Näkötesti

Palle

Sulkekaa silmänne. Laittakaa vielä käsivarsi silmien päälle, ettei silmiin pääse yhtään valoa. Katselkaa tovi. Hahmottuuko silmiä, kasvoja tai peräti kokonaisia olentoja. Näkyykö vihreitä säännönmukaisia kuvioita.

Testatkaa kuinka monen sielu on niin herkkä, että kykenee näkemään toiseen ulottuvuuteen, kun luonnolliset silmät on peitetty.

Kyse ei ole magiasta eikä noituudesta. Vaikka olisi kuinka skeptikko niin aina voi osallistua pieneen empiiriseen testiin -:)

Testissä piilee myös vaara. Jos sinun huomataan havaitsevan toisen ulottuvuuden olentoja, niin saatat saada niistä elinikäisen riesan. Jos olet herkkä niin jätä mieluummin testaamatta. Kasvot eivät ole ihmiskasvoja ja niihin tottumaton saattaa järkyttyä.

47

6337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

      Kun menee maate ja sulkee silmänsä pimeässä huoneessaan, voi rentouttaa mielensä ja nähdä kaikenvärisiä kuvioita. Niitä muistaakseni nimitetään hypnagogisiksi kuvioiksi.

      Voi myös nähdä ihmisiä ja maisemia joista voi sitten arvuutella että ovatko nämä omia ed. elämiensä muistoja vaiko ihmisten ajatuksia, vaiko pelkästään oman mielen luomuksia. Enpä usko että sieltä kauhean usein alkaa mitään ihme öhkömönkiäisiä, ellei sitten ole armoitettu abduktoitu. Aika harva kai on.

      Olisihan tässä varmasti yksi jos toinenkin jo pimahtanut jos säikkyisi kaikkea sitä mitä näkee kun silmät ovat kiinni... xD Ei niistä tarvitse välittää.

      • Palle

        En tarkoittanut, että pitäisi varsinaisesti rentouttaa mielensä. Itsekään en aina näe mitään.

        Selittäkääpä joku tämä:

        Näen useasti silmät tai kasvot ja joskus useita samanaikaisesti. Kaikki kasvot ovat kääntyneet minuun päin ja ne ovat omien kasvojeni edessä, eli niitä ei tarviksen mitenkään etsiä. Joskus joku hahmoista säikähtää sitä, että on tullut nähdyksi ja peruuttaa kauemmaksi.

        Viikko takaperin näin 5 - 7 hahmoa yhtä aikaa. Kaikkien suut kävivät niin kuin kalalla, joka ottaa vettä suuhunsa ja puristaa sen kiduksien kautta ulos. Ne ikään kuin imivät jotakin itseensä.

        Viimeisin hahmo muistutti liskoa, lähinnä varaania. Se sanoi olevansa vielä syntymättä olevan ihmisen sielu, mutta oletan sen valehdelleen. Raamatun mukaan ensin syntyy biologinen ihminen ja sitten vasta sielu. En tiedä missä vaiheessa sielu liittyy ihmiseen.


      • madesha!

        Skeptikot on sairaita! Mikä sua ajaa epäilemään, pilaamaan toisten ilon? Sun juttusi ei kestä oikeaa tarkastelua, olet sairas paska! Miksi tuhoat rajatiedon, jos et siihen usko? Älä provosoi! Mrkala hätiin!


      • Palle
        madesha! kirjoitti:

        Skeptikot on sairaita! Mikä sua ajaa epäilemään, pilaamaan toisten ilon? Sun juttusi ei kestä oikeaa tarkastelua, olet sairas paska! Miksi tuhoat rajatiedon, jos et siihen usko? Älä provosoi! Mrkala hätiin!

        Ei kannata menettää malttiaan. Tulee päivä jolloin kaikille valkenee totuus. Meidän sielumme herätetään (henkivaltojen puolella) ja kootaan yhteen. Sitä tarkoittaa se Jeesuksen sana, ettei maailman loppu tule niin, että ihminen sen näkisi.

        Kokoamista ei voi mitenkään välttää. Ihmissielu ei osaa luonnostaan liikkua henkivaltojen puolella. Sitä pitää "taluttaa". Lujalla tahdonvoimalla pystyy riuhtomaan itseään eteenpäin. Saattaa olla, että pienellä harjoittelulla pystyy liitämään yhtä nopeasti kuin vanhemmat henkiolennot.


      • Kukkainen Hattu
        Palle kirjoitti:

        Ei kannata menettää malttiaan. Tulee päivä jolloin kaikille valkenee totuus. Meidän sielumme herätetään (henkivaltojen puolella) ja kootaan yhteen. Sitä tarkoittaa se Jeesuksen sana, ettei maailman loppu tule niin, että ihminen sen näkisi.

        Kokoamista ei voi mitenkään välttää. Ihmissielu ei osaa luonnostaan liikkua henkivaltojen puolella. Sitä pitää "taluttaa". Lujalla tahdonvoimalla pystyy riuhtomaan itseään eteenpäin. Saattaa olla, että pienellä harjoittelulla pystyy liitämään yhtä nopeasti kuin vanhemmat henkiolennot.

        Kokeilin tuota testiä ja näin vain Maria Magdaleenan tisut.


      • Qadesha
        Palle kirjoitti:

        En tarkoittanut, että pitäisi varsinaisesti rentouttaa mielensä. Itsekään en aina näe mitään.

        Selittäkääpä joku tämä:

        Näen useasti silmät tai kasvot ja joskus useita samanaikaisesti. Kaikki kasvot ovat kääntyneet minuun päin ja ne ovat omien kasvojeni edessä, eli niitä ei tarviksen mitenkään etsiä. Joskus joku hahmoista säikähtää sitä, että on tullut nähdyksi ja peruuttaa kauemmaksi.

        Viikko takaperin näin 5 - 7 hahmoa yhtä aikaa. Kaikkien suut kävivät niin kuin kalalla, joka ottaa vettä suuhunsa ja puristaa sen kiduksien kautta ulos. Ne ikään kuin imivät jotakin itseensä.

        Viimeisin hahmo muistutti liskoa, lähinnä varaania. Se sanoi olevansa vielä syntymättä olevan ihmisen sielu, mutta oletan sen valehdelleen. Raamatun mukaan ensin syntyy biologinen ihminen ja sitten vasta sielu. En tiedä missä vaiheessa sielu liittyy ihmiseen.

        Itse uskon reinkarnaatioon. Ja nimenomaan siten, että sielut käyvät läpi kivi-, kasvi- ja eläintasot ennenkuin kypsyvät tarpeeksi asettuakseen ihmisiin.

        Kuulostaa kyllä erikoiselta että lisko edeltäisi ihmistä. Mutta ehkä se oli edellisessä elämässään tosi viisas lisko. :D

        Noihin kalan tavoin pulputtaviin en ota kantaa sen kummemmin, kun omiakin näkyjä tulee nähtyä tosi harvoin, ja ota niistäkin sitten selko. Minä olen kerran nähnyt punaisen vihaisen kaalinpään. xD


      • Qadesha
        madesha! kirjoitti:

        Skeptikot on sairaita! Mikä sua ajaa epäilemään, pilaamaan toisten ilon? Sun juttusi ei kestä oikeaa tarkastelua, olet sairas paska! Miksi tuhoat rajatiedon, jos et siihen usko? Älä provosoi! Mrkala hätiin!

        Siis oliko tämä nyt minulle vai?

        Ymmärsit ilmeisesti juttuni ihan väärin. En minä sanonut että ihminen näkee PELKKIÄ mielikuvituksensa tuotteita.

        Itsekin uskon nähneeni edellisiä elämiäni. Onko se muka skeptisismiä?


      • PSYKIATRILLA.
        Palle kirjoitti:

        En tarkoittanut, että pitäisi varsinaisesti rentouttaa mielensä. Itsekään en aina näe mitään.

        Selittäkääpä joku tämä:

        Näen useasti silmät tai kasvot ja joskus useita samanaikaisesti. Kaikki kasvot ovat kääntyneet minuun päin ja ne ovat omien kasvojeni edessä, eli niitä ei tarviksen mitenkään etsiä. Joskus joku hahmoista säikähtää sitä, että on tullut nähdyksi ja peruuttaa kauemmaksi.

        Viikko takaperin näin 5 - 7 hahmoa yhtä aikaa. Kaikkien suut kävivät niin kuin kalalla, joka ottaa vettä suuhunsa ja puristaa sen kiduksien kautta ulos. Ne ikään kuin imivät jotakin itseensä.

        Viimeisin hahmo muistutti liskoa, lähinnä varaania. Se sanoi olevansa vielä syntymättä olevan ihmisen sielu, mutta oletan sen valehdelleen. Raamatun mukaan ensin syntyy biologinen ihminen ja sitten vasta sielu. En tiedä missä vaiheessa sielu liittyy ihmiseen.

        Useimmiten käynti psykiatrilla riittää.


    • mitään

      Mieleni on kait tyhjä kun en nähnyt yhtään mitään.

    • testaus

      Musta seinä.Pönttö tyhjä!

      • ´suuri testaus

        Mikset usko alkuperäiseen viestiin? Ei kai tuommoista voi alunperin todistaakaan. Pitää luottaa miehen sanaan. Eikö se kelpasii? Mrkala, tule apuun! Miksei isot pojat lopeta? Ja hei, Keski-Maa on olemassa! helvetti!


      • Palle
        ´suuri testaus kirjoitti:

        Mikset usko alkuperäiseen viestiin? Ei kai tuommoista voi alunperin todistaakaan. Pitää luottaa miehen sanaan. Eikö se kelpasii? Mrkala, tule apuun! Miksei isot pojat lopeta? Ja hei, Keski-Maa on olemassa! helvetti!

        Käsittääkseni edellinen kirjoittaja uskoi ja testasi itseään, mutta mitään ei näkynyt. Kaikilla ei ole kutsumattomia vieraita.


      • minttu1969
        Palle kirjoitti:

        Käsittääkseni edellinen kirjoittaja uskoi ja testasi itseään, mutta mitään ei näkynyt. Kaikilla ei ole kutsumattomia vieraita.

        Kun laittaa silmät kiinni... Näkyy valoa, värejä, kuvioita ym...


      • Palle
        minttu1969 kirjoitti:

        Kun laittaa silmät kiinni... Näkyy valoa, värejä, kuvioita ym...

        Onko kuviot säännönmukaisia ja ikään kuin pala jostain isommasta kuviosta jota ei näe kokonaan? Liikkuuko kuviot vai onko täysin paikoillaan?


      • minttu1969
        Palle kirjoitti:

        Onko kuviot säännönmukaisia ja ikään kuin pala jostain isommasta kuviosta jota ei näe kokonaan? Liikkuuko kuviot vai onko täysin paikoillaan?

        Värit ja valot ovat tietyllä tapaa kuin energialeikkiä..
        Säkenöivät ja vaihtavat väriä...
        toisinaan saattaa olla sellaisia erilaisia kuvioita tai mainitsemiasi kasvojen piirteitä ja silmiä.
        Suurimmaksi osaksi ne ovat sellaista värien ja energian leikkiä, joka on kuin osa kokonaisuudesta tai toisinaan kuin tähtien välkettä
        Niitä on välillä ihan kiva mietiskelytilassa jäädä ihailemaan ja katselemaan
        Harrastan meditoitia päivittäin, tai pyrin siihen päivittäin


      • Palle
        minttu1969 kirjoitti:

        Värit ja valot ovat tietyllä tapaa kuin energialeikkiä..
        Säkenöivät ja vaihtavat väriä...
        toisinaan saattaa olla sellaisia erilaisia kuvioita tai mainitsemiasi kasvojen piirteitä ja silmiä.
        Suurimmaksi osaksi ne ovat sellaista värien ja energian leikkiä, joka on kuin osa kokonaisuudesta tai toisinaan kuin tähtien välkettä
        Niitä on välillä ihan kiva mietiskelytilassa jäädä ihailemaan ja katselemaan
        Harrastan meditoitia päivittäin, tai pyrin siihen päivittäin

        Jos kuviot näyttävät olevan aivan lähellä ja ne ovat säännönmukaiset ja symmetriset, niin henkiolento on aivan lähellä sinua. Ikään kuin joku seisoisi aivan sinun kasvojesi edessä peittäen näkökenttäsi itsellään.

        Seuraa silmiä. Liikkuvatko ne? Näyttävätkö ne leijailevan hiljakseen välillä etääntyen tai kadoten ja kohta tulevat esiin hieman eri paikasta?

        Kun näen kasvot, niin näen ne aivan selkeästi. Näen niiden muodon, ilmeet ja tavallaan ihon. Osa näyttää hieman erikoisilta, koska ihminen ei ole tottunut sen kaltaisiin hahmoihin.

        Itse en harrasta mediotointia. Ihminen joka ei täytä aistejaan televisiolla tai radiolla, havaitsee henkiä herkemmin. Väittäisin että kuka tahansa kykenee näkemään henkivaltojen puolelle, kunhan vain keskittyy katselemaan.


    • Näkijä

      Vihreitä välähdykdiä, kirkkaita pisteitä. Pimeää mustempia hahmomaisia.

      Liikkuvia tai loittenevia kaikki ovat.

      • Palle

        Onneksi olkoon. Näet henkivaltojen puolelle. Halusinkin kuulla sanan "vihreä". Itse näen kaiken vihreän värisävyissä. Välillä näen pyörivän vihreän valon joka tavallaan skannaa minua.

        Etsi kasvoja ja silmiä. Jos näet pelkät silmät niin et näe niiden ympärillä kasvoja. Silmät ikään kuin tarkkailevat sinua herkeämättä. Ne saattavat leijua ja välillä kadota. Jos näet kasvot niin ne erottuu täysin selvästi. Varaudu siihen että ne saattavat näyttää miltä hyväksä äläkä säikähdä niidä.


      • minttu1969
        Palle kirjoitti:

        Onneksi olkoon. Näet henkivaltojen puolelle. Halusinkin kuulla sanan "vihreä". Itse näen kaiken vihreän värisävyissä. Välillä näen pyörivän vihreän valon joka tavallaan skannaa minua.

        Etsi kasvoja ja silmiä. Jos näet pelkät silmät niin et näe niiden ympärillä kasvoja. Silmät ikään kuin tarkkailevat sinua herkeämättä. Ne saattavat leijua ja välillä kadota. Jos näet kasvot niin ne erottuu täysin selvästi. Varaudu siihen että ne saattavat näyttää miltä hyväksä äläkä säikähdä niidä.

        Osaatko sanoa mitä sinisten, valkoisten ja vaaleanpunaisten värien näkeminen tarkoittaa...
        Millä tasoilla silloin liikutaan...


    • Nov.

      Satunnaista mielikuvista selkeämpään.

      Tässä on eräs parempi ja tosi vaikea testi, sellainen jonka hallitsemiseen saattaa mennä hurjastikin aikaa;
      Sulje silmät hämärässä huoneessa, rakenna tahdollasi "näkökenttään" sovitusti esim. vihreä ympyrä. Kuljeta sitä oikealle ja vasemmalle, ylös jne. tahtomaasi suuntaan, hyvin kurinalaisesti.
      Seuraavana kokeile eri väreillä ja tahtomillasi reiteillä.
      Seuraavana ota kaksi eriväristä laattaa jotka kuljetetaan keskenään vastakkaisiin suuntiin, jne.

      Nämä ovat nimenomaisesti tyypillisiä henkisiä harjoituksia ja valmennuksia, joilla rakennetaan määrättyjä aistielimiä.

      • Abe

        Ja vielä rättiväsyneenä näkee millaisessä myllerryksessä psyyke voi toimia.

        Kun silmiä yrittää sulkea, irvisteleviä hirviönnaamoja tai kiusanhenkiä
        liikkuu pilvinpimein ympärilläni

        Saa käyttää tahdonvoimaa, että nämä häipyvät.
        Totuttu mielikuvaharjoittelu estää "niiden"
        esiintulon.

        Mieli on tyhjennettävä, että uni on häiriötöntä.

        Tietysti henkistä valmennusta on harjoitettava säännöllisesti. Valvetilassakin.

        Tuossa kokeessa näkyy vaan kirkkaita pisteitä.


      • Palle
        Abe kirjoitti:

        Ja vielä rättiväsyneenä näkee millaisessä myllerryksessä psyyke voi toimia.

        Kun silmiä yrittää sulkea, irvisteleviä hirviönnaamoja tai kiusanhenkiä
        liikkuu pilvinpimein ympärilläni

        Saa käyttää tahdonvoimaa, että nämä häipyvät.
        Totuttu mielikuvaharjoittelu estää "niiden"
        esiintulon.

        Mieli on tyhjennettävä, että uni on häiriötöntä.

        Tietysti henkistä valmennusta on harjoitettava säännöllisesti. Valvetilassakin.

        Tuossa kokeessa näkyy vaan kirkkaita pisteitä.

        Mitä tarkoitat henkisellä valmennuksella?


      • minttu1969
        Palle kirjoitti:

        Mitä tarkoitat henkisellä valmennuksella?

        Minä ymmärrän henkisellä valmennuksella tai henkisellä harjoituksella sitä, että tietyillä niinsanotuilla säännöllisillä harjoituksilla ja vastaavilla pyrimme saamaan omaa henkistä tasoamme ja kykyämme nousemaan korkeampiin energioihin.
        Tähän kuuluu meditointi, jooga, energiakentän näkemis harjoitukset ym, ym...


      • Palle
        minttu1969 kirjoitti:

        Minä ymmärrän henkisellä valmennuksella tai henkisellä harjoituksella sitä, että tietyillä niinsanotuilla säännöllisillä harjoituksilla ja vastaavilla pyrimme saamaan omaa henkistä tasoamme ja kykyämme nousemaan korkeampiin energioihin.
        Tähän kuuluu meditointi, jooga, energiakentän näkemis harjoitukset ym, ym...

        Tarvitaanko noita harjoituksia, eli miksi henkinen taso pitää nostaa korkeampiin energioihin? Itsellä ei ole kokemusta mainitsemistasi tekniikoista.


      • Nov.
        Palle kirjoitti:

        Tarvitaanko noita harjoituksia, eli miksi henkinen taso pitää nostaa korkeampiin energioihin? Itsellä ei ole kokemusta mainitsemistasi tekniikoista.

        Henkisillä aistimuksilla tarkoitetaan yhtälailla näkemistä, kuulemista jne. Niistä on tässä ehkä turha enempää puhua, mutta kannattaa kuitenkin kokeilla em. mainittuja asioita.
        Sanoisin että sattumanvarainen tuijottelu on, anteeksi, tahdotonta ajanvietettä.


      • Palle
        Nov. kirjoitti:

        Henkisillä aistimuksilla tarkoitetaan yhtälailla näkemistä, kuulemista jne. Niistä on tässä ehkä turha enempää puhua, mutta kannattaa kuitenkin kokeilla em. mainittuja asioita.
        Sanoisin että sattumanvarainen tuijottelu on, anteeksi, tahdotonta ajanvietettä.

        Customilla kruisailu on parasta terapiaa. Mieli lepää V2:n jytkeessä ja maisemia katsellessa.


      • minttu1969
        minttu1969 kirjoitti:

        Minä ymmärrän henkisellä valmennuksella tai henkisellä harjoituksella sitä, että tietyillä niinsanotuilla säännöllisillä harjoituksilla ja vastaavilla pyrimme saamaan omaa henkistä tasoamme ja kykyämme nousemaan korkeampiin energioihin.
        Tähän kuuluu meditointi, jooga, energiakentän näkemis harjoitukset ym, ym...

        Itselläni myös nuo kaikenlaiset tapahtumat ovat kanssa olleet lapsesta asti 'tavallista'
        Lapsena niitä pelkäsi kovasti, koska vanhemmiltani niistä en uskaltanut kysyä...
        kaikenlaista on elämänaikana kokeut noiden asioiden tiimoilta, mutta olen oppinut tulemaan niiden kanssa toimeen. Olen myös alkanut niitä ymmärtämään ja etsimään niihin sellaista 'tietoutta'... Mutta, sanotaan, että etsivä löytää... Niin myös näissä henkisen puolen asioissa...


    • järkyttynyt

      Minulta menee ajantaju ihan kokonaan ja näen aivan kummallisia asioita ja tapahtumia, yökin menee ihan fiuh, hetkessä

    • Näkijä

      Onpas helpottavaa kuulla, että jotkut muutkin näkevät tuollaisia juttuja silmät suljettuina ja valolta suojattuina! Itse olen niitä aina nähnyt: erilaisia kasvoja, joista osa ihan normaaleja naisia ja miehiä ja osa pelottavia, jopa hirviömäisiä otuksia; vihreitä tai valkoisia sisäkkäisiä renkaita, jotka kieppuvat spiraalimaisesti tai suurenevat ja laajenevat lopulta näkymättömiin asti jne. Kerran eräänlaisen automaattikirjoituksen yhteydessä halusin nähdä, kenen kanssa "keskustelen", ja kun suljin silmäni, niin saman tien siihen pimeyteen ilmestyivät tummahiuksisen naisen kasvot. Nainen kääntyi katsomaan suoraan minuun ja hymyili ilkikurisesti, sitten katosi.

      Minulle kaikki tällainen on koko elämäni ajan ollut lähes arkipäivää, mutta silti olen kyllä ajatellut, että nämä nimenomaiset pimeässä näkyvät kuviot ja hahmot ovat useimmiten (ehkei kuitenkaan aina!) aivojen omaa tuotetta, muistikuvia, pelkoja tai heijastumia alitajunnasta. Näkemäni rengasmaiset kuviot esim. sykkivät ja laajenevat niin säännönmukaisesti, että se muistuttaa sydämen lyöntejä.

      Vaikka paljon erikoisia asioita tapahtuu, ja se ns. toinen taso on varmasti olemassa ympärillämme, on silti syytä muistaa fysiologisten ja psykologisten tekijöiden mahdollinen osuus ilmiöihin. Riittävä kriittisyys ja erilaisten mahdollisuuksien analysointi vasta vie perille totuuteen - kaikki liittyy kaikkeen kuitenkin. Ihminen on monimutkainen kokonaisuus, ja jo pelkkä lihasjännitys voi joskus saada aikaan "ihmeitä"...

      • minttu1969

        Piti näkijälle vastata, mutta meni vastaus väärään väliin...
        Löydät sen kommentin nimellä *lapsesta asti myöskin..*


      • Palle

        Kun kirjoitin kasvoista tälle palstalle, niin sen jälkeen en ole nähnyt niitä. Kasvojen sijasta näen symmetrisiä kuvioita jotka tuntuvat olevan todellä lähellä itseäni. Kun havaitse ne niin ne siirtyvät välittömästi kauemmaksi. Vastapuoli muutti taktiikkaa. Sulle voi käydä samalla tavalla. Täytyy muistaa että kyseiset olennot edustavat nimen omaan sielun vihollisen voimia.


      • minttu1969
        Palle kirjoitti:

        Kun kirjoitin kasvoista tälle palstalle, niin sen jälkeen en ole nähnyt niitä. Kasvojen sijasta näen symmetrisiä kuvioita jotka tuntuvat olevan todellä lähellä itseäni. Kun havaitse ne niin ne siirtyvät välittömästi kauemmaksi. Vastapuoli muutti taktiikkaa. Sulle voi käydä samalla tavalla. Täytyy muistaa että kyseiset olennot edustavat nimen omaan sielun vihollisen voimia.

        En minä näe asiaa aivan tuollatavalla...
        minun on ehkä vaikea selittää, millaisena näen nuo kyseiset valot ja kasvot...
        minulle ne ei ole koskaan ollut mitenkään vihamielisiä tai vastenmielisiä sen jälkeen kun opin hyväksymään ne osana elämääni... Minusta se miten niihin suhtautuu, riippuu siitä mikä oma suhde on näihin 'rajantakaisiin' asioihin ja ennenkaikkea omaan suhteeseen omaan korkeampaan itseen...
        Ehkä minulla enää ne eivät rajoitu ainoastaan verkkokalvolle heijastuvana kuvana vaan ne näkyvät esim seinillä väriläiskinä ja tuntemuksina energiakenttäni lähellä. heistä on siäisen tutkimusmatkani ainaka muodostunut tietyllä tapaa myös ystäviäni ja opastajiani... Saan kuin valonvälkeenä seinille vastauksia omiin ajatuksiini, hyväksyvänä vastauksena...


      • Palle
        minttu1969 kirjoitti:

        En minä näe asiaa aivan tuollatavalla...
        minun on ehkä vaikea selittää, millaisena näen nuo kyseiset valot ja kasvot...
        minulle ne ei ole koskaan ollut mitenkään vihamielisiä tai vastenmielisiä sen jälkeen kun opin hyväksymään ne osana elämääni... Minusta se miten niihin suhtautuu, riippuu siitä mikä oma suhde on näihin 'rajantakaisiin' asioihin ja ennenkaikkea omaan suhteeseen omaan korkeampaan itseen...
        Ehkä minulla enää ne eivät rajoitu ainoastaan verkkokalvolle heijastuvana kuvana vaan ne näkyvät esim seinillä väriläiskinä ja tuntemuksina energiakenttäni lähellä. heistä on siäisen tutkimusmatkani ainaka muodostunut tietyllä tapaa myös ystäviäni ja opastajiani... Saan kuin valonvälkeenä seinille vastauksia omiin ajatuksiini, hyväksyvänä vastauksena...

        Itse en pidä niitä ystävinäni. Sen verran useasti ne ovat yrittäneet vaikuttaa uniin, herätelleet keskellä yötä ja yrittäneet kampittaa uskon tiellä. Ne tarjoavat opastatusta vain sen takia, ettei vahingossakaan tuntisi tarvetta turvautua Jumalaan.

        Demonien pitäminen opastajina on eräs muoto epäjumalanpalveluksesta. Kehottaisin sinua luopumaan siitä. Ne eivät ole ihmisen ystäviä. Jos olisivat, niin ne johdattaisivat sinua totuuden tielle. Sitähän ne eivät tee, koska ovat itse luopuneet Jumalasta.


      • minttu1969
        Palle kirjoitti:

        Itse en pidä niitä ystävinäni. Sen verran useasti ne ovat yrittäneet vaikuttaa uniin, herätelleet keskellä yötä ja yrittäneet kampittaa uskon tiellä. Ne tarjoavat opastatusta vain sen takia, ettei vahingossakaan tuntisi tarvetta turvautua Jumalaan.

        Demonien pitäminen opastajina on eräs muoto epäjumalanpalveluksesta. Kehottaisin sinua luopumaan siitä. Ne eivät ole ihmisen ystäviä. Jos olisivat, niin ne johdattaisivat sinua totuuden tielle. Sitähän ne eivät tee, koska ovat itse luopuneet Jumalasta.

        No, jokaine näkee asian tavallaan.
        uskon, että osa noista saattaa olla negatiivisia ja osa taas on aivan puhtaasi auttajana toimivia.
        Mutta, itse täytyy tietää kenen kanssa työskentelee ja keneltä ottaa vastaan tietoa ja apua.
        En minä ole sanonut, etten uskoisi Jumalaan, kirkkoona ja siihen järjestelmään en usko.
        Luojaan ja enkeleihin ja muihin auttajiin toki uskon ja luotan...


      • Palle
        minttu1969 kirjoitti:

        No, jokaine näkee asian tavallaan.
        uskon, että osa noista saattaa olla negatiivisia ja osa taas on aivan puhtaasi auttajana toimivia.
        Mutta, itse täytyy tietää kenen kanssa työskentelee ja keneltä ottaa vastaan tietoa ja apua.
        En minä ole sanonut, etten uskoisi Jumalaan, kirkkoona ja siihen järjestelmään en usko.
        Luojaan ja enkeleihin ja muihin auttajiin toki uskon ja luotan...

        Oikeat auttajat tulevat vain ja ainoastaan Jumalan taholta. Vastapuolella ei ole auttajia, koska niiden antama apu ei ole kestävällä pohjalla. Vastapuolen apu ei vanhurskauta ihmistä. Ihminen luulee saavansa apua ja tyytyy siihen, mutta se onkin vastapuolen keinoista kaikkein kavalin. Se on paljon petollisempaa kuin suoranainen syntiin houkutus. Synnistä voi tehdä parannuksen, mutta miten teet parannusta, jos saat apua väärältä hengeltä eikä sinulle tule sen takia oikeaa synnintuntoa.

        Huolestuttavinta asiassa on se, että eräät henget yrittävät matkia Pyhää Henkeä. Olen oppinut tunnistamaan Pyhän Hengen, mutta en halua kertoa miltä se näyttää. Sen pidän omana salaisuutenani. Joka tapauksessa; eräät henget yrittävät matkia tämän olemusta. Ei pelkästään "ulkonäköä" vaan myös käyttäytymistä. Ne ikään kuin varoittavat synnistä samalla tavalla kuin Pyhä Henki, mutta ne eivät silti johdata totuuteen. Minusta törkein tapa valehdella.


    • Noita-Nainen

      "Kaikki mahdollinen" on kylla jo nakynyt sielta "X:nnesta ulottuvuudesta"...on ollut kasvoa ja hahmoa - ja aika tosi rumannakoisiakin viela...!

      Olisi jannaa tietaa, voiko tuolla "tekniikalla" tosiaan nahda "pintaa syvemmalle" vai onko kyseessa joku psykologinen kiksi?

      • Palle

        Älä sano "ruman näköisiä" ettet pilkkaa Luojan luomistyötä -:) Niihin vain ei ole ihmissilmä tottunut.

        Kun neuvoin tuon kikan niin tarkoitus oli pistää teidät huomaamaan, että henkimaailma on yhtä tosi kuin tämä meidän ulottuvuutemme, ja että siellä on voimia, jotka pyrkivät vaikuttamaan ihmisen käyttäytymiseen, ja myös eksyttämään ihmisen.

        Jos tälläinen olento viestii teille, niin kuulet puheen omana äänenäsi. Sitä luulee äkkiä omaksi ajatuksekseen. Siinä piilee vaara. Herkästi tulee ottaneeksi vaikutteita henkiolennolta, koska et erota niiden viestejä omista ajatuksistasi.

        Jumalan enkelit eivät tule ihmisen lähettyville viestimään tällä tavalla muutoin kuin tärkeissä elämäntilanteissa. Pyhä Henkikään ei yleensä puhu suoraan ihmiselle, vaan opetus ja viestit tulevat seurakunnan kautta.


    • kkukkis

      en uskalla koittaa. joidenkin kokemukset kuulostaa niin pelottavilta et jätän väliin... en tod. halua tuijottaa tuntemattomia örkkejä silmiin.

      • Palle

        Älä koita. Katsomisesta voi olla enemmän harmia kuin hyötyä. Itselle "katsominen" on välttämättömyys, jotta tiedän puolustautua. On tullut touhuttua joutavia ja olen menettänyt Pyhän Hengen varjeluksen. Pakko tehdä itse jotain.

        Pari yötä sitten heräsin painajaisesta, jossa mato tunkeutui ruumiiseeni. Heräsin ja "katsoin", niin olihan siinä demoni ja kaiken lisäksi alle käsivarren mitan päässä. Poistui kuin näin sen ja käskin häipyä. Pää muistutti kissaa, mutta vartalo oli kuin ihmisellä.

        Joskus on käynyt niin, että pystyn unessa ampumaan takaisin. Pystyn vaikuttamaan uneen sillä tavoin, että demonista tuleekin maalitaulu. Sen jälkeen tuleekin joukko onnen onkijoita kokeilemeen kykyjään mua vastaan.

        Välillä ei tajua, että joku yrittää vaikuttaa uneen eikä älyä puolustautua. Sitä tumput suorana katselee painajaista eikä tule mieleen, että asialle voisi tehdä jotain.


      • AIUUGGHH!

        Ne... ne LÄHESTYVÄT ja tulevat SILMISTÄ sisään sieluuni!!! Ne ovat KAMMOTTAVIA, ja ne syövät sieluni!!!


    • renkaita

      Olen nähnyt myös näitä vihreitä renkaita, jotka liikkuvat silmiä kiinni pitäessä. Joskus renkaat muuttavat myös väriä ja yleensä ne lähtevät laajeten isommiksi itsestäni päin monen renkaan muodostelmassa. Vaikea kuvailla.
      Olen kertonut niistä muutamalle ihmiselle, jotka pitivät minua hulluna, joten sen jälkeen en ole asiasta maininnut.

      Oletan että nämä renkaat ovat jotain alitajuntaisia aivojen muodostamia kuvioita. En ole yrittänyt niitä enään muodostaa, koska kerran niitä nähdessäni avasin silmät ja näin niitä edelleen valoisassa huoneessa. Ei taida olla kovin tervettä :D Tein tämän kuitenkin omalla tahtomisella, eli kun halusin lopettaa niiden näkemisen ne katosi.

      *huokaus* että joku muukin on nähnyt näitä vihreitä kuvioita.

    • olento

      En nähnyt mitään.

      • näh

        näettekö vielä värit vihreinä? Itse olen nähnyt ne turkoosina! Olen myös nähnyt monien ihmisten naaman kuvia jotka syöksyvät minua kohti ja vaihtuvat todella nopeaan. mitäköhän tämä turkoosi väri tarkoittaa?


    • Toi oli aika..

      Okei.. Nyt pelästyin.. Tosi paljon..
      Ensin kun koitin en nähnyt oikeastaan mitään, joten päätin siirtyä keskelle huonetta seisomaan ja sitten tein tuon. Heti ensimmäisenä erotin kasvot (niinkuin naisen kasvot) vähän kauempaa, jotka katsoivat kohti, mutta hävisivät kun rupesin katselemaan sitä. En enää sen jälkeen nähnyt juurikaan mitään muuta kuin kuvioita, joten lopetin ja palasin sängylleni. Tässä tein sitten äsken kerran sen ja näin joitain kuvioita, kun yhtäkkiä ne kasvot, siis nyt näin vaan nenänkohdasta alaspäin ne, mutta tuntui kuin jos olisin katsonut kauempaa olisin nähnyt ne kokonaan. Syynä, miksi en jäänyt katselemaan oli, koska kun katsoin kasvoja niin se suu alkoi hymyillä ja pelästyin ja lopetin.. Hyh.. D:

    • voimaaa

      Itse asiassa ne valokuviot ovat aivojen s-toimintaa ja kuvioita voi itse luoda. Yirttäkääpä hamottaaa vaikka maisemaa; merenlahti, saatia kauempana, uuriko paistamaan, jopa valoisuuden saa aikaan jos oikein keskittyy.

    • fhgjjhjggut

      Te ei tietä mitä!

      Sitä näkee ihan mitä hyvänsä, kun kuvittelee. Sielujen tai jeesusten tai tuonpuoleisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

    • HYVIN NÄHTY

      Toi oli aika..
      HYVIN NÄHTY NOIN HEMMETIN KAUAS MENNEISYYTEEN, MELKEIN 10 VUOTTA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe