Tätini ja Siskoni

Jaaaha

Siskoni yllätti minut runkkaamasta, tätini pikkuhousuihin, hän sanoi, että kertoo tädilleni, jollen näytä hänelle kulliani, minun oli pakko näyttää, sitten siskoni nuoletti pillunsa minulla ja meni kertomaan tädilleni, sain selkääni, sitten minut määrättiin pitämään aina jalassani tätini ja siskoni käytettyjä pöksyjä ja jouduin heidän seksilelukseen, siskoni kuvasi minua ja uhkaili julkaisevansa kuvat, jollen palvele häntä kaikin tavoin, nyt joudun nuolemaan hänen pillunsa ja takapuolensa, nussimaan häntä ja tätiäni, joka päivä ja yöksi minut sidotaan, etten voi runkata itseäni, he kiusoittelevat minua aina ,kun olen sidottuna, siskoni osaa olla julma ja tätini ankara.
Tätä on kasvatukseni.

5

14831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rituli

..ihan selvästi ja sinun on ilmoitettava viranomaisille, asia kuuluu poliisille. Tartu toimeen, ettet enää olisi hyväksikäytön kohteena. Olen pahoillani puolestasi!

• =!eeeee

ei tota usko erkkikään

• biafra

vitun urpot!mistä lähtien seksinovellit on ylipäätänsäkään ollut totta?Hä?
        Varmaan joku avautuis tollasesta asiasta seksinovellit ja kinky osastoon.
        Ai vittu että sattuu tollaset olmit.
        Mutta itse tarinahan oli melko paska.oli niin lyhytkin.

• arvostelija18
        biafra kirjoitti:

vitun urpot!mistä lähtien seksinovellit on ylipäätänsäkään ollut totta?Hä?
        Varmaan joku avautuis tollasesta asiasta seksinovellit ja kinky osastoon.
        Ai vittu että sattuu tollaset olmit.
        Mutta itse tarinahan oli melko paska.oli niin lyhytkin.

mitä jos tarkistaisit virheet tekstistäsi? pilkku ei tule aina joka-sanan jälkeen.

• pikkunen
        arvostelija18 kirjoitti:

mitä jos tarkistaisit virheet tekstistäsi? pilkku ei tule aina joka-sanan jälkeen.

taitaa olla vaikeeta kirjottaa jos kädet on sidottuina?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      179
      7443
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      87
      3306
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2335
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      69
      1502
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      370
      1438
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1353
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1326
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1071
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe