Siskoni yllätti minut runkkaamasta, tätini pikkuhousuihin, hän sanoi, että kertoo tädilleni, jollen näytä hänelle kulliani, minun oli pakko näyttää, sitten siskoni nuoletti pillunsa minulla ja meni kertomaan tädilleni, sain selkääni, sitten minut määrättiin pitämään aina jalassani tätini ja siskoni käytettyjä pöksyjä ja jouduin heidän seksilelukseen, siskoni kuvasi minua ja uhkaili julkaisevansa kuvat, jollen palvele häntä kaikin tavoin, nyt joudun nuolemaan hänen pillunsa ja takapuolensa, nussimaan häntä ja tätiäni, joka päivä ja yöksi minut sidotaan, etten voi runkata itseäni, he kiusoittelevat minua aina ,kun olen sidottuna, siskoni osaa olla julma ja tätini ankara.
Tätä on kasvatukseni.
Tätini ja Siskoni
5
14831
Vastaukset
- Rituli
..ihan selvästi ja sinun on ilmoitettava viranomaisille, asia kuuluu poliisille. Tartu toimeen, ettet enää olisi hyväksikäytön kohteena. Olen pahoillani puolestasi!
- =!eeeee
ei tota usko erkkikään
- biafra
vitun urpot!mistä lähtien seksinovellit on ylipäätänsäkään ollut totta?Hä?
Varmaan joku avautuis tollasesta asiasta seksinovellit ja kinky osastoon.
Ai vittu että sattuu tollaset olmit.
Mutta itse tarinahan oli melko paska.oli niin lyhytkin. - arvostelija18
biafra kirjoitti:
vitun urpot!mistä lähtien seksinovellit on ylipäätänsäkään ollut totta?Hä?
Varmaan joku avautuis tollasesta asiasta seksinovellit ja kinky osastoon.
Ai vittu että sattuu tollaset olmit.
Mutta itse tarinahan oli melko paska.oli niin lyhytkin.mitä jos tarkistaisit virheet tekstistäsi? pilkku ei tule aina joka-sanan jälkeen.
- pikkunen
arvostelija18 kirjoitti:
mitä jos tarkistaisit virheet tekstistäsi? pilkku ei tule aina joka-sanan jälkeen.
taitaa olla vaikeeta kirjottaa jos kädet on sidottuina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028