? Onko Tanskandoggi muka jotenkin "kovempi" koira kuin esim. joku metsästyskoira vrt. karhukoira, mitä sudet ovat mm. syöneet. Ihmettelen itsekkin miksi jaksan vaivautua vastaamaan näihin idioottien viesteihin mutta pakko! Kyllä ihmiset osaavat olla idiootteja tai sitten kyseessä on lapsi, jos näin, anteeksi kommenttini

      • atez

        Iso sakemanni uros kyl voittaa doggin...:D

        ja doBermann ki voittaa doggin


      • Simppa.
        atez kirjoitti:

        Iso sakemanni uros kyl voittaa doggin...:D

        ja doBermann ki voittaa doggin

        Engelsmanni pyörittää sakemannin mennen tullen. Venakot (mustaterrieri) eivät saa sakemannista minkäänlaita vastusta. Nähty on. Espanjalaiset ja tiibetiläiset jättiläiset ovat samanlaisia. Minulla oli tanskalainen jossa oli mukana argentiinalaista ja siinä jo oli koiran makua. Mitä ei esimerkiksi puolalaisissa tai romanian paimenilla eikä pelkillä tanskalaisillakaan. Olen sen niin monen monta kertaa nähnyt ja lopulta tajunnut mistä on kyse.


      • katani
        Simppa. kirjoitti:

        Engelsmanni pyörittää sakemannin mennen tullen. Venakot (mustaterrieri) eivät saa sakemannista minkäänlaita vastusta. Nähty on. Espanjalaiset ja tiibetiläiset jättiläiset ovat samanlaisia. Minulla oli tanskalainen jossa oli mukana argentiinalaista ja siinä jo oli koiran makua. Mitä ei esimerkiksi puolalaisissa tai romanian paimenilla eikä pelkillä tanskalaisillakaan. Olen sen niin monen monta kertaa nähnyt ja lopulta tajunnut mistä on kyse.

        osaavatkin olla kyllä sähäkkää sorttia,olen kans nähny omi silmi!


      • SaN
        katani kirjoitti:

        osaavatkin olla kyllä sähäkkää sorttia,olen kans nähny omi silmi!

        Voi lapsukaiset kuinka on kiva vertailla kumpi voittaa! Oikeesti! Aikuiset ihmiset hävetkää!


      • Dogfan
        SaN kirjoitti:

        Voi lapsukaiset kuinka on kiva vertailla kumpi voittaa! Oikeesti! Aikuiset ihmiset hävetkää!

        Etkö uskalla katsoa totuutta suoraan silmiin? Miksi heemoilet? Doggi repii hevosen kappaleiksi.


      • SaN
        Dogfan kirjoitti:

        Etkö uskalla katsoa totuutta suoraan silmiin? Miksi heemoilet? Doggi repii hevosen kappaleiksi.

        Mikä "doggi"??! Ai tanskandoggi, no KYLLÄ!
        Mikäköhän nero oikein olet? Tanskandoggi on iso, hötkyilevä reppana, joka ei opi mitään.
        Elät jossain epätodellisuudessa. Herää todellisuuteen


      • doggidoggi
        atez kirjoitti:

        Iso sakemanni uros kyl voittaa doggin...:D

        ja doBermann ki voittaa doggin

        Jonkun sohvaperunadoggin ehkä.. Mutta alkuperäistä eurooppalaista linjaa olevaa doggia ei muuten voita sakemanni, ei dobermanni, eikä muuten susikaan. Nykyinen tanskandoggi on jalostettu seuraeläimeksi, mutta keskieuroopassa ja venäjällä on paljon vähemmän jalostettuja doggeja, joilla on edelleen vahva metsästysvietti. Ja niitä todella on käytetty villisian, SUDEN ja karhun metsästykseen. Ja joillain alueilla käytetään vieläkin. Tuntekaa rodun historia ja alkuperäinen käyttötarkoitus ennenkuin lätisette pehmeitä. Yksinäinen susi ei voi mitään metsäviettistä doggia vastaan.


    • Minä
      • pokeri

        Hyi helvetti... Melkeen itku tuli ku kattoin nuo kuvat.. Minkä ihmeen takia te tappelette siitä että kumpi tappaa kumman??? Toivottavasti kenenkää ei tarvi olla todistamas sitä ku oma koira (oli se sitte mikä tahansa) tappelee sutta vastaan, saati sitte kokonaista susilaumaa vastaan!! Jessus... Vai tykkäättekö te kenties miettiä sitä kärsimystä mikä siitä eläimelle tulee?? Vaikka sitte koira voittaiski nii se susi kärsis silti! Voi helvetti näitä juttuja!


    • teeeeeeeeeeee

      Tuo se sutes tai vaikka 3 lauma mun DOGGIA vastaan, saat nähdä susi lauman taljoina mun lattialla :).

      Pysy yksinkertaisuudessa :).

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe