vekkihameet

koukussa

kuinka moni on käyttänyt tai käyttää ns.vekkihameita?ja millaisia?itse hulluna niihin

34

7977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vekkihame-tv

      Kyllä itsekin tykkään vekkihameista, ja usein niitä käytänkin. Mulla lienee puolisentusinaa vekkihameita - sekä hieman lyhyempiä että erityisen lyhyita ;)

      • ygger

        Viikonloppuna Isabella risteilyllä oli södellä tytöllä lyhyt vekkihame ja ainotossut, tosi makeen näkönen. Tyttö heilautti lanteita niin ei muuta tarvittukkaan.


    • Melanie

      Vekkihameet ovat kivan näköisiä ja tuntuisia.Eivät vain liene muotikamaa, koska niitä ei paljon kataloogeissa näy. Itselläni on kirkkaanpunainen lyhyt,sekä pari pitempää, tummansininen ja viininpunainen polven alapuolelle ulottuvat. Viininpunainen on suosikkini, sellainen kiiltävä ja upeasti laskeutuva.

    • normaalikokoinen mieheksi

      Olen sen verran iso (180 cm/85 kg) että mistään ei tahdo löytyä oikean kokoista tai sitten ne ovat sellaisia vanhanaikaisia ja aika pitkiä, tanttamallisia. Mistä oikein löytäisi sellaisen joka on nuorekkaaan näköinen eli korkeintaan polviin asti ulottuvan, ja mahtuisi päälle?

    • Aloitteleva homo

      Kertoisiko joku aloittelevalle homolle, mikä vittu on vekkihame ja, mistä niitä saa?

      • vekkihame-tv

        mikä vittu on vekkihame ja, mistä niitä saa?

        Vekkihame on hame, jossa on vekkejä (taitoksia). Aina aika-ajoin tuollaiset hameet ovat muodissa. Toisaalta ne ovat aina "muodikkaita".
        Naisten vaatekaupoista tai vaikka kirppareilta niitä saa.


      • PikkuMyy.,

      • Ilkeä Ihminen
        PikkuMyy., kirjoitti:

        Vekkihameita on lyhyitä ja pitkiä, tuhmia ja tanttamaisia...
        Tässä kuvassa hienoja vekkihameita!
        http://www2.arnes.si/~jsubic5/Wallpapers/Ladies/Tatu 01.jpg

        Löydät kuvia netistä kun laitat hakusanaksi "Pleated skirt" kas näin...
        http://www.alltheweb.com/search?cat=img&cs=utf8&q=pleated skirt&rys=0&_sb_lang=pref

        Eli kahteen edelliseen viestiin lisäilyä.

        Monissa maissa, kuten Englannissa ja Japanissa vekkihame on osa tyttöjen koulupukua. Animea katsoneet tietävätkin, että lähes jokaisessa nykypäivän Japaniin sijoittuvassa sarjassa on koulupukutyttöjä, ja lähes jokaisessa näistä on ainakin yksi miespuolinen henkilö joka on koko ajan tunkemassa nokkaansa vekkihameiden alle. Pantsu, pantsu~~ ^^;;;

        Ja vekkihameiden huono puoli onkin juuri tämä. Tuulenvire riittää nostamaan ne ylös. Ja sitten ei ole enää kivaa.


    • Kokenut

      Kaikille jotka vekkareista dikkaa tiedoksi vaan,että ne ovat juuri nyt muotia.Mitä värikkäämpi on,niin sen parempi.Mä pidän kotona ollessa jo siitäkin syystä vekkareita kun mieheni innostuu niiden hulmuavista helmoista ja nautinto on molemminpuolinen.Vekkarithan on kivan tyttömäisiä ja tuntuvat päällä mukavilta.Harmi,ettei nykyisin naiset vaan uskalla näyttää sitä,että on nainen,vaan tiukasti pitää kiinni housupukulinjasta.

    • Denier

      Mulla ei ole montaa sellaista hametta, mutta
      kun löytää kivan niin eiku ostamaan.
      Menis hyvin kesäasusta monille miehille ( sääri-
      karvat tietty haittais ? ). Satsaa myös laatuun.

    • vekkihameita

      tota mist sais vekkihameita kun tykkään semmosist ihan sikana mut joka kaupan hyllyll ei vaan ole niin suositelkaa mulle joku kauppa miss ois vekkihameita

    • Leena TV

      Käytän ja tykkään!

    • Käytän vekkihameita ja minulla melkoinen kokoelma ministä nilkkapituiseen. Yksivärisiä, ruudullisia jotaka ovat suosikkejani. Ympärivekattuja, etuvekeillä, kilttimallia jne.
      Lisäksi jopa kerään eräistä vekkihameiden alalajia, pliseerattuja joita ei juuri kaupoissa näy kuin joissain juhla-asuissa.
      Tennishameita saa tai ainakin sai vekattuina ja netistä oikean kokoisia koulutytön hameita.
      Kirpputoreilta tekee löytöjä ja samoin kaupoissa on usein kauniita.
      Olen hameella tyydyttäjä ja vekkihameet siihen ihanteellisia

    • Anonyymi

      Ihania ne on

    • Anonyymi

      Omistan 7 vekkihametta. Ihania kaikki. Tarttee vaan sukkahousut ja ballerinat seuraksi, niin on taatusti tyttömäinen olo. Itelle oikea malli ns. knife pleat-hame, jonka pituus n. puoleen reiteen.

    • Anonyymi

      Aika vähän vekkareita näkee nykyään. Naisillakin tyypillisiä on pubiruusu-univormut, eli legginsit ja tunika. Ja lisukkeena vielä Kouvola-tukka (lyhyt ja punaiseksi värjätty).

      Itselläni suosikkina on opiskelijatyttöunivormu: collegepusero ja vekkihame.

    • Anonyymi

      Mi ul,a on vekkihameita koko rekillinen, on pitkiä, lyhhitä ja jokunen minikin. OnympRi vekattuja, etuvekattuja, ja piseerattuja. Uusin hankinta on katolisen koulun koulu-uniformu, pleieri, paita, solmio, polvipituinen ruutuhame matalakorkoiset kengät.

      • Anonyymi

        Tuollainen "arsenaali" viittaa jo vahvasti fetissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen "arsenaali" viittaa jo vahvasti fetissiin.

        Haittako se, uusi asu on uusi asu. Minunon helppo hankkia asuja lisää, kokoni on oikea.


      • Anonyymi

        Minäkin kiinnostuin noista kouluasuidta ja netistä löytyikin mitoillani eri koulujen pukuja. Hame on polviin, paita istui kivasti ja jopa pienet rinnat mahtui. Polvisukat ja matalakorkoiset kengät.
        Ihans asu ja kinnodtusts löytyy.


    • Anonyymi

      Se sopii niin harvalle vartalolle se vekkihame, minulle ei

      • Anonyymi

        Eipä transsuilijat yleensä välitä siitä mikä sopii, jotain räikeää ja tyttömäistä päälle vaan ja rietas hymy naamalle peilin edessä.


      • Anonyymi

        Ihan totta, muistan kun äitini ostele vekkihameita eikö edes itse nähnyt peilistä ettei ne sovi hänen vartalolleen , siitä sain inhon vekkihameisiin enkä ole koskaan itse niitä käyttänyt .
        Vaikka kuulun siihen tyyppiin jolle se sopisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä transsuilijat yleensä välitä siitä mikä sopii, jotain räikeää ja tyttömäistä päälle vaan ja rietas hymy naamalle peilin edessä.

        No transsuilijat kyllä, mutta heitä on todella vähän sinun lisäksesi. Tiitit sitten taas pyrkivät aidosti tuntemaan itsensä naiselliseksi naiseksi hetkeksi ja siihen kuuluu pukeutuminen, asiallinen pukeutuminen kuten naisellisilla naisilla yleensäkin.


    • Anonyymi

      Vekki , laskos , tartan , farkkuhame , niitä löytyy kaapista . Farkkuhameitakin on laskos mallisena

    • Anonyymi

      Nuorena poikana 10-11 vuotiaana vietin usein kesälomani mummolassa, missä mummin kanssa vielä asui isäni nuorin sisko, Silloin 17v. Hänellä oli tapana pukea minut tytöksi ja siinäyhteydessä sanoi usein olla myös vekkihame päälläni. Monet hänet entistä asuista sopivat minulle hyvi. Niiden kesien aikana minulle kehittyi elämän pitkä tyttöilyharrastus ja nuori tätini opetti minut myös meikkaamaan. Mummi ei alkuun pitänyt tyttäilystä, mutta ihastui myöhemmin, kun näki tuloksen ja kuinka paljon minä niitä hetkiä tyttönä rakastinkaan,

      • Anonyymi

        Transvestismi saattaa siis olla opittua, tai tässä tapauksessa vielä opetettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transvestismi saattaa siis olla opittua, tai tässä tapauksessa vielä opetettua.

        Kyllä siinä tarvitaan edes jonkinlainen taipumus ennen kuin poika/mies hyväksyy transvestisuuden ja suostuu pukeutumaan naisten vaatteisiin.


    • Anonyymi

      Joslyhyitä vekkihameita haluatte niin tennishameet on upeita, osinhintavia. VerModasta olen hankkinut eri värisiä nättejä vekkiminejä jotka sopivat hyvina myös H&M myy niitä.

      • Anonyymi

        Tennishameet eivät ole nykyisin vekkihameita, vaan suoria mikrominejä ja alla yleensä lyhytlahkeiset shortsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tennishameet eivät ole nykyisin vekkihameita, vaan suoria mikrominejä ja alla yleensä lyhytlahkeiset shortsit.

        Vekatyuja tennishameita löyty netistä monen makuun, myös netball hameet kivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vekatyuja tennishameita löyty netistä monen makuun, myös netball hameet kivoja.

        Yritin etsiä vekatyuja tennishameita eläkeläisen vaatekaupasta, nettihaulla ei onnistunut. Pitänee käydä tässä kesälomalla Turussa, vai missä hänen kauppansa olikaan nykyisin?


    • Anonyymi

      Vekkihame ja sen alla kauniit sileät sukkahousut. Vastustamaton yhdistelmä

    • Anonyymi

      ja korkkarit tietysti !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe