joka oli ainoa laite missä se edes toimi kunnolla.
En tiedä oletteko huomanneet viime aikaisista palstakirjoituksistani suoraan tai rivien välistä, että olisin ollut jotenkin huonotuulisempi tms, mutta nyt se turhautuminen eskaloitui siihen pisteeseen että poistin tosiaan Tinder-profiilini kokonaan, enkä tiedä palaanko sinne milloin. En ainakaan hetkeen.
2017 syksystä saakka mä olen siellä pyörinyt, ja varmaan reilu puolet tapaamistani naisista /existäni olen tavannut sitä kautta. Viime aikoina osumia on tullut todella nihkeästi, ja tarjontakin ollut vähän niin ja näin. Ne iänikuiset matkustusjutut (lentokone-emojit), viini-illat, festarit sun muut alkaa tulla jo silmistä ja korvista ulos, ja pistää väistämättä miettimään että miksi tän tyyliset naiset edes kiinnostuisi musta, tai mitä lisäarvoa mun seura heidän elämäänsä toisi, kun omatkin sydämenpainamiset ovat monesti ns. "vihatykkäyksiä" pelkän ulkonäön perusteella. Sitten on tää sateenkaariporukka, maksulliset naiset, some-seuraajien kalastelijat yksi belfie ja sc-nimimerkki profiilissaan, osumat jotka häviää osumista kuin pieru saharaan jne. 🙄
Muutama vuosi sitten tuota kauttakin pystyi tutustumaan ns. taviksiin, mutta nykyään tuntuu että moni on ihan eri planeetalta kuin minä, tai toisinpäin. Viime heinäkuun jälkeen kun erosin, kävin kolmesti treffeillä jotka kaikki jäivät yhteen kertaan ja, ihan vaatteet päällä jutusteltiin kussakin tapauksessa, joten friendzonelle tieni kävi.
Oma oloni on viime aikoina tuntunut jotenkin "kuohitulta" enkä tarkoita sitä yksinomaan pahana asiana. Jotenkin treffailujutut, seurustelu, seksijutut jne. ovat kiinnostaneet kovin vähän viime aikoina, ja hieman paradoksaalisesti se on johtunut varmaankin siitä, että noista on kuitenkin kertynyt kokemusta ja sitä kautta ns. mystiikka kadonnut. Ja periaatteessa en edes koe mitään alemmuuskompleksia tms. vaan olen esimerkiksi ulkonäkööni, sosiaalisiin taitoihini, yms. perusasioihin ihan tyytyväinen.
Mutta mä en silti ole tyhmä, enkä naiiviuteen asti itserakas, vaan olen ihan tosissani miettinyt mitä annettavaa/tarjottavaa mulla olisi eri tyylisille naisille 🙄 Ei musta juurikaan saa matkustusseuraa, en sitten tiedä haluaako kukaan raahata mua bileisiin tavattuaan mut, ei mua kiinnosta kaiken maailman Fifty Shades pervoilut, mietin minkähänlaisena ja kuinka vastuullisen oloisena tyyppinä "lapselliset" naiset mut näkee vaikka ei mitään kotileikkiä leikittäisikään, miten joku "luontoa rakastava" punavihervassari suhtautuu ihan oikeaan maaseutuelämään ja mun ajoittain aavistuksen persuhenkisiin mielipiteisiin, miten autoista kiinnostuneet naiset suhtautuvat työhöni ja käyttöautoihini, you name it...🙄
Tällainen ainakin väliaikainen luovuttaminen tekee ihan hyvää, saapahan tuulettaa ajatuksiaan ja olla oma itsensä. Ja kuten ylempänä mainitsinkin, niin ei mulla tosiaankaan koko aikaa ole "teltta pystyssä" ja kauhea tarve löytää naisseuraa, joten siltä osin no problem.
Viinamiehen vastauksen jo tiedänkin, mutta se ei mun kohdallani ole vaihtoehto. Mutta noin muuten, mitä mieltä olette mun palstakirjoituksia seuranneena ja esim. FB:n profiilikuviani tai tori-ilmoituksiani nähneenä, olenko mä muuttunut viime aikoina mihin suuntaan ja miten arvelette sen vaikuttaneen naisasioihin? Vai onko muidenkin mielestä maailma ympärillä muuttunut viime aikoina radikaalisti, siis muutenkin kuin koronan ja sen tuomien arkisten muutosten osalta?
Poistin profiilini Tinderistä ja koko sovelluksen tabletilta
74
55
Vastaukset
Muutama lisäys:
Silloin kun seurustelin, tai miksi sitä kukakin osapuoli milloinkin kutsui, profiilini oli tottakai piilotettuna, mutta olemassa. Ja osan naisista olen tavannut as-sivuston kautta, mutta sen huomasin aika äkkiä täysin vääräksi alustaksi mulle, vaikka ulkonäköni ansiosta herätinkin naisissa kiinnostusta. Ja loput oli Suomi24 Treffien kautta, mutta se on ollut aika lailla kuollut mesta viime vuosina enkä ole siellä juurikaan pyörinyt.Itse en muista milloin viimeksi käytin Tinderiä, ehkä vajaa pari vuotta sitten, sitä ennen taas löysin sieltä seurustelukumppanin. Mutta se pari vuotta sitten tehty piipahdus tuotti muutamat treffit, joista käteen ei jäänyt kuin ne treffit.
Jotenkin koko juttu tuntui poksahtaneelta käsiin. Siellä tosiaan tuntui olevan kaikenlaisia ääripäitä ihmistyyppinä, tai sitten ei sellaista maanläheistä sattunut osumaaan? 🤷♂️
Kävi mielessä, että onkohan siinäkin ohjelmassa jokin algoritmi, että se tarjoaa sellaisia ihmisiä, mitkä eivät yleensä ohjeman mukaan ole minun kohderyhmää? Joten viihtyisin siellä pidempään ja jotain mainosjuttuja sais tyrkyteltyä enemmän tms?
Jostainhan ne tuonkin ohjelman rahoituksen ja ylläpitoon tarvittavat rahat nyppäsee. 🤔
Mikään ei loppukädessä ole ilmaista, vaikka niin väitetään...Mä en ole koskaan käyttänyt Tinderin maksullisia ominaisuuksia, eli mainoksia pomppasi välillä esiin ja tykkäysten määrä on rajallinen ja nollautuu muistaakseni 12h välein. Ainakin mulla tuli pääsääntöisesti vastaan asettamani kilometri- ja ikärajan puitteissa olevia naisia, mutta tiedä sitten onko noissakin joku algoritmi millaisia ihmisiä tulee vastaan. Ja siellähän pystyi valitsemaan jotain ennalta laadittuja kiinnostuksenkohteita vähän niinkuin hashtageina, mutta eipä niissäkään paljoa ollut mua kiinnostavia juttuja joten en niitä käyttänyt. Jos ei kiinnosta viini, koirat, matkustelu, musiikki erityisemmin, vaan autot, autourheilu, muu tekniikka, pelit, politiikka, historia, sosiaalipolitiikka jne. niin mitäpä niitä turhia kiinnostuksenkohteita siihen laittaa. Ja esittelytekstin pituuskin on kai rajattu maksutonta palvelua käyttäville, vai onkohan kaikille, niin sekin mua turhautti jonkin verran. Piti pieneen kenttään yrittää kuvailla itseään parhaansa mukaan ja turvautua välillä emojeihin tilan säästämiseksi, mitä periaatteessa inhoan. Noin muutenkin tuntuu, että joillain ihmisillä on aivan olematon Suomem Kielem taito tänä päivänä ja kaikki kommunikointi käydään pikareaktioilla ja emojeilla 🙄
peris234 kirjoitti:
Mä en ole koskaan käyttänyt Tinderin maksullisia ominaisuuksia, eli mainoksia pomppasi välillä esiin ja tykkäysten määrä on rajallinen ja nollautuu muistaakseni 12h välein. Ainakin mulla tuli pääsääntöisesti vastaan asettamani kilometri- ja ikärajan puitteissa olevia naisia, mutta tiedä sitten onko noissakin joku algoritmi millaisia ihmisiä tulee vastaan. Ja siellähän pystyi valitsemaan jotain ennalta laadittuja kiinnostuksenkohteita vähän niinkuin hashtageina, mutta eipä niissäkään paljoa ollut mua kiinnostavia juttuja joten en niitä käyttänyt. Jos ei kiinnosta viini, koirat, matkustelu, musiikki erityisemmin, vaan autot, autourheilu, muu tekniikka, pelit, politiikka, historia, sosiaalipolitiikka jne. niin mitäpä niitä turhia kiinnostuksenkohteita siihen laittaa. Ja esittelytekstin pituuskin on kai rajattu maksutonta palvelua käyttäville, vai onkohan kaikille, niin sekin mua turhautti jonkin verran. Piti pieneen kenttään yrittää kuvailla itseään parhaansa mukaan ja turvautua välillä emojeihin tilan säästämiseksi, mitä periaatteessa inhoan. Noin muutenkin tuntuu, että joillain ihmisillä on aivan olematon Suomem Kielem taito tänä päivänä ja kaikki kommunikointi käydään pikareaktioilla ja emojeilla 🙄
No ”ilmaisversiota” minäkin käytin, mutta ne mainokset pomppii ja rajoituksia tulee... mikä on ohjelmalle silloin edullisinta? Näyttää mainoksia ja rajoituksilla houkutella maksamaan sovelluksesta. Miksipä myös manipuloida mitä ja ketä siellä kellekin näkyy...
Tuskin noikaan ohjelmat on tehty oikeassa ”amor-hengessä”? 😄peris234 kirjoitti:
Mä en ole koskaan käyttänyt Tinderin maksullisia ominaisuuksia, eli mainoksia pomppasi välillä esiin ja tykkäysten määrä on rajallinen ja nollautuu muistaakseni 12h välein. Ainakin mulla tuli pääsääntöisesti vastaan asettamani kilometri- ja ikärajan puitteissa olevia naisia, mutta tiedä sitten onko noissakin joku algoritmi millaisia ihmisiä tulee vastaan. Ja siellähän pystyi valitsemaan jotain ennalta laadittuja kiinnostuksenkohteita vähän niinkuin hashtageina, mutta eipä niissäkään paljoa ollut mua kiinnostavia juttuja joten en niitä käyttänyt. Jos ei kiinnosta viini, koirat, matkustelu, musiikki erityisemmin, vaan autot, autourheilu, muu tekniikka, pelit, politiikka, historia, sosiaalipolitiikka jne. niin mitäpä niitä turhia kiinnostuksenkohteita siihen laittaa. Ja esittelytekstin pituuskin on kai rajattu maksutonta palvelua käyttäville, vai onkohan kaikille, niin sekin mua turhautti jonkin verran. Piti pieneen kenttään yrittää kuvailla itseään parhaansa mukaan ja turvautua välillä emojeihin tilan säästämiseksi, mitä periaatteessa inhoan. Noin muutenkin tuntuu, että joillain ihmisillä on aivan olematon Suomem Kielem taito tänä päivänä ja kaikki kommunikointi käydään pikareaktioilla ja emojeilla 🙄
No ”ilmaisversiota” minäkin käytin, mutta ne mainokset pomppii ja rajoituksia tulee... mikä on ohjelmalle silloin edullisinta? Näyttää mainoksia ja rajoituksilla houkutella maksamaan sovelluksesta. Miksipä myös manipuloida mitä ja ketä siellä kellekin näkyy...
Tuskin noikaan ohjelmat on tehty oikeassa ”amor-hengessä”? 😄Tuo onkin muutes aika mielenkiintoinen teoria, että se ohjelma tarjoaa tarkoituksella sellaisia joiden profiili ei vastaa sitä mitä se sinkku ihminen on sieltä itselleen hakemassa ja ihan järkeenkäypäkin suorastaan koska jostainhan se ohjelma tarvitsee niitä sinkkuja sitä käyttämään ja jos tinder toimisi liian tehokkaasti ja ihmiset löytäisivät seuraa niin eihän sitä sovellusta kukaan kohta enään tarvitsisi.
Onkohan toisissa deittisovelluksissa sama homma, kun tuntuu että sieläkin tulee pääasiallisesti sellaisia ihmisiä vain vastaan joiden kanssa ei kemiat kohtaa. O.oNinnnni kirjoitti:
Tuo onkin muutes aika mielenkiintoinen teoria, että se ohjelma tarjoaa tarkoituksella sellaisia joiden profiili ei vastaa sitä mitä se sinkku ihminen on sieltä itselleen hakemassa ja ihan järkeenkäypäkin suorastaan koska jostainhan se ohjelma tarvitsee niitä sinkkuja sitä käyttämään ja jos tinder toimisi liian tehokkaasti ja ihmiset löytäisivät seuraa niin eihän sitä sovellusta kukaan kohta enään tarvitsisi.
Onkohan toisissa deittisovelluksissa sama homma, kun tuntuu että sieläkin tulee pääasiallisesti sellaisia ihmisiä vain vastaan joiden kanssa ei kemiat kohtaa. O.oNo mene ja tiedä?
Noissahan muistaakseni tulee aina jotain tykkäyksiä, joita ei voi nähdä, kunnes ostaa jonkun palvelun. Lisäksi mikä estää ohjelmaa laittamaan vähän epäsopivia profiileja nähtäväks ilmaiskäyttäjille? Kuka valvoo? Ei kukaan...
Kyllä noi on bisnestä...
Jokseenkin ironista myös se, että todellakin kaikki onnistuneet naisasiani (lue: ensitreffit) ovat osuneet ajankohtaan jolloin olin ylipainoinen, juova alkoholisti. Samat naiset, ketkä halusivat musta seuraa, paheksuivat päin naama juomatapojani jotka tiesin kyllä itsekin haitallisiksi ja opin sen kantapään kautta myöhemmin, kuten tiedätte. Nyt kun olen itse tyytyväinen peilikuvaani, ei tarvii kuumotella ratissa, unirytmini on normaalimpi jne. niin kiinnostus zero.
Harmittaa myös kaikki hukatut mahdollisuudet sanotaan noin 6-12 vuotta sitten, jolloin Irc-Galleriassa ja Kuvakkeessa kommentteja sateli suunnilleen saman ikäluokan tytöiltä/naisilta ja samalta suunnalta. Eli tuolloin oli ihan selkeää ylitarjontaa, mutta oma pääkoppa aivan solmussa, ja loppujen lopuksi kaikki kulminoitui asumisjärjestelyyn ja äitiini. Aikuinen ihminen mä olin, mutta kyllä se nyt vaan niin meni, ainakin alitajuisesti, että äitini kautta kaikki asiat hyväksytettiin. Eli jos itseä ei olisi kauheasti haitannut vaikkapa jonkun naisen tatuointi tai lävistys tms. niin en mä silti olisi välttämättä kehdannut näyttää tällaisessa tilanteessa jonkun naisen kuvia äidilleni, tai jaksaa vakuutella etten mene mihinkään leijonankitaan tai "enon" luolaan, sumplia kotiintuloaikoja jne. vaan jakelin pakkeja aika ahkerasti ja kuljin lähinnä tällaisella mielentilalla päästellen välillä höyryjä ulos palstalla: https://memegenerator.net/img/instances/85290425/everything-is-fine.jpg- Anonyymi
Hyvä että poistit. Vaikken ole itse koskaan ollut Tinderissä, pari ystävää on eikä sieltä löydy mitään paitsi päänvaivaa, murheita ja tietysti treffejä, jos niistä tykkää 🤔. Kiihkeinkin treffailija tosin uupuu treffailuun jossain vaiheessa.
Maailma ympärillä muuttuu kokoajan. Nyt kun kysyit niin huomasinpa, että mahtavat muutoksen tuulet on meneillään yhdellä sun toisella. Eroja parisuhteista, uusi työ, uusi opiskelupaikka, läheisten kuolemia ym.
- Sheena - Anonyymi
Hyvä että poistit. Vaikken ole itse koskaan ollut Tinderissä, pari ystävää on eikä sieltä löydy mitään paitsi päänvaivaa, murheita ja tietysti treffejä, jos niistä tykkää 🤔. Kiihkeinkin treffailija tosin uupuu treffailuun jossain vaiheessa.
Maailma ympärillä muuttuu kokoajan. Nyt kun kysyit niin huomasinpa, että mahtavat muutoksen tuulet on meneillään yhdellä sun toisella. Eroja parisuhteista, uusi työ, uusi opiskelupaikka, läheisten kuolemia ym.
- Sheena - Anonyymi
En ole seurannut sinua niin kauan että osaisin kommentoida suoraan kysymykseesi, mutta itse latasin muutama päivä sitten tinderin eka kerta ikinä ja olen nyt hämmästellyt sitä touhua siellä. Vuorokaudessa yli 200 tykkäystä, itse olen tykännyt viidestä. Yksikään heistä ei ole laittanut kuitenkaan viestiä minulle. Ei yksikään. Joten kysymys kuuluu, miksi tykätä profiilista, jos ei ole mitään aikeita viestitellä ko henkilön kanssa jos/kun mahdollisuus tarjoutuu?
Ennen kuin kommentoitte "aloittaisit itse", niin kerron että lähetin viestin yhdelle. Mitä tapahtui? Ei mitään. Match poistui hissukseen.
Kyllä meitä ihan normaalejakin siellä on, ja itse en ainakaan kaipaa yhtään vihatykkäystä. Tykkäyksiä pitäisi antaa vain sellaisille, joiden kanssa voisi kuvitella käyvänsä kahvilla ja joihin haluaisi saada kontaktia. Ugh.Olettaisin että olet nainen? Noinhan se menee, että tykkäykset ovat aika lailla epäsuhdassa, niin eipä ihmekään jos miehille ei tule osumia, tai naisilla ei riitä kiinnostus kirjoitella kun tulee jatkuvasti uusia tykkäyksiä tai osumia.
Ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa, mutta mitä profiilissasi on sellaista, mistä kiinnostua tai vaikkapa aloittaa keskustelu? Jos siinä on pelkkiä lentokone-emojeja ja sc-nimimerkki, niin vähän vaikea siinä on saada ihmisestä mitään "kosketuspintaa" jos näin voi sanoa.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Olettaisin että olet nainen? Noinhan se menee, että tykkäykset ovat aika lailla epäsuhdassa, niin eipä ihmekään jos miehille ei tule osumia, tai naisilla ei riitä kiinnostus kirjoitella kun tulee jatkuvasti uusia tykkäyksiä tai osumia.
Ei tarvitse yksityiskohtaisesti kertoa, mutta mitä profiilissasi on sellaista, mistä kiinnostua tai vaikkapa aloittaa keskustelu? Jos siinä on pelkkiä lentokone-emojeja ja sc-nimimerkki, niin vähän vaikea siinä on saada ihmisestä mitään "kosketuspintaa" jos näin voi sanoa.Nainen olen kyllä. Profiilissani on lyhyt yleiskuvaus minusta, mistä pidän jne.
Lisäsin nyt pari kysymystä, jotta viestin laittaminen helpottuisi. Se on nyt illalla tuottanut yhden yhteydenoton, hyvä niin.
Mutta ei tuokaan ole ihan noin mustavalkoista etteikö naisilla riittäisi kiinnostusta. Minusta tuntuu, että se aloitteen tekeminen on se kaikkein suurin haaste tuolla. Osa miehistä toivoo, että nainen tekisi aloitteen, osalle se on turn off. Siksi turvallisin vaihtoehto naiselle on jäädä odottamaan sitä yhteydenottoa matchilta. Varsinkin kun trendi tuntuu olevan että miehet tykkäävät melkein kaikista naisista siellä. Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen kyllä. Profiilissani on lyhyt yleiskuvaus minusta, mistä pidän jne.
Lisäsin nyt pari kysymystä, jotta viestin laittaminen helpottuisi. Se on nyt illalla tuottanut yhden yhteydenoton, hyvä niin.
Mutta ei tuokaan ole ihan noin mustavalkoista etteikö naisilla riittäisi kiinnostusta. Minusta tuntuu, että se aloitteen tekeminen on se kaikkein suurin haaste tuolla. Osa miehistä toivoo, että nainen tekisi aloitteen, osalle se on turn off. Siksi turvallisin vaihtoehto naiselle on jäädä odottamaan sitä yhteydenottoa matchilta. Varsinkin kun trendi tuntuu olevan että miehet tykkäävät melkein kaikista naisista siellä.Näin arvelinkin. Ja ihan hyvä että profiilissa on tosiaan jotain muutakin kun emojeita tai joku tyhjänpäiväinen motto tai mietelause. En tiedä tekeekö muut miehet samaa, mutta pakko myöntää että itse toisinaan rämppäsin vihreää sydäntä kunnes tuli raja vastaan, katsomatta profiileja sen kummemmin, ja jos tuli osuma ei-kiinnostavan naisen kanssa niin poistin sen sitten osumista, kuten mutkin on monen monta kertaa joku poistanut melkein välittömästi. Juuri tuon olemattomien tykkäysten määrän takia moni mies kokee tällaisen helpommaksi tavaksi, ja tiedän kyllä että se on pahasti ristiriidassa tuon kanssa että kritisoin naisia tyhjistä profiileista. Mutta voi sitä tuollakin tyylillä yhtä lailla pettyä, jos ei tahdo tulla osumia kiinnostavien naisten kanssa, ja yhtä lailla se mahdollinen tyhjä profiili löytyy sitten osumista jos sellainen tulee.
Mulle naiset ovat tehneet jonkin verran aloitteita, itse asiassa kaksi noista kolmesta treffeistä viime eron jälkeen tapahtui naisen aloitteesta Tinderin kautta. Mutta noissakin huomaa jotenkin valtavan kontrastieron verrattuna muutaman vuoden takaiseen kulttuuriin vaikkapa Irc-Galleriassa tai Kuvake-sivustolla. Silloin heiteltiin matalalla kynnyksellä kommenttia toisen ulkonäöstä tekstihymiön kera, ja juttu lähti usein luistamaan ja jatkui mesessä, eikä kaikki ollut niin pirun vakavaa otsa rypyssä touhua kuin tänä päivänä, vaikka itse henkilökohtaisesti (henkilökohtaisten syiden takia) olin tuolloin hieman kireämpi kuin nykyisin.
Tarkoitan, että olen kyllä saanut yllättävänkin syvällisen oloisia keskustelunaloituksia Tinderissä, työni ja asumismuotoni on saattanut herättää kysymyksiä kun ei ole ihan 13kpl tusinassa ne, jotkut ovat ottaneet lemmikit puheeksi kun yhdessä kuvassa näkyi kissani, joka ei ollut edes sen kuvan idea tai "punainen lanka" jne. mutta silti 😅
Että vaikka kuinka mielelläni kertoisinkin työstäni mahdollisimman lyhyesti ja ymmärrettävästi, elämäntilanteestani eli esim. siitä ettei käytännössä ole yhtään perheenjäsentä, siitä että asun 200-vuotta vanhassa talossa jossa on 7 huonetta ja 3 eteistä jne. niin mun mielestä keskustelu on silloin jo heti väärillä raiteilla jos naisen kiinnostuksen aikoo herättää. Tuskin kukaan työpaikkaa tai lemmikkiä Tinderistä etsii, vaan kumppania, ja kuten aloituspostauksessa sanoinkin niin oloni on ollut jotenkin "kuohittu" mikä johtuu osittain varmaan tästäkin. Ei vuosikausiin, tai Tinderissä varmaan koskaan, kukaan ole heittänyt samanlaista flirttiä kuin joskus aiemmin eri alustoilla, esim. jostain naisten työvaate-fetishistä, tai siitä että miten uskallan tehdä uimahyppyjä kympistä ja että pidänkö kädestä kiinni jos joku uskaltautuu kanssani sinne jne. 😄
En periaatteessa tykkää näistä atm/ktm/ytm tai alfa/beta jaotteluista, sillä mua on todella vaikea pistää mihinkään yhteen kategoriaan, mutta joku mun olemuksessa (tai ympäröivässä maailmassa) on nykyään sellaista, että moni nainen näkee mut jonkinlaisena sukupuolineutraalina tyyppinä, enkä tarkoita tätä siis mitenkään sateenkaarisävyisenä terminä mistä tulisi jotkut Crystal Snow -vibat. No, kamupojiksihan tällaisia miehiä on palstalla kutsuttu iät ja ajat 🙄- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Näin arvelinkin. Ja ihan hyvä että profiilissa on tosiaan jotain muutakin kun emojeita tai joku tyhjänpäiväinen motto tai mietelause. En tiedä tekeekö muut miehet samaa, mutta pakko myöntää että itse toisinaan rämppäsin vihreää sydäntä kunnes tuli raja vastaan, katsomatta profiileja sen kummemmin, ja jos tuli osuma ei-kiinnostavan naisen kanssa niin poistin sen sitten osumista, kuten mutkin on monen monta kertaa joku poistanut melkein välittömästi. Juuri tuon olemattomien tykkäysten määrän takia moni mies kokee tällaisen helpommaksi tavaksi, ja tiedän kyllä että se on pahasti ristiriidassa tuon kanssa että kritisoin naisia tyhjistä profiileista. Mutta voi sitä tuollakin tyylillä yhtä lailla pettyä, jos ei tahdo tulla osumia kiinnostavien naisten kanssa, ja yhtä lailla se mahdollinen tyhjä profiili löytyy sitten osumista jos sellainen tulee.
Mulle naiset ovat tehneet jonkin verran aloitteita, itse asiassa kaksi noista kolmesta treffeistä viime eron jälkeen tapahtui naisen aloitteesta Tinderin kautta. Mutta noissakin huomaa jotenkin valtavan kontrastieron verrattuna muutaman vuoden takaiseen kulttuuriin vaikkapa Irc-Galleriassa tai Kuvake-sivustolla. Silloin heiteltiin matalalla kynnyksellä kommenttia toisen ulkonäöstä tekstihymiön kera, ja juttu lähti usein luistamaan ja jatkui mesessä, eikä kaikki ollut niin pirun vakavaa otsa rypyssä touhua kuin tänä päivänä, vaikka itse henkilökohtaisesti (henkilökohtaisten syiden takia) olin tuolloin hieman kireämpi kuin nykyisin.
Tarkoitan, että olen kyllä saanut yllättävänkin syvällisen oloisia keskustelunaloituksia Tinderissä, työni ja asumismuotoni on saattanut herättää kysymyksiä kun ei ole ihan 13kpl tusinassa ne, jotkut ovat ottaneet lemmikit puheeksi kun yhdessä kuvassa näkyi kissani, joka ei ollut edes sen kuvan idea tai "punainen lanka" jne. mutta silti 😅
Että vaikka kuinka mielelläni kertoisinkin työstäni mahdollisimman lyhyesti ja ymmärrettävästi, elämäntilanteestani eli esim. siitä ettei käytännössä ole yhtään perheenjäsentä, siitä että asun 200-vuotta vanhassa talossa jossa on 7 huonetta ja 3 eteistä jne. niin mun mielestä keskustelu on silloin jo heti väärillä raiteilla jos naisen kiinnostuksen aikoo herättää. Tuskin kukaan työpaikkaa tai lemmikkiä Tinderistä etsii, vaan kumppania, ja kuten aloituspostauksessa sanoinkin niin oloni on ollut jotenkin "kuohittu" mikä johtuu osittain varmaan tästäkin. Ei vuosikausiin, tai Tinderissä varmaan koskaan, kukaan ole heittänyt samanlaista flirttiä kuin joskus aiemmin eri alustoilla, esim. jostain naisten työvaate-fetishistä, tai siitä että miten uskallan tehdä uimahyppyjä kympistä ja että pidänkö kädestä kiinni jos joku uskaltautuu kanssani sinne jne. 😄
En periaatteessa tykkää näistä atm/ktm/ytm tai alfa/beta jaotteluista, sillä mua on todella vaikea pistää mihinkään yhteen kategoriaan, mutta joku mun olemuksessa (tai ympäröivässä maailmassa) on nykyään sellaista, että moni nainen näkee mut jonkinlaisena sukupuolineutraalina tyyppinä, enkä tarkoita tätä siis mitenkään sateenkaarisävyisenä terminä mistä tulisi jotkut Crystal Snow -vibat. No, kamupojiksihan tällaisia miehiä on palstalla kutsuttu iät ja ajat 🙄"Irc-Galleriassa tai Kuvake-sivustolla."
No miksi et enää käytä niitä, jos ne kerta niin hyvin sulla toimivat? Anonyymi kirjoitti:
"Irc-Galleriassa tai Kuvake-sivustolla."
No miksi et enää käytä niitä, jos ne kerta niin hyvin sulla toimivat?Aika näivettyneitä mestoja molemmat ovat olleet viime vuosina kun olen joskus kurkkinut, samoin Suomi24 Treffit. Ei noiden suosio ole lähelläkään sitä, mitä se oli joskus sanotaan 2006-2015 kun tilalle on tullut niin paljon muita alustoja, mikä ei ole sinänsä ollenkaan huono asia, eikä nykyisen teknologian luulisi ainakaan vaikeuttavan kommunikointia tai tutustumista, mutta niin on jostain syystä käynyt 🙄 Ei nyky-some ole kaiken maailman sali-belfieineen, wannabe-malleineen, filttereineen, kahvikupposineen, viinilasillisineen, kynsihoitoineen, chihuahua-koirineen, of-linkkeineen, sun muine ollenkaan samanlainen ympäristö kuin vaikkapa galtsu tai Kuvake aikoinaan galluppeineen, ketjukirjeineen, yksittäisten finnien blurraamisineen jne.
Itsehän en ole noista ajoista vanhentunut päivääkään.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Aika näivettyneitä mestoja molemmat ovat olleet viime vuosina kun olen joskus kurkkinut, samoin Suomi24 Treffit. Ei noiden suosio ole lähelläkään sitä, mitä se oli joskus sanotaan 2006-2015 kun tilalle on tullut niin paljon muita alustoja, mikä ei ole sinänsä ollenkaan huono asia, eikä nykyisen teknologian luulisi ainakaan vaikeuttavan kommunikointia tai tutustumista, mutta niin on jostain syystä käynyt 🙄 Ei nyky-some ole kaiken maailman sali-belfieineen, wannabe-malleineen, filttereineen, kahvikupposineen, viinilasillisineen, kynsihoitoineen, chihuahua-koirineen, of-linkkeineen, sun muine ollenkaan samanlainen ympäristö kuin vaikkapa galtsu tai Kuvake aikoinaan galluppeineen, ketjukirjeineen, yksittäisten finnien blurraamisineen jne.
Itsehän en ole noista ajoista vanhentunut päivääkään.Nyky-some on kaikin puolin samanlainen on vanhakin some. Ero on siinä että sinä olet vanhentunut etkä ole pysynyt kehityksessä mukana.
Anonyymi kirjoitti:
Nyky-some on kaikin puolin samanlainen on vanhakin some. Ero on siinä että sinä olet vanhentunut etkä ole pysynyt kehityksessä mukana.
Ilmeeni kun luulin kirjoittaneeni hauskaakin satiiria, mutta sitten muistin että 90% palstalaisista on pahempia assburgereita kuin minä 😑
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ilmeeni kun luulin kirjoittaneeni hauskaakin satiiria, mutta sitten muistin että 90% palstalaisista on pahempia assburgereita kuin minä 😑
Jaa se olikin jollain tavalla satiiria että some olisi nykyään erilainen kuin ennen?
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se olikin jollain tavalla satiiria että some olisi nykyään erilainen kuin ennen?
No siis sinänsä ihan tosissani mä tuon kirjoitin, mutta tarkoituksella vähän kärjistävään sävyyn, ja loppukaneettina vielä totesin etten toki itse ole vanhentunut yhtään, johon sitten tartuit.
Annetaan olla. Peace & love.
- Anonyymi
Viisas päätös. Kannattaa erakoitua kotiin.
Maija 100kg Onko paljonkin sateenkaariporukkaa?
No en mä nyt tiedä kuinka paljon, mutta ne ketkä kokevat identiteettinsä tai seksuaalisuutensa jotenkin sateenkaarimaiseksi, tuovat sen yleensä esiin aika suoraan mikä on tavallaan ihan hyväkin juttu ja selkeyttää asioita. Eikä mulla sinänsä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, siinäpä pervoilevat keskenään, mutta kokemuksesta tiedän että esimerkiksi bi-naisten kanssa kaikki on kirjaimellisesti kaksin verroin vaikeampaa.
peris234 kirjoitti:
No en mä nyt tiedä kuinka paljon, mutta ne ketkä kokevat identiteettinsä tai seksuaalisuutensa jotenkin sateenkaarimaiseksi, tuovat sen yleensä esiin aika suoraan mikä on tavallaan ihan hyväkin juttu ja selkeyttää asioita. Eikä mulla sinänsä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, siinäpä pervoilevat keskenään, mutta kokemuksesta tiedän että esimerkiksi bi-naisten kanssa kaikki on kirjaimellisesti kaksin verroin vaikeampaa.
Selvä. Pervoilevat? Eihän se sen pervompaa ole, kun heteroillakaan.
Bi:t voi olla ronkelimpia, kun on valinnanvaraa kaksin puolin.J-a-n kirjoitti:
Selvä. Pervoilevat? Eihän se sen pervompaa ole, kun heteroillakaan.
Bi:t voi olla ronkelimpia, kun on valinnanvaraa kaksin puolin.No joo ei pitäisi yleistää, mutta ei sekään kuvio nyt ihan normaali ollut, että tapailin naista, joka oli avoimessa suhteessa toisen naisen kanssa, joka puolestaan oli naimisissa miehen kanssa ja tämä mies vasta olikin varsinainen aisuri ja tohvelisankari. 100x mua nössömpi ja introvertimpi vaikka en tätä pariskuntaa irl koskaan tavannutkaan ja halusin irtautua koko kuviosta muutenkin.
Tai se, että eksäni itki viime kesänä perääni, oli varsin allapäin kun pistin poikki jne. mutta muutamaa viikkoa myöhemmin tapasi naispuolisen eksänsä, joka taas oli järkännyt jonkun pariskunnan heidän seurakseen. Ja sehän ei tietenkään mulle kuulu mitä kukakin sinkkuna tekee, en siis missään vaiheessa ole ollut mustis tai mitään, mutta kyllä toi juttu romutti lopunkin luottamuksen ja kunnioituksen kun syksyllä oltiin varovaisen toiveikkaita josko vielä oltaisiin yritetty.
Ja hyvä pointti tuo, että bi-naisilla todellakin on tuplasti enemmän valinnanvaraa. Ei se matematiikka siinä ole ongelma, vaan se että jos joku nainen todellakin näkee toisen naisen mua kiinnostavampana niin on se aikamoinen isku miehisyydelle, mikä mulla on muutenkin vähän sellainen arka paikka.peris234 kirjoitti:
No joo ei pitäisi yleistää, mutta ei sekään kuvio nyt ihan normaali ollut, että tapailin naista, joka oli avoimessa suhteessa toisen naisen kanssa, joka puolestaan oli naimisissa miehen kanssa ja tämä mies vasta olikin varsinainen aisuri ja tohvelisankari. 100x mua nössömpi ja introvertimpi vaikka en tätä pariskuntaa irl koskaan tavannutkaan ja halusin irtautua koko kuviosta muutenkin.
Tai se, että eksäni itki viime kesänä perääni, oli varsin allapäin kun pistin poikki jne. mutta muutamaa viikkoa myöhemmin tapasi naispuolisen eksänsä, joka taas oli järkännyt jonkun pariskunnan heidän seurakseen. Ja sehän ei tietenkään mulle kuulu mitä kukakin sinkkuna tekee, en siis missään vaiheessa ole ollut mustis tai mitään, mutta kyllä toi juttu romutti lopunkin luottamuksen ja kunnioituksen kun syksyllä oltiin varovaisen toiveikkaita josko vielä oltaisiin yritetty.
Ja hyvä pointti tuo, että bi-naisilla todellakin on tuplasti enemmän valinnanvaraa. Ei se matematiikka siinä ole ongelma, vaan se että jos joku nainen todellakin näkee toisen naisen mua kiinnostavampana niin on se aikamoinen isku miehisyydelle, mikä mulla on muutenkin vähän sellainen arka paikka.Nojoo, en minäkään ristiin rastiin pelehtimistä ihan normaalina pidä. Tai sanotaanko, ettei se mun elämässä ole normaalia. Voihan se muille ollakkin. Ja olen vaan poikkeava, kun suosin perinteistä parisuhdekavaa. Duona.
Voisin olla parisuhteessa naisen kuin miehenkin kanssa, isoinpa erona lähinnä sukupuoli. Ja arki varmasti on erilaista naisen kun miehen kanssa. Mutta joo, parisuhde eli parina, ei noin siellä täällä hosuen.
Juu, voihan se kolauttaa. Mä taas jotenkin ajattelen, että ihan sama, jos en kelpaa yhdelle, kelpaan toiselle. Ei se satuta, jos ei ole ehtinyt ihastua. Sitten sattuu, kun joku muu menee edelle. Ja itse et kelpaa. Mut kun ei ole vielä mitenkään muuta kun kiinnostunut pintapuolisesti, niin ei haittaa valkkaako mummon vai papan, eikä mua. :)- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
No joo ei pitäisi yleistää, mutta ei sekään kuvio nyt ihan normaali ollut, että tapailin naista, joka oli avoimessa suhteessa toisen naisen kanssa, joka puolestaan oli naimisissa miehen kanssa ja tämä mies vasta olikin varsinainen aisuri ja tohvelisankari. 100x mua nössömpi ja introvertimpi vaikka en tätä pariskuntaa irl koskaan tavannutkaan ja halusin irtautua koko kuviosta muutenkin.
Ja hyvä pointti tuo, että bi-naisilla todellakin on tuplasti enemmän valinnanvaraa. Ei se matematiikka siinä ole ongelma, vaan se että jos joku nainen todellakin näkee toisen naisen mua kiinnostavampana niin on se aikamoinen isku miehisyydelle, mikä mulla on muutenkin vähän sellainen arka paikka.Tuplasti valinnanvaraa, vähintään triplasti enemmän ongelmia...
J-a-n kirjoitti:
Nojoo, en minäkään ristiin rastiin pelehtimistä ihan normaalina pidä. Tai sanotaanko, ettei se mun elämässä ole normaalia. Voihan se muille ollakkin. Ja olen vaan poikkeava, kun suosin perinteistä parisuhdekavaa. Duona.
Voisin olla parisuhteessa naisen kuin miehenkin kanssa, isoinpa erona lähinnä sukupuoli. Ja arki varmasti on erilaista naisen kun miehen kanssa. Mutta joo, parisuhde eli parina, ei noin siellä täällä hosuen.
Juu, voihan se kolauttaa. Mä taas jotenkin ajattelen, että ihan sama, jos en kelpaa yhdelle, kelpaan toiselle. Ei se satuta, jos ei ole ehtinyt ihastua. Sitten sattuu, kun joku muu menee edelle. Ja itse et kelpaa. Mut kun ei ole vielä mitenkään muuta kun kiinnostunut pintapuolisesti, niin ei haittaa valkkaako mummon vai papan, eikä mua. :)Minua ei haittaisi, jos nainen kävisi panemassa toisen naisen kanssa, mutta toisia miehiä en hyväksyisi.
Palstakamu kirjoitti:
Minua ei haittaisi, jos nainen kävisi panemassa toisen naisen kanssa, mutta toisia miehiä en hyväksyisi.
Niinno, mä en oikein osaa jakaa rakastamaani ihmistä muiden kanssa. Ja olen nähnyt miten paljon surua ja tuskaa tuollasesta jakamisesta koituu. Ihan omakohtaisestikin saanut kokea iloisien jakajien tuomaa tuskaa henkisesti kuin fyysisestikin.
Siinä ketjussa on aina joku huolimaton jolle kaikki on ihan yks hailee, terveys ihan kaikki. Siitä sitten voi koitua paljon ja pitkäaikaista pahaa.J-a-n kirjoitti:
Niinno, mä en oikein osaa jakaa rakastamaani ihmistä muiden kanssa. Ja olen nähnyt miten paljon surua ja tuskaa tuollasesta jakamisesta koituu. Ihan omakohtaisestikin saanut kokea iloisien jakajien tuomaa tuskaa henkisesti kuin fyysisestikin.
Siinä ketjussa on aina joku huolimaton jolle kaikki on ihan yks hailee, terveys ihan kaikki. Siitä sitten voi koitua paljon ja pitkäaikaista pahaa.Vältytään noilta terveyshaitoilta ja sydänsuruilta, kun ollaa parina ilman kolmansia, neljänsiä, viidensiä jne.
Siinä vaiheessa, kun sanon että mene vaan ja eti joku muu sänkyyn olen siinä toivossa, että älyää häipyä muutenkin mun elämästäni. En enää välitä missä menee ja mitä tekee.J-a-n kirjoitti:
Siinä ketjussa on aina joku huolimaton jolle kaikki on ihan yks hailee, terveys ihan kaikki. Siitä sitten voi koitua paljon ja pitkäaikaista pahaa.Itekkin olen tosi tarkka terveyden suhteen nykyään. Toki haluaisin tietää, ketä naiseni panee, sillä siinä altistuisi itsekin. Ja toki nuo tunnepuolen jutut ovat asia erikseen. Sekin riski olisi, että nainen lähtisi toisen mukaan pysyvästi.
Palstakamu kirjoitti:
Itekkin olen tosi tarkka terveyden suhteen nykyään. Toki haluaisin tietää, ketä naiseni panee, sillä siinä altistuisi itsekin. Ja toki nuo tunnepuolen jutut ovat asia erikseen. Sekin riski olisi, että nainen lähtisi toisen mukaan pysyvästi.
Juu. Olen kanssa tarkka, kun on ollut terveys ja henkikin mennä x3 yhden exän ja kylän yhteisen naisen takia. Eka märkivän tulehduksen takia joka oli viittä vaille verenmyrkytys, tulehdusarvot pilvissä. Sitten jäi umppari leikkaamatta tuon takia ja kun lopulta pääsi sen leikkaamaan tuon jälkeen, tulikin komplikaatio.
Ja vielä tuosta tulehduksesta nuupahtanut munanjohdin aiheutti kohdunulkoisen ja sisäisen verenvuodon, henki oli taas vaarassa. Ja menetettiin ainoa mahdollisuus saada lapsi exän kanssa, joka oli muuten terve tutkimuksissa.
Erokin liittyy osin lapsettomuuteen eli yksi säätäminen voi aiheuttaa vitunmoisen ketjureaktion. Kun yksi leväperä toisen leväperän kanssa vitut viis veisaa tarttuvien tautien levittelystä.J-a-n kirjoitti:
Juu. Olen kanssa tarkka, kun on ollut terveys ja henkikin mennä x3 yhden exän ja kylän yhteisen naisen takia. Eka märkivän tulehduksen takia joka oli viittä vaille verenmyrkytys, tulehdusarvot pilvissä. Sitten jäi umppari leikkaamatta tuon takia ja kun lopulta pääsi sen leikkaamaan tuon jälkeen, tulikin komplikaatio.
Ja vielä tuosta tulehduksesta nuupahtanut munanjohdin aiheutti kohdunulkoisen ja sisäisen verenvuodon, henki oli taas vaarassa. Ja menetettiin ainoa mahdollisuus saada lapsi exän kanssa, joka oli muuten terve tutkimuksissa.
Erokin liittyy osin lapsettomuuteen eli yksi säätäminen voi aiheuttaa vitunmoisen ketjureaktion. Kun yksi leväperä toisen leväperän kanssa vitut viis veisaa tarttuvien tautien levittelystä.Siis se kesken mennyt munajihtimeen jäänyt ihmisenalku oli täysin normaalisti kehittynyt ja terve patologin mukaan. Munanjohdin vaan on väärä paikka ja huonosti kävi. Ja nuupahtanut munanjohdin on aina riski.
Syy miksi nuupahti oli se tauti ja tulehdus. Ja miksi tuli tauti ja kävi noin, niin exän ja hänen humppalullan takia.J-a-n kirjoitti:
Erokin liittyy osin lapsettomuuteen eli yksi säätäminen voi aiheuttaa vitunmoisen ketjureaktion. Kun yksi leväperä toisen leväperän kanssa vitut viis veisaa tarttuvien tautien levittelystä.Jouduit sitten pahimman kautta kokemaan. Ja itse vielä olit syytön kokonaan. Ihmiset ovat uskomattomia tautipesiä. Jotkut hokevat, että se mikä ei tapa vahvistaa, tajuamatta kuitenkaan kuinka lopullisia seurauksia hetken huvilla voi olla.
Palstakamu kirjoitti:
Jouduit sitten pahimman kautta kokemaan. Ja itse vielä olit syytön kokonaan. Ihmiset ovat uskomattomia tautipesiä. Jotkut hokevat, että se mikä ei tapa vahvistaa, tajuamatta kuitenkaan kuinka lopullisia seurauksia hetken huvilla voi olla.
Kyllä. Miksi ylipäänsä sain tartunnan, olimme luopuneet kondomista koska kihlaparina yritettiin lasta. Ja päätti sitten käydä puoli vuotta siinä ohessa vieraissa ja tuon humppalullan luona panemassa.
Vaikka tiesi, että se muija on koko kylän yhteinen reikä ja ihan kusipää ämmä muutenkin. Jätti pentunsakin vauvana ja taaperona heitteille yksin, kun lähti miehiä vamppaamaan ja pani ukkojen kanssa lapsensa nähden yksiössään.
Mulle nauroi, että mitäs tuosta syö antibiootit. Ja voisi kuulemma harrastaa minunkin kanssa kostoseksiä. Ja suhdetta jatkoivat vielä tämän jälkeen, kun olin sairaalahoidossa. Exä oli tuon ämmän luona.
Että jos humppalullia ei ole ja huoraavia ukkojakaan, ei tautejakaan tarttis pelätä.J-a-n kirjoitti:
Kyllä. Miksi ylipäänsä sain tartunnan, olimme luopuneet kondomista koska kihlaparina yritettiin lasta. Ja päätti sitten käydä puoli vuotta siinä ohessa vieraissa ja tuon humppalullan luona panemassa.
Vaikka tiesi, että se muija on koko kylän yhteinen reikä ja ihan kusipää ämmä muutenkin. Jätti pentunsakin vauvana ja taaperona heitteille yksin, kun lähti miehiä vamppaamaan ja pani ukkojen kanssa lapsensa nähden yksiössään.
Mulle nauroi, että mitäs tuosta syö antibiootit. Ja voisi kuulemma harrastaa minunkin kanssa kostoseksiä. Ja suhdetta jatkoivat vielä tämän jälkeen, kun olin sairaalahoidossa. Exä oli tuon ämmän luona.
Että jos humppalullia ei ole ja huoraavia ukkojakaan, ei tautejakaan tarttis pelätä.Olin silloin niin raivona, että olin käydä pistämässä kylmäksi sen akan. Muutin mieleni vain, kun muistin hänellä olevan taaperon. Enkä halunnut lapsen jäävän orvoksi.
Mutta vihasin niin rajusti, että olin vähällä päätyä pahaan tekoon.J-a-n kirjoitti:
Olin silloin niin raivona, että olin käydä pistämässä kylmäksi sen akan. Muutin mieleni vain, kun muistin hänellä olevan taaperon. Enkä halunnut lapsen jäävän orvoksi.
Mutta vihasin niin rajusti, että olin vähällä päätyä pahaan tekoon.Mutta eikö se pettäminen ole kumppanin vika, eikä sen vieraan akan? Eikö kannattaisi siis mieluummin pistää mies kylmäksi, jos jonkun aikoo teloittaa?
Palstakamu kirjoitti:
Mutta eikö se pettäminen ole kumppanin vika, eikä sen vieraan akan? Eikö kannattaisi siis mieluummin pistää mies kylmäksi, jos jonkun aikoo teloittaa?
Molemmat. Vieras akka on syypää silti tahallaan taudin levittelyyn. Kun sai tietää, että oli saanut naapurin ukkomieheltä klamydian, kutsu exäni paikalle itsetuhoisin puhein, muttei kertonut taudistaan. Halusi vaan ilman kumia lohduketta ja onnistui haluamisessaan ja sai sen eteenpäin. Paskapää kun tiesi meidän perhesuunnitelmista.
Se oli ihan pimeä ihminen muutenkin. Jos jollakin meni hyvin tai paremmin kun sillä se teki mitä vaan saadakseen pilattua ne kuviot.
Tunsin jotenkuten hänet yhden toisen miehen kautta. Jota sitäkin kusetti minkä ehti. Mä kun varotin sen touhuista tuolloin, niin nyt näki hetkensä kostaa.
Se veti näytelmää ja pyöritteli idiootteja miehiä miten tykkäs. Jotkut naiset osaa.J-a-n kirjoitti:
Molemmat. Vieras akka on syypää silti tahallaan taudin levittelyyn. Kun sai tietää, että oli saanut naapurin ukkomieheltä klamydian, kutsu exäni paikalle itsetuhoisin puhein, muttei kertonut taudistaan. Halusi vaan ilman kumia lohduketta ja onnistui haluamisessaan ja sai sen eteenpäin. Paskapää kun tiesi meidän perhesuunnitelmista.
Se oli ihan pimeä ihminen muutenkin. Jos jollakin meni hyvin tai paremmin kun sillä se teki mitä vaan saadakseen pilattua ne kuviot.
Tunsin jotenkuten hänet yhden toisen miehen kautta. Jota sitäkin kusetti minkä ehti. Mä kun varotin sen touhuista tuolloin, niin nyt näki hetkensä kostaa.
Se veti näytelmää ja pyöritteli idiootteja miehiä miten tykkäs. Jotkut naiset osaa.Se kun ei muuten pärjännyt mua vastaan, niin pillua sitten käytti aseenaan. Vaikka sai itsekin sairauksia. Useamman kerrankin, kun ukkoja oli liukuhihnalla. Ja toisin kun täällä sanotaan, lihavat kelpas oli 90 kg tyttö ja silti oli panijoita.
Ite olin silloin vielä 55 kiloinen himoliikkuja. Siitäkin muuten mainitsi, että sainpa läskinä sun miehen. :D
Oli kyllä yks vitun apina. Ansaitsivat toisensa.J-a-n kirjoitti:
Se kun ei muuten pärjännyt mua vastaan, niin pillua sitten käytti aseenaan. Vaikka sai itsekin sairauksia. Useamman kerrankin, kun ukkoja oli liukuhihnalla. Ja toisin kun täällä sanotaan, lihavat kelpas oli 90 kg tyttö ja silti oli panijoita.
Ite olin silloin vielä 55 kiloinen himoliikkuja. Siitäkin muuten mainitsi, että sainpa läskinä sun miehen. :D
Oli kyllä yks vitun apina. Ansaitsivat toisensa.Olis pitänyt vetää turpaan jo silloin vuosia aiemmin, kun kusetti mun kaveria.
J-a-n kirjoitti:
Se veti näytelmää ja pyöritteli idiootteja miehiä miten tykkäs. Jotkut naiset osaa.No ei kyllä kuulosta kivalta tyypiltä. Sen suhteen teki palveluksen sinulle, että paljastui millainen mies sinulla oli. Kuvittele jos olisitte kerennyt lapsia tekemään.
Palstakamu kirjoitti:
No ei kyllä kuulosta kivalta tyypiltä. Sen suhteen teki palveluksen sinulle, että paljastui millainen mies sinulla oli. Kuvittele jos olisitte kerennyt lapsia tekemään.
Niinpä, onni onnettomuudessa. Ärsyttää vaan vieläkin minkä sotkun ja vyyhdin sai aikaan. Pitäisi vähän miettiä pidemmälle, kun pippeli pimppaan ja hellurei. Niitä seurauksiakin sitten, vaikkei oma terveys tosiaan kiinnostaisi paskaakaan, mutta entäs ne kaikki tulevat muut?
Kyllä mä ainakin olen aina miettnyt paitsi omaa terveyttäni, myös mahdollisen kumppanin seksuaaliterveyttä. En todellakaan halua sairastuttaa ketään ja aiheuttaa ongelmia kenenkään lisääntymiseen tms. Siksi siitä alapäästä pidetään huolta eikä nussita missä sattuu ja miten sattuu. :)J-a-n kirjoitti:
Niinpä, onni onnettomuudessa. Ärsyttää vaan vieläkin minkä sotkun ja vyyhdin sai aikaan. Pitäisi vähän miettiä pidemmälle, kun pippeli pimppaan ja hellurei. Niitä seurauksiakin sitten, vaikkei oma terveys tosiaan kiinnostaisi paskaakaan, mutta entäs ne kaikki tulevat muut?
Kyllä mä ainakin olen aina miettnyt paitsi omaa terveyttäni, myös mahdollisen kumppanin seksuaaliterveyttä. En todellakaan halua sairastuttaa ketään ja aiheuttaa ongelmia kenenkään lisääntymiseen tms. Siksi siitä alapäästä pidetään huolta eikä nussita missä sattuu ja miten sattuu. :)Tai pysyis sitten noi ei mitään väliä tyypit keskenään. Vittuako ne edes yrittää pariutua ihmisten kanssa, joille muullakin on väliä kun sillä että on paljon naimakavereita ja hihhihii hirmu hauskaa vatkata kaikkien kanssa. Ottaa taudit ja kaiken paskan mukaansa.
Kuulostan vihamielisesltä ja ehkä olenkin. Mutta jos suinkin tiedän, että kumppani on joku tuhannen mulkun Tuulikki tai tuhannen pillun pauli niin helvettiin heivaan alta aika yksikön, ihan sama miten kiva on muuten. Mä en usko että leopardi pääsee täplistään, eikä humppalulla tavoistaan tai taudeistaan. Enkä aio olla kenenkään sellaisen uhri tai leikkikalu, jonka aivot on alapäässä.Palstakamu kirjoitti:
No ei kyllä kuulosta kivalta tyypiltä. Sen suhteen teki palveluksen sinulle, että paljastui millainen mies sinulla oli. Kuvittele jos olisitte kerennyt lapsia tekemään.
Yksinhuoltajahan musta olis tullut heti. Aikuisiahan ne mukulatkin jo olis, jos olis silloin siunaantunut. Parikymppisiä.
J-a-n kirjoitti:
Yksinhuoltajahan musta olis tullut heti. Aikuisiahan ne mukulatkin jo olis, jos olis silloin siunaantunut. Parikymppisiä.
Olis ollut yksinään se muksu/muksut ja talovelkakin harteilla. Ois voinut joutua luopumaan omakotitalostakin sitten saman tien, vaikka vasta silloj 21-vuotiaan sen ostin. Milläs mä olisjn sitä kustantanut äitiyslomalla olemalla ilman puolison tukea. Puolison josta ei mitään tulea ollut koskaan muutenkaan. Ihan elätettävä tyhjäntoimittaja, ainoa asia mitä osas niin paneskella ympäriinsä. Ei ole kovin hääppönen heppu.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Olis ollut yksinään se muksu/muksut ja talovelkakin harteilla. Ois voinut joutua luopumaan omakotitalostakin sitten saman tien, vaikka vasta silloj 21-vuotiaan sen ostin. Milläs mä olisjn sitä kustantanut äitiyslomalla olemalla ilman puolison tukea. Puolison josta ei mitään tulea ollut koskaan muutenkaan. Ihan elätettävä tyhjäntoimittaja, ainoa asia mitä osas niin paneskella ympäriinsä. Ei ole kovin hääppönen heppu.
kokemus = hyvät taidot
Anonyymi kirjoitti:
kokemus = hyvät taidot
No kokemusta nyt kertyy sen yhdenkin kanssa vehdatessa, eikä parisuhteessa elävän tarvitse osata muita tyydyttääkään, kun se oma kumppaninsa. Panostaa häneen ja hänen mielihyvään, eikä koko maailman panemiseen.
Ja jos on sinkku, niin miettii edes hetken päällään eikä alapäällään kannattaako se " sekoillaan ja säädetään, kun ollaan sinkkuja" touhu välttämättä kuitenkaan. Onko ihan oikeesti kenenkään pillun päällä hyppiminen tai munan vatkaaminen niin välttämätöntä, että ottaa typeriä riskejä sen takia?
En ole tähän kuvapeliin ikinä tutustunut, mutta onko se siis oikeasti niin että siellä esitellään lähinnä pärstä ja sitten joku pyyhkäisee oikealle tai vasemmalle? Näin olen ymmärtänyt.
Jotenkin hullunkurinen ajatus alkaa tutustumaan pelkän ulkonäön perusteella. Maailmahan on täynnä kauniita naisia ja sekaisinhan siinä menisi jos kaikkien kauniiden perään haikailisi.Osapuilleen noin se menee. Mä en muiden miesten profiileja koskaan selaillut edes uteliaisuuttani tai vertailun vuoksi, mutta en sitten tiedä mikä ulkonäössäni tai lyhyessä hieman pilke silmäkulmassa kirjoitetussa esittelyssäni oli pielessä vai oliko mikään, todennäköisesti vain hukuin massaan kun naisille niitä tykkäyksiä ymmärrettävästi tulee huomattavasti enemmän. No tatuoinneista monet tykkää ja niitä mulla ei ole, mutta jos se on kriteeri tykkäykselle niin aika heikoilla jäillä silloin liikutaan joka tapauksessa.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Osapuilleen noin se menee. Mä en muiden miesten profiileja koskaan selaillut edes uteliaisuuttani tai vertailun vuoksi, mutta en sitten tiedä mikä ulkonäössäni tai lyhyessä hieman pilke silmäkulmassa kirjoitetussa esittelyssäni oli pielessä vai oliko mikään, todennäköisesti vain hukuin massaan kun naisille niitä tykkäyksiä ymmärrettävästi tulee huomattavasti enemmän. No tatuoinneista monet tykkää ja niitä mulla ei ole, mutta jos se on kriteeri tykkäykselle niin aika heikoilla jäillä silloin liikutaan joka tapauksessa.
Tinderistä en ymmärrä mitään. Jotenkin aina tuntunut liian naamakeskeiseltä jutulta.
Nosta itsellesi hattua, kun sieltä olet poistunut. Ehkä nyt elämääsi tulee jotain parempaa.
Olen niitä harvinaisia naisia, joilla ei ole tatuointeja ja itse en myöskään tykkää tatuoiduista miehistä. Varsinkin värilliset isot kuvat saavat kylmänväristykset aikaan.
Sinulla on kiinnostuksen kohteet sen verran "erikoiset", jotka voivat kyllä hiukan haitata naisen saamista. Eikös kuitenkin autojutuissa jo ole naisiakin paljon mukana? Löytyisikö sieltä ehdokasta? Anonyymi kirjoitti:
Tinderistä en ymmärrä mitään. Jotenkin aina tuntunut liian naamakeskeiseltä jutulta.
Nosta itsellesi hattua, kun sieltä olet poistunut. Ehkä nyt elämääsi tulee jotain parempaa.
Olen niitä harvinaisia naisia, joilla ei ole tatuointeja ja itse en myöskään tykkää tatuoiduista miehistä. Varsinkin värilliset isot kuvat saavat kylmänväristykset aikaan.
Sinulla on kiinnostuksen kohteet sen verran "erikoiset", jotka voivat kyllä hiukan haitata naisen saamista. Eikös kuitenkin autojutuissa jo ole naisiakin paljon mukana? Löytyisikö sieltä ehdokasta?No en mä tiedä tuleeko elämästäni sen parempaa ilman Tinderiä, en mä nyt sen takia yöuniani menettänyt, mutta ikäänkuin kasvoin ulos sieltä.
Tiedän kyllä että jotkut kiinnostuksenkohteeni on hieman erikoisia, ja tiedän niistä paljon ns. pintaa syvemmältä, mutta onhan miehillä noin yleisesti ottaen muutenkin eri kiinnostuksenkohteet kuin naisilla. Että harvaa miestä varmaan oikeasti kiinnostaa jotkut manikyyrit, sisustustaulut sun muut. Mutta sitten tullaankin siihen, että miksi erikoiset kiinnostuksenkohteet tekee musta ei-kiinnostavan miehen, jos joka tapauksessa valtaosalla naisista ja miehistä on hieman eri kiinnostuksenkohteet? Miksi esimerkiksi formulat, ralli, Pohjois-Amerikan ratasarjat, näiden historia, Yhdysvaltain sisällissota 1860-luvulla, ralli- ja muiden autopelisimujen pelaaminen, maastopyöräily, vaskitsojen bongaaminen ja kuvaaminen jne. ovat erikoisia kiinnostuksenkohteita, jotka tekevät miehestä outolinnun, mutta esim. lätkän seuraaminen, jonkun joukkuelajin harrastaminen, veneily, terassin rakentaminen, grillaaminen, jne. ovat normaaleja miesten juttuja mistä ei välttämättä kaikki naiset (sori yleistys) ymmärrä mutta ne on ok?
Ja tuohon, että onko autopiireissä naisia niin kyllähän niitä on. Mutta faktahan on se, että autoista kiinnostuneet naiset ovat pääsääntöisesti kiinnostuneita tuning-autoista, niihin liittyvistä tapahtumista, vanhoista jenkkiraudoista ja siihen liittyvästä 50's kulttuurista sun muusta, joten se on oikeastaan ihan se ja sama kuinka hyvä olen työssäni, kuinka pidetty ns. "Jormien" keskuudessa, tai kuinka paljon tiedän autojen tekniikasta, mallisarjoista, vuosimalleista, konetyypeistä yms. Työni ei siis ulospäin näytä mitenkään hohdokkaalta, enkä varsinaisesti edes miellä itseäni työni ulkopuolella ns. autoharrastajaksi kun harvemmin on kovin ihmeellistä autoa alla tai työn alla. Muahan ei sinänsä haittaa vaikka nainen tulisi treffeille M3 Bemarilla tai vaikka keulivalla Silveradolla jos sikseen on, mutta sitten tullaankin siihen, missä valossa autoharrastaja-naiset näkevät kulloisenkin käyttöautoni, tässä tapauksessa tämän vm.2004 Lagunan.
Itse asiassa se mun entinen punainen Fiesta jolla ajelin parina kesänä, oli kerran liian kova pala eräälle Tinder-naiselle jonka autolla olisi käytännössä voinut ajella kahdeksikkoa Fiestani ympärillä sillä aikaa kun mä olisin kytkenyt akun kiinni, ahtautunut matkustajan oven kautta kuskin paikalle, ja saanut auton käyntiin 😂 No ehkä siinä oli muitakin syitä, mutta aika tylyn vastauksen tosiaan sain kun joskus ehdotin että mentäisiin jomman kumman autolla ilta-ajelulle, tarkoittaen ilman muuta siis hänen autoaan.
Eikä hän sitä ihan noin ilmaissut kuin mä tuossa ylempänä, mutta varmaan sisimmissään ajatteli noin. Enkä mäkään sitä autoa herranen aika mitenkään tosissani ottanut 😄 Eikä toi Fiesta myöskään ole /ollut edes ainoa juttu mihin olen suhtautunut vähän sellasella asenteella, että ei tää niin vakavaa ole hei, mutta kaikki ei aina tunnu ymmärtävän tollasta hieman itseironista huumorintajuani.peris234 kirjoitti:
No en mä tiedä tuleeko elämästäni sen parempaa ilman Tinderiä, en mä nyt sen takia yöuniani menettänyt, mutta ikäänkuin kasvoin ulos sieltä.
Tiedän kyllä että jotkut kiinnostuksenkohteeni on hieman erikoisia, ja tiedän niistä paljon ns. pintaa syvemmältä, mutta onhan miehillä noin yleisesti ottaen muutenkin eri kiinnostuksenkohteet kuin naisilla. Että harvaa miestä varmaan oikeasti kiinnostaa jotkut manikyyrit, sisustustaulut sun muut. Mutta sitten tullaankin siihen, että miksi erikoiset kiinnostuksenkohteet tekee musta ei-kiinnostavan miehen, jos joka tapauksessa valtaosalla naisista ja miehistä on hieman eri kiinnostuksenkohteet? Miksi esimerkiksi formulat, ralli, Pohjois-Amerikan ratasarjat, näiden historia, Yhdysvaltain sisällissota 1860-luvulla, ralli- ja muiden autopelisimujen pelaaminen, maastopyöräily, vaskitsojen bongaaminen ja kuvaaminen jne. ovat erikoisia kiinnostuksenkohteita, jotka tekevät miehestä outolinnun, mutta esim. lätkän seuraaminen, jonkun joukkuelajin harrastaminen, veneily, terassin rakentaminen, grillaaminen, jne. ovat normaaleja miesten juttuja mistä ei välttämättä kaikki naiset (sori yleistys) ymmärrä mutta ne on ok?
Ja tuohon, että onko autopiireissä naisia niin kyllähän niitä on. Mutta faktahan on se, että autoista kiinnostuneet naiset ovat pääsääntöisesti kiinnostuneita tuning-autoista, niihin liittyvistä tapahtumista, vanhoista jenkkiraudoista ja siihen liittyvästä 50's kulttuurista sun muusta, joten se on oikeastaan ihan se ja sama kuinka hyvä olen työssäni, kuinka pidetty ns. "Jormien" keskuudessa, tai kuinka paljon tiedän autojen tekniikasta, mallisarjoista, vuosimalleista, konetyypeistä yms. Työni ei siis ulospäin näytä mitenkään hohdokkaalta, enkä varsinaisesti edes miellä itseäni työni ulkopuolella ns. autoharrastajaksi kun harvemmin on kovin ihmeellistä autoa alla tai työn alla. Muahan ei sinänsä haittaa vaikka nainen tulisi treffeille M3 Bemarilla tai vaikka keulivalla Silveradolla jos sikseen on, mutta sitten tullaankin siihen, missä valossa autoharrastaja-naiset näkevät kulloisenkin käyttöautoni, tässä tapauksessa tämän vm.2004 Lagunan.
Itse asiassa se mun entinen punainen Fiesta jolla ajelin parina kesänä, oli kerran liian kova pala eräälle Tinder-naiselle jonka autolla olisi käytännössä voinut ajella kahdeksikkoa Fiestani ympärillä sillä aikaa kun mä olisin kytkenyt akun kiinni, ahtautunut matkustajan oven kautta kuskin paikalle, ja saanut auton käyntiin 😂 No ehkä siinä oli muitakin syitä, mutta aika tylyn vastauksen tosiaan sain kun joskus ehdotin että mentäisiin jomman kumman autolla ilta-ajelulle, tarkoittaen ilman muuta siis hänen autoaan.
Eikä hän sitä ihan noin ilmaissut kuin mä tuossa ylempänä, mutta varmaan sisimmissään ajatteli noin. Enkä mäkään sitä autoa herranen aika mitenkään tosissani ottanut 😄 Eikä toi Fiesta myöskään ole /ollut edes ainoa juttu mihin olen suhtautunut vähän sellasella asenteella, että ei tää niin vakavaa ole hei, mutta kaikki ei aina tunnu ymmärtävän tollasta hieman itseironista huumorintajuani.Mikset muuten panostaisi johonkin peruskivaan autoon? Eikö sellaisella olisi mukavampi ajella, kun jollain kotterolla? Itekkin ostin tässä pari vuotta sitten sellaisen halpis Dacian uutena. Sitä ennen oli laho Toyota Corolla, jossa oli niin syöpynyt pohja, että lattiasta näki läpi :D
Palstakamu kirjoitti:
Mikset muuten panostaisi johonkin peruskivaan autoon? Eikö sellaisella olisi mukavampi ajella, kun jollain kotterolla? Itekkin ostin tässä pari vuotta sitten sellaisen halpis Dacian uutena. Sitä ennen oli laho Toyota Corolla, jossa oli niin syöpynyt pohja, että lattiasta näki läpi :D
Omakehuun on tapana sortua toisinaan, mutta alan miehenä satoja autoja nähneenä ja ties mitä pskoja omistaneena voin sanoa että Laguna on tällä hetkellä kyllä jaetulla ykkössijalla niiden C-sarjan Mersujen kanssa mitä tulee autoihini 🙄 Voi kiilata ykköspaikallekin jos kestää pidemmän päälle, sillä farmarimallina se on paljon Mersuja kätevämpi. Se on ihan oikeasti hyväkuntoinen yksilö, ylläpito tähän mennessä ollut halpaa ja helppoa, tyyppiviat tiedossa ja ne ei ole kalliita vaikka melkein joka katsastuksessa noi yleensä pomppaakin, peruskivana varusteena esim. puolinahkasisusta, ilmastointi yms.
Mutta maineensa vanki, kuten sunkin viestistä välittyy 😅 Kyllähän niiden hylkyprosentit huitelee 50 tai voi olla ylikin, mutta valtaosa vioista liittyy alapalloniveliin, kallistuksenvakaajan välitankoihin, ikkunannostimiin, jarrujen jumittamiseen yms. Ja se huono maine taas näkyy hinnoissa, mistä käytetyn Rellun ostaja vain kiittää 😃
Ja kuten olen todennutkin, niin en ole ikinä onnistunut naisasioissa hienon auton ansiosta, mutta olen monta kertaa onnistunut jostain aivan totaalisesta romukasasta huolimatta 😁 Pääasia että olen itse autooni tyytyväinen, kyllä sekin on tuhoontuomittu tie että ostaa autonsa sen perusteella että kuvittelee saavansa sen avulla paremmin naisseuraa.
- Anonyymi
Ei kai kukaan kymmeniin vuosiinkaan ole käyttänyt jotain facebookia.
Itse ajelin hiuksia Philipsin hienolla uudella koneella - Anonyymi
Ukkonen jurisee pienesti jossain.
- Anonyymi
Tinder on parasta siihen että saa pikatreffit ja pikaseksiä. Olen tavannut 9 naista tinderistä viimeisen 18 kuukauden aikana. Yhen kanssa olin jopa koko juhannusviikon viime vuonna. Olin vuokrannut mökin ja pyysin yhtä naista mukaan sinne ja nainen empimättä suostui vaikka ei tuntenut minua kovinkaan hyvin. Välillä käytiin tietysti kaupasta hakee ruokaa mutta muutoin oltiin mökillä. Luulisi että turun kokoisessa paikassa periskin saisi osumia tinderistä helposti.
- Anonyymi
Tinder on huono. Ikinä en alentuisi moiseen hömppään.
- Anonyymi
Science advances/aspirational pursuit of mates in online dating markets/8. 8.2018
-USAssa tutkimus online deittailusta
- sekä miehet että naiset tavoittelivat itseään 25% haluttavampaa
- eri haluttavuustasoisten kanssa erilainen viestintä strategia
-kaksi hypoteesia: etsitään matsaavaa tai kilpailu halutuimmista
➡näiden lopputulema voi olla sama
-fyysinen viehätys tulot➡ tavoitellaan viehättävintä
-rotu, etnisyys, koulutus➡etsitään samanlaista
Yksilön kokonaispisteet?
➡tässä operationaalinen määritelmä, saatujen viestien määrä
Suurin osa sai kädellisen, pieni osa roppakaupalla/30-v nainen 1504 viestiä kuukaudessa
Haluttavuutta kuitenkin myös se ketkä ottaa kontaktia, heidän saamiensa viestien määrä
Naisen haluttavuuspiikki oli 18 v, miehen 50 v
Naisilla ylempi korkeakoulututkinto vähensi haluttavuutta, ikä vakioitu
Yleisin, modal, käyttäytyminen miehillä ja naisilla suunnilleen omantasoisen kontaktointi
Mutta tämän modaalisen arvon jakaumat huomattavan vinoja oikealla➡kummankin sukupuolen pääjoukko kontaktoi itseään haluttavampaa, juuri kukaan ei itseään ei-haluttavampaa - Anonyymi
Unohtaa tinder ja muut deitit. Osumia saa kun juo viinaa baareissa niin pääsee heti juttelee ja tutustumaan naisiin. Baarissa nainen on heti siinä ja voit jutella sille. Tinderissä odotat säälittävän pitkään että joku nainen kenties painaa nappia sun kohdalla. Saat odottaa ikuisuuden mutta baarissa kun juo viinaa niin osuu heti ja pääsee juttelee naiselle.
T viinamies - Anonyymi
Ed jatkuu vielä
Vastauksen alkuperäiseen viestiin sai nainen miestä todennäköisemmin, mutta sekä naisilla että miehillä vastaus oli epätodennäköisempi kun haluttavuuskuilu kasvoi hlöiden välillä.
Haluttavammat tietenkin vastasivat vähemmän
Miehet saivat 2x todennäköisemmin vastauksen itseään vähemmän haluttavalta kuin itseään korkeammalle rankatulta.
On normi viestiä itseään halutummalle kandidaatille
Ja ihmiset eivät käytä monimuotoista strategiaa minimoidakseen riskin jäädä täysin ilman vrt yliopistohaku
Sekä miehet että naiset lähettivät pitempiä viestejä enemmän halutuille, tänä efekti naisilla isompi
Poikkeus oli Seattle, jossa miehiä jopa 2x naisia enemmän➡pitensi viestejä miesten siis
halutuimmille naiset kirjoittivat viesteihin enemmän positiivisia sanoja, miehet taas vähemmän
Miehet saivat hieman vähemmän vastauksia kirjoittaessaan positiivisia sanoja viesteihinsä
Kokonaisvaikutus viestin pituudella, positiivisuudella kuitenkin vähäinen
Hybridi strategia siis: oma asema tiedostetaan kyllä ja sopeutetaan käytöstä sen mukaan, mutta silti kilpaillaan hieman itseä paremmista.
Kaikki paitsi ääri kumppaninetsijät, mate, ovat heterogeenisiä ottavat kontaktia eri mittarein haluttaviin
Oman liigansa yläpuolelta tavoittelu epätodennäköistä, muttei mahdotonta, enemmän työtä ja aikaa vrt koiraspuoliset rotat - Anonyymi
Naiset on kyllä outoja. Tinderi tuli osuma naisen kanssa ja juteltiin siinä vähän aikaa kaikenlaista. Sitten nainen kertoi että voi kyllä harrastaa seksiä kanssani mutta ei halua mitään seurustelu juttuja nyt. Itse en vihjaillut mitään seksistä enkä edes ottanut puheeksi vaan juttelin että käytäis kävelyllä ja katsomassa vaikka huonekaluja sisustukamaa. Nainen sit vaan että haluaa seksiä mutta ei mitään vakavaa juttua. Olipas se helppoa ajattelin. Tapailen vieläkin epäsäännöllisesti sitä naista.
- Anonyymi
Minä en ole käyttänyt kymmeniin vuosiin varmaan jotain facebookkiakaan, pidän oikeasta elämäsätä ja ihmisiin tutustumisesta luonnollisesti enemmän.
En mäkään sitä paljoa käytä, enkä ole sitä pitänyt deittailualustana sen jälkeen kun erosin sinkkuryhmistä, poistin tarkoituksella kaikki kaverit ja lähes kaikki julkaisut aikoinaan, mutta pidin profiilin olemassa kun olen muutamissa ryhmissä aika aktiivinen. Itse asiassa just eilen illalla / viime yönä eräs britannialainen nettikaverini järkkäsi etäyhteyden päähän parin tunnin live-haastatteluun vuoden 1985 Indy500 voittajan ja 1988 sarjamestarin Danny Sullivanin. Meitä oli suljetusta ryhmästä joku reilut 20 osallistujaa, saimme kommentoida ja esittää kysymyksiä, ja tuossa kuuli paljon sellaisia hauskoja juttuja mitä ei Wikipedia tai Youtube ole tiennyt kertoa 😃 Että jos tuota kautta ei ihmisiin (lue: naisiin) juurikaan tutustu, niin ympäri maailmaa voi löytää kyllä suurinpiirtein samalla aaltopituudella olevia tyyppejä juttuseuraksi.
- Anonyymi
Aika pitkiä matkoja pystyy tekemään pyöräillessa, mutta niin väsyttäviä sitten sellaiset tunteja kestäväyt.
- Anonyymi
No tinderi naiset olikin teille liian tasokkaita.
Sinä olet tyyppinä vähän niin kuin Salkkareiden Kari Taalasmaa - tyyppi. Komea tavismies, joka vetoaa kauniisiin naisiin; Kai se on joku sellainen charmi, kun miehellä pysyy meisseli käsissä ja taitaa monenlaiset miehiset työt.
Elä siis aliarvioi itseäsi ja anna naisten itsensä päättää mitä sinulta hakevat.Joo, on mussa ja Kari-hahmossa jotain samaa, tosin omaa yleissivistystäni pidän paljon parempana 😅 En ole sarjaa seurannut yli kuuteen vuoteen, joten ihan kaikkea en muista tai tiedä, mutta noin muuten ei olla ihan viimeisen päälle trenditietoisia, työjutut ja autohommat saattavat näyttäytyä ulkopuolisten silmissä jotenkin oudoilta, matalahko koulutustaso jne. Mutta kyllähän Karissa ja tämän tosielämän vastineissaan on enemmän jotain mitä multa puuttuu, varmaankin juuri tuota charmia mistä mainitsit. Eli jotain, mistä sitten syntyy sitä kemiaa. 🙄 Tää on vähän typerä vertaus, kun hyvinvoiva tilipussi ymmärrettävästi nostaa kummankin esimerkkimiehen tasoa joka tapauksessa, mutta mun vertaaminen Kari Taalasmaahan on vähän kuin vertaisi JM Latvalaa Markku Aleniin sillä argumentilla että kumpikin jäi niukasti vaille mestaruutta ja ajoivat autojaan katolleen liiallisen yrittämisen vuoksi. Pointtina siis se, että jotkut miehet vain ovat luonnostaan coolimpia kuin toiset, vaikka olisivat samankaltaisessa viiteryhmässä monen asian suhteen (ulkonäkö, tulot, elämäntavat jne).
Enkä mä itseäni varsinaisesti aliarvioi, mutta osaan tarpeen tullen olla myös realisti. Ja tällä hetkellä fakta on se, että viime aikoina en Tinderissä herättänyt kiinnostusta ollenkaan samalla tavalla kuin esim. 1,5-3 vuotta sitten, naisetkin ovat mielestäni jotenkin erilaisempia, ja noiden asioiden tajuaminen ajoi päätökseen että poistin profiilini ja sovelluksen. Tuntui, ja tuntuu, siltä ettei Tinderillä ole enää mitään annettavaa mulle, eikä mulla juuri mitään annettavaa siellä pyörivien naisten elämään. Varsinkin nyt kun olen aiemmista suhteista viisastuneena oppinut tuntemaan myös itseäni paljon paremmin, eli mistä tykkään toisen kanssa, mikä kuormittaa vointia jne. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
- Anonyymi
Arvaa tuntuuko yhtään joku tuollainen käsivarressa paha juttu
- Anonyymi
Tuolaiset ovat vähän vaarallisia kykkä käyttää mitä itse Jonnsonin kapseleita, räjähdyshekkiäkin.
- Anonyymi
Tinder on niille joilla on ulkonäköä, statusta ja rahaa sekä hieno auto. Ei periksen romu autoilla naisia saa.
- Anonyymi
Kyllä niille raharikkaille/ hottiksille/ status-tyypeille on ihan omat deittikanavat, ettei tarvitse rahvaan seassa tinderiä plärätä.
Tinderissä kahlaa se ihan tavallinen kansa.
Jos ei tinderissäkään pärjää niin sitten on kyllä heittämällä tavallista kansaa heikompaa ainesta. No ilahduttavaa kuulla, että mielestäsi homma kaatuu mun kohdalla juuri autooni 💁♂️ Enemmän se toki vtuttaisi Rellulla ajella, jos olisi vielä kaiken lisäksi köyhä ja esim. sasikaljuinen tän ikäisenä.
- Anonyymi
Turkulaisille mt-ätmeille pitäisi olla oma Lunaticder
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3294392Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3342669- 702311
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4421734MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311489Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2161332Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261309"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341242- 661183