Mistä

maama

Mistä löytyy kasvattajia, olisin kiinnostunut ostamaan Bernhardin pennun pitkäkarvaisen mutta rotu näyttää kadonneen elokuvavillityksen jälkeen.

11

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milie81
      • = )

        Kannattaa käydä bernhardinkoirayhdistyksen sivuilla,sieltä löytyy kasvattajia.


      • vai niin

        onko ulkonäkö tärkein?


      • milie81
        vai niin kirjoitti:

        onko ulkonäkö tärkein?

        Eipä tietenkään.

        Totesin vaan. Rotumääritelmän mukainen luonnetta myöten, terve poika.

        Jos pikkuisen edes katsoit kyseisen kennelin koiruuksia, niin varmasti huomasit että koirat ovat terveitä ja toki näyttelyissä menestyneitä (ei tärkeää), mutta myös sen että kyseinen kasvattaja tuo paljon uutta verta rotuun, mikä on hyvä. Ei siis käytä kokoajan pelkkiä suomalais syntyisiä koiria.

        Tuo oli vain esimerkki pitkäkarvaisen kasvattajasta, onhan niitä muitakin... En tarkoittanutkaan että olisi ainut vaihto-ehto... hohhoijaa... =D


      • ja todellakin
        milie81 kirjoitti:

        Eipä tietenkään.

        Totesin vaan. Rotumääritelmän mukainen luonnetta myöten, terve poika.

        Jos pikkuisen edes katsoit kyseisen kennelin koiruuksia, niin varmasti huomasit että koirat ovat terveitä ja toki näyttelyissä menestyneitä (ei tärkeää), mutta myös sen että kyseinen kasvattaja tuo paljon uutta verta rotuun, mikä on hyvä. Ei siis käytä kokoajan pelkkiä suomalais syntyisiä koiria.

        Tuo oli vain esimerkki pitkäkarvaisen kasvattajasta, onhan niitä muitakin... En tarkoittanutkaan että olisi ainut vaihto-ehto... hohhoijaa... =D

        hohhoijaa


      • milie81
        ja todellakin kirjoitti:

        hohhoijaa

        En nyt kyllä ymmärtänyt pointtiasi?
        Aloittaja kysyi mistä löytyy pitkäkarvaisen kasvattajia, laitoin yhden esimerkin, mitä pahaa siinä nyt oli?

        Kysyjä saa kyllä ihan itse päättää mistä koiransa ottaa, näytin vain että pitkäkarvaisen kasvattajia toki löytyy, on niitä muitakin... =)

        Noh, jätän sinut omaan arvoosi, nähtävästi sinulla ei ole muuta tekemistä... =D


      • raikiki
        milie81 kirjoitti:

        En nyt kyllä ymmärtänyt pointtiasi?
        Aloittaja kysyi mistä löytyy pitkäkarvaisen kasvattajia, laitoin yhden esimerkin, mitä pahaa siinä nyt oli?

        Kysyjä saa kyllä ihan itse päättää mistä koiransa ottaa, näytin vain että pitkäkarvaisen kasvattajia toki löytyy, on niitä muitakin... =)

        Noh, jätän sinut omaan arvoosi, nähtävästi sinulla ei ole muuta tekemistä... =D

        Kiitos vinkeistä milie81, kävin sivuilla ja komeita koiria jopa yksi luovutusikäinen poika!
        hassua, kun täällä esittää jonkun ihan asiallisen kysymyksen niin aina joku saa siitä revittyä jotain arvostelun aihetta.
        Minä nyt vain satun pitämään pitkäkarvaisista ja haluan terveen pennun!


      • man-legally
        raikiki kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä milie81, kävin sivuilla ja komeita koiria jopa yksi luovutusikäinen poika!
        hassua, kun täällä esittää jonkun ihan asiallisen kysymyksen niin aina joku saa siitä revittyä jotain arvostelun aihetta.
        Minä nyt vain satun pitämään pitkäkarvaisista ja haluan terveen pennun!

        KOIRIA


      • koiruus
        man-legally kirjoitti:

        KOIRIA

        sitä(kään) kautta ei välttämättä löydy terveimpiä yhdistelmiä, kannattaa perehtyä tarkkaan kasvattajiin yms...


      • man-legally
        koiruus kirjoitti:

        sitä(kään) kautta ei välttämättä löydy terveimpiä yhdistelmiä, kannattaa perehtyä tarkkaan kasvattajiin yms...

        Kyllä melkein sitten kannataa kääntyä kasvattajan puoleen


      • man-legally
        man-legally kirjoitti:

        Kyllä melkein sitten kannataa kääntyä kasvattajan puoleen

        ON PAHA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe