tubettajilla on rahaa

Anonyymi

Katson aina perseaukisena kun tubettalilla on rahaa ,
ostavat koneita ja laitteita ja tuohuavat kaikkea ja pelkkä kamera maksaa noin 300e alkaen ?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      300€ ei ole kova hinta kamerasta. Ei se raha tule helpolla, vaikka se videoilla saattaa siltä näyttää. Moni suomalainen tubettaja on tehnyt useamman vuoden töitä, että on pystynyt videoilla alkaa elättämään itsensä. Tosin ennen, kuin video on kuvattu, on se pitänyt käsikirjoittaa. Lonkalta asioiden heittäminen ei toimi. Kuvauksen jälkeen tulee editointi. Mikäli videomateriaalia on paljon, editointiin palaa aikaa tunti jos toinenkin. Puhutaan ihan täysmittaisesta työpäivästä, ja moni tekee varmasti pidempääkin.

    • Anonyymi

      Sitten täytyy osata englantia myös ?

    • Anonyymi

      300€ ei oo paljoakaan jos vuositulot ovat 50 000€.

      • Anonyymi

        Niin olen aina ollu pee aa ,vaikka kävin töissä .
        Koskaan en ole saanu rakennuksilla 50 000e vuodessa !
        Nyt tienaan vuoden loppuunsaakka 20 000e josta maksan vielä 25% veroa


    • Anonyymi

      Vaikka en olekkaan mikään sisällöntuottaja/tubettaja, niin itselläni viime vuoden verotettavat tulot olivat lähes 46 000€. Ihan töissäkin voi ansaita kivasti, kun on onnistunut saamaan hyvän paikan.

      • Anonyymi

        koulutusta ei ole eikä kielitaitoa
        30v oon painanu hommia ja nyt sairas


      • Anonyymi

        Onn niin pee aukinen ettei kannata tilata kanavia eikä kommentoida tubettajaa peeaukisena
        eli katon vain kateellisena !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onn niin pee aukinen ettei kannata tilata kanavia eikä kommentoida tubettajaa peeaukisena
        eli katon vain kateellisena !

        Mitä tubella tienaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tubella tienaa ?

        Ei välttämättä mitään, vaikka videoilla olisi miljoonia katsomiskertoja.

        Varsinkin jos pää on tyhjä, ei kannata alkaa videoita töskäämään ansaitsemismielessä, varsinkaan niitä pelivideoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koulutusta ei ole eikä kielitaitoa
        30v oon painanu hommia ja nyt sairas

        Minulla yli 51 000e tulot ja pääsin töihin vain harrastuneisuuden avulla, nyt olen ollut it-alalla 15 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla yli 51 000e tulot ja pääsin töihin vain harrastuneisuuden avulla, nyt olen ollut it-alalla 15 vuotta.

        Sitten heräsin.


    • Anonyymi

      En tiedä yhtäkään kotimaista tubettajaa jonka kanavaa olisi aihetta seurata.

      • Anonyymi

        Jaa no kiva kun jaoit tämän tärkeän henkilökohtaisen tiedon kanssamme.


    • Anonyymi

      No nehän tekee TÖITÄ, niin tottakai niillä on rahaa...

    • Anonyymi

      Turhanpäiväinen kateellisuus on kyllä monenmoisen onnettomuuden lähtökohta.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä on 300€:n kamerassa? Tuolla ei vielä kovinkaan ammattitasoista laitetta saa. Taitaa jonkun GoPron saada tuohon hintaan. Itsellä puhelin maksoi lähes tuon 300€.

      • Anonyymi

        Yleistä on että tubettajilla on rahaa, koska ei voi aloittaa peeaana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleistä on että tubettajilla on rahaa, koska ei voi aloittaa peeaana!

        käytännössä jokainen aloittaa elämänsä peeaa... Ja sitten sitä rahaa vaan kertyy... Joillekin se kertyy pankkiin, ja toisille vyötärön ympärille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käytännössä jokainen aloittaa elämänsä peeaa... Ja sitten sitä rahaa vaan kertyy... Joillekin se kertyy pankkiin, ja toisille vyötärön ympärille...

        Kuitenkin kaikilla on loppu hyvin ennemmin tai myöhemmin.


    • Suosio pitää ansaita, eikä ole helppo homma lyödä itseään läpi edes sen verran, että tubettaminen ei tuottaisi tappiota, saati olisi voitollista. Yrittäjiä on niin monta, ja menestyjiä niin vähän, että menestyjä/luuseri -suhde saattaa olla 1:100 000.

      Mediassa on myös surullisia tapauksia käynyt ilmi tubettajan tai muun somevaikuttajan jetset-elämän paljastuttua pelkiksi velkavivulla rakennetuiksi kulisseiksi. Tämähän on näytelmää: hyväosaista ja superonnellista, menestyvää huipputyyppiä pitää esittää vaikka itku kurkussa ja ulosotto uhkaamassa.

      • Anonyymi

        Puutukkuri kauppaa kun katselen haikeana videoita mutta en voi ostaa kun ei ole rahaa !


      • Anonyymi

        Lääkäri kielsi että en enään tee töitä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri kielsi että en enään tee töitä !

        Sit se on vähän voi voi. Ei ne asiat parane mihinkään, että valitat täällä, että kuinka muilla on rahaa ja sulla ei ole.


    • Anonyymi

      Melko säälittäviähän nuo tubettajat on. Joka videon mainoksessa pitää olla suu auki, ja aina OMG lukee mainoksessa, yleensä vinossa.

      Vaikka noin että:"OMG! Kävin paskalla!"

      Hurskaita täytyy tubettajien olla (OMG suomeksi: "Voi minun Jumala!").

      Ihan hyvän kameran nyt saa työttömysskorvauksellakin, kun ostaa käytetyn.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe